1.

The Perceived Risk of Iran as a Tourism Destination (A Mixed Method Approach)

دوره 12، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 45-67
Alireza Emami؛ Bahram Ranjbarian

2.

ارزیابی ظرفیت مدیریتی سازمان‌های متولی مقاصد گردشگری ساحلی روستایی استان گیلان

دوره 51، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 97-110
یاسر رمضان‌نژاد؛ عبدالرضا رکن‌الدین افتخاری

3.

ارزیابی عملکرد مدیریت دانش سازمان‌های مؤثر در فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری(مطالعه موردی: شهر اردبیل)

دوره 4، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 29-40
مهدی ابراهیمی؛ الناز سخندان

4.

ارزیابی کیفیت مقصد گردشگری مرکز شهر تهران مطالعه موردی: بازار بزرگ، منطقه 12 تهران

دوره 7، شماره 3، آبان 1399، صفحه 35-50
زهرا اسدی پیمان؛ جمیله توکلی نیا؛ محمدتقی رضویان؛ مرتضی قورچی

5.

ارزیابی مولفه های موثر بر جذابیت مقاصد گردشگری(نمونه موردی: رشت)

دوره 26، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 5-13
مهرناز مولوی؛ آرمان حمیدی

6.

بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1397، صفحه 83-99
شکوفه اسدی؛ مصطفی محمدی

7.

تأثیر کیفیت تجربة گردشگری بر رقابت‌پذیری ادراک‌شده و نیت‌های رفتاری گردشگران ورزشی خارجی

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 221-236
محمدعلی زبردست؛ محمد سلطان حسینی؛ مهدی سلیمی

8.

تاثیر کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری ورزشی بر رضایت و تمایل به بازدید مجدد

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 17-32
اکبر جابری؛ جواد خزائی پول؛ حسن اسدی

9.

تبیین عوامل موثر بر دلبستگی و وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری مطالعه موردی: شهر رشت

دوره 25، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 71-83
عالیه فریدی فشتمی؛ علی اکبر سالاری پور؛ مهدی حسام

10.

تحلیل عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران خارجی سفرکرده به شهر اصفهان)

دوره 12، شماره 3، آبان 1393، صفحه 551-568
محمد غفاری؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ فرشید دهقانی اناری

11.

رابطه مدیریت بحران و تاب‌آوری جامعه مقصد گردشگری در بحران کرونا مطالعه موردی: شهر همدان

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 33-48
مهدی باصولی؛ گلنوش جباری

12.

شناسایی و اعتبارسنجی عوامل و شاخص‌های کیفیت محیطی مؤثر در برندسازی مقاصد گردشگری روستایی با استفاده از روش تحلیل محتوا (مورد مطالعه: منطقه قومی‌فرهنگی اورامانات در استان‌های کردستان و کرمانشاه)

دوره 8، شماره 2، مرداد 1396، صفحه 318-345
محمد رضا رضوانی؛ حسنعلی فرجی سبکبار؛ علیرضا دربان آستانه؛ سیدهادی کریمی

13.

موانع و چالش‌های تحقق مدیریت یکپارچه گردشگری در کلان شهر مشهد

دوره 4، شماره 2، مرداد 1396، صفحه 47-60
فرهاد عزیزپور؛ فرح فتحی زاده

14.

نقش ارزش های تجربی در برندسازی مقصد گردشگری ورزشی

دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 147-133
محمدعلی زبردست؛ محمد سلطان حسینی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب