1.

The Perceived Risk of Iran as a Tourism Destination (A Mixed Method Approach)

دوره 12، شماره 1، بهار 2019، صفحه 45-67
Alireza Emami؛ Bahram Ranjbarian

2.

ارزیابی ظرفیت مدیریتی سازمان‌های متولی مقاصد گردشگری ساحلی روستایی استان گیلان

دوره 51، شماره 1، بهار 1398، صفحه 97-110
یاسر رمضان‌نژاد؛ عبدالرضا رکن‌الدین افتخاری

3.

ارزیابی عملکرد مدیریت دانش سازمان‌های مؤثر در فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری(مطالعه موردی: شهر اردبیل)

دوره 4، شماره 1، بهار 1396، صفحه 29-40
مهدی ابراهیمی؛ الناز سخندان

4.

بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری

دوره 5، شماره 1، بهار 1397، صفحه 83-99
شکوفه اسدی؛ مصطفی محمدی

5.

تاثیر کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری ورزشی بر رضایت و تمایل به بازدید مجدد

دوره 10، شماره 1، بهار 1397، صفحه 17-32
اکبر جابری؛ جواد خزائی پول؛ حسن اسدی

6.

تحلیل عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران خارجی سفرکرده به شهر اصفهان)

دوره 12، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 551-568
محمد غفاری؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ فرشید دهقانی اناری

7.

شناسایی و اعتبارسنجی عوامل و شاخص‌های کیفیت محیطی مؤثر در برندسازی مقاصد گردشگری روستایی با استفاده از روش تحلیل محتوا (مورد مطالعه: منطقه قومی‌فرهنگی اورامانات در استان‌های کردستان و کرمانشاه)

دوره 8، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 318-345
محمد رضا رضوانی؛ حسنعلی فرجی سبکبار؛ علیرضا دربان آستانه؛ سیدهادی کریمی

8.

موانع و چالش‌های تحقق مدیریت یکپارچه گردشگری در کلان شهر مشهد

دوره 4، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 47-60
فرهاد عزیزپور؛ فرح فتحی زاده


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.