1.

Identifying Functions of Online Community of Practice

دوره 10، شماره 1، 2018، صفحه 1-22
Ali Hamidizadeh؛ Reza Tahmasebi؛ Atefeh zarean Shirvan Deh

2.

Knowledge Analytical Approach on Promoting Environmental Management

دوره 6، شماره 1، فروردین 2012، صفحه 353-360
A. Lahijanian

3.

Studying the Intervening Role of Social Capital in the Effect on Corporate Social Media on Quality of Knowledge and Innovational Performance

دوره 8، شماره 4، دی 2016، صفحه 751-770
Naser Asgari؛ Behnam Jahani

4.

ارزیابی عملکرد مدیریت دانش سازمان‌های مؤثر در فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری(مطالعه موردی: شهر اردبیل)

دوره 4، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 29-40
مهدی ابراهیمی؛ الناز سخندان

5.

بررسی تأثیر فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت پویایی در سازمان‌های دانش بنیان (مطالعه موردی: دانشگاه علوم و تحقیقات تهران)

دوره 51، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 111-135
میترا دیلمقانی؛ محسن نامور

6.

بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطۀ عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران

دوره 8، شماره 6، اسفند 1395، صفحه 923-940
فاطمه عبدوی؛ سجاد پاشایی

7.

تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک‌های تجاری خصوصی ایران

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 41-66
علی دیواندری؛ محمود محمدیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ احسان عابدی

8.

طراحی مدل بهینة اجرای سیستم مدیریت دانش با رویکرد عوامل حیاتی موفقیت (مورد مطالعه: صنایع خودروسازی گروه بهمن)

دوره 13، شماره 4، بهمن 1394، صفحه 973-993
محسن کرمی؛ سید مهدی الوانی؛ مهدی خیراندیش؛ حمید زارع

9.

فراتحلیلی بر پژوهش‎های مدیریت دانش در سازمان‎های دولتی ایران

دوره 8، شماره 2، مرداد 1395، صفحه 299-324
علی پیران نژاد

10.

نقش سرمایۀ اجتماعی و رهبری تحول‌آفرین در ارتقای عملکرد نوآوری بنگاه

دوره 2، شماره 4، دی 1394، صفحه 497-519
مرتضی سلطانی؛ علیرضا کاملی؛ فرشید خمویی

11.

نقش عوامل موثر برموفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری درنمایندگی‌های فروش خودرو استان گیلان

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 125-144
صفر فضلی؛ متین رشیدی آستانه



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب