1.

Modeling the Relationship between Sense of Place, Social Capital and Tourism Support

دوره 11، شماره 3، پاییز 2018، صفحه 547-572
Fatemeh Azizi؛ Fatemeh shekari

2.

Psychological Capital: The Role of Attachment (Case Study: Tehran Children’s Hospital)

دوره 13، شماره 1، بهار 2020، صفحه 95-115
Kamyar Raissifar؛ Mohammad Reza Akhavan Anvari

3.

Statistical analysis of relationship between key success factors of Six Sigma In Iranian companies

دوره 44، شماره 1، تابستان 2010
Shesam Zegordi؛ Samaneh Bagheri؛ Javad Attarian

4.

The Effect of Electronic Services Quality on Trust-Building in Online Customers of Tehran’s Brokerage Firms

دوره 4، شماره 11، پاییز 2012، صفحه 47-68
Ali Asghar Sajedi Far؛ Mohammad Rahim Esfidani؛ Mohammad Hosein Vahdatzad؛ Meysam Mahmoudi Azar

5.

The Effect of E-readiness on Organizational ‎Forgetting

دوره 6، شماره 2، پاییز 2014، صفحه 187-208
Seyed Yaghoub Hosseini؛ Ali Raghibzadeh؛ امین قائمی

6.

The Impact of Business Intelligence (BI) Competence on Customer Relationship Management (CRM) Process: An Empirical Investigation of the Banking Industry

دوره 10، شماره 1، 2018، صفحه 209-234
Ali Mortezaei؛ Mohamad Sadegh Sangari؛ Salman Nazari-Shirkouhi؛ Jafar Razmi

7.

ارائة چارچوب بررسی وضعیت بانک‌های ایرانی از لحاظ رقابت‌پذیری: به‌کارگیری پارادایم S-C-P

دوره 48، شماره 3، پاییز 1392، صفحه 149-164
عباس ابراهیمی؛ محسن نظری

8.

ارائۀ مدل مفهومی برای انتخاب تأمین‌کنندگان پایدار (مطالعۀ موردی: شرکت سایپا)

دوره 7، شماره 4، زمستان 1394، صفحه 767-784
عبدالحمید صفائی قادیکلائی؛ مهرداد مدهوشی؛ احمد جمالیان

9.

ارتباط هوش هیجانی مربیان با احساس خودسودمندی و اضطراب رقابتی دختران ورزشکار نخبۀ تنیس روی میز کشور

دوره 7، شماره 1، بهار 1394، صفحه 113-130
زهرا اسکندری؛ یعقوب بدری آذرین؛ حمید جنانی

10.

ارزیابی رابطه کشاورزی پایدار و توسعه پایدار روستایی (مطالعه موردی: نواحی روستایی شهرستان فسا)

دوره 7، شماره 4، زمستان 1395، صفحه 688-703
سید هدایت الله نوری؛ عباس امینی؛ حمزه رحیمی

11.

ارزیابی نقش مدیریت در عملکرد تعاونی‌های تولید روستایی مورد نمونه: استان اصفهان

دوره 50، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 531-548
مریم نجفی؛ هدایت الله نوری؛ امیرمظفر امینی

12.

الگوی ساختاری جو آموزشی خلاق، انگیزه یادگیری و راهبردهای یادگیری خود تنظیم در دانشجویان دختر دانشگاه تهران

دوره 8، شماره 1، بهار 1396، صفحه 13-29
افضل السادات حسینی؛ فرناز مهدی پور مارالانی

13.

بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران.

دوره 11، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 521-546
میر حسن سیدعامری؛ همایون عباسی؛ عزت الله جمشیدی

14.

بررسی اثرهای تصویر ذهنی مارک تجاری سبز بر ارزش ویژۀ مارک تجاری سبز (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگی‌های لوازم‌ خانگی و مشتریان لوازم خانگی‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان سنندج)

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 555-574
رضا شافعی؛ عادل صلواتی؛ رودابه جهانیان

15.

بررسی ارتباط هوش هیجانی با قصد کارآفرینانه مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی تربیت بدنی دانشگاه تهران

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 421-441
عبداله احمدی کافشانی؛ علی ناظمی

16.

بررسی رابطه بحران مالی پیش‌بینی شده و رویکردهای مدیریت سود با استفاده از معادلات ساختاری

دوره 20، شماره 4، 1397، صفحه 467-488
علی آشتاب؛ حمید حقیقت؛ غلامرضا کردستانی

17.

بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی

دوره 1، شماره 1، پاییز 1393، صفحه 81-99
احمد عربشاهی کریزی

18.

بررسی عوامل موثر در شکل گیری تصویر شهر در راستای برندسازی موثر شهری

دوره 3، شماره 45، بهار 1390، صفحه 39-48
آرین قلی پور؛ محمد ابویی اردکان؛ الهه پیدایش

19.

بررسی نقش عملکرد شبکه‌های NGOs محیط زیستی بر اقدامات کارآفرینانه در NGOs محیط زیستی ایران

دوره 39، شماره 1، بهار 1392، صفحه 63-72
سید محمد مقیمی؛ امیر علم بیگی

20.

پیکر بندی کارآفرینی سازمانی در توسعه یادگیری سازمانی در سازمان ترویج کشاورزی ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری

دوره 43، شماره 4، زمستان 1391، صفحه 715-725
امیر علم بیگی؛ ایرج ملک محمدی؛ سید محمد مقمی

21.

تبیین تأثیر بازارگرایی و نوآوری مدیریت بر عملکرد بنگاه با تأکید بر نقش میانجی نوآوری فناورانه

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 463-484
نیما گروسی مختار زاده؛ محمود زمانی

22.

تبیین عوامل مؤثر بر شکل‌گیری امنیت سکونت در سکونتگاه‌های خودرو؛ مطالعه موردی: منطقه کلانشهری تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 آبان 1398
اسفندیار زبردست؛ محمد مهدی عزیزی؛ بهمن احمدی

23.

تبیین نقش زنجیره تأمین یکپارچه برای رسیدن به تولید در کلاس جهانی در صنایع الکترونیک خانگی

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 101-120
سید داود میرحبیبی؛ حسن فارسیجانی؛ مدیری محمود؛ کاوه خلیلی دامغانی

24.

تحلیل ارزش ویژۀ برند مقصد گردشگری شهری (مطالعۀ موردی: شهر مریوان)

دوره 7، شماره 2، تابستان 1398، صفحه 333-348
سید اسحاق جلالیان؛ مهدی سعیدی؛ محمد ویسیان

25.

تحلیلی بر یک الگوی ساختاری جدید تلفیقی از الگوهای کارت امتیازی متوازن و بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 747-765
محمد شریفی تهرانی؛ جواد یوسفی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.