1.

A Bibliometric Analysis of Research on Big Data and Its Potential to Value Creation and Capture

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 05 آبان 1400
Saba Abdian؛ Masuomeh Hoseinzadeh Shahri؛ Ameneh Khadivar

2.

A Framework for Business Model Design

دوره 5، شماره 4، فروردین 2014، صفحه 267-284
Porrandokht Niroomand؛ Mahbobeh Ranjbar؛ Seyed Mohamad Aeraby؛ Behnaz Hajisadeghi

3.

A Methodology for Business Model Change Inspired of Mobile Technology Entrance to Organization

دوره 2، شماره 4، دی 2010
Ali Mohaghar؛ Nastaran Hajiheydari

4.

Business Models Selection for Active Enterprises in Mobile Internet Sector in Iran Using AHP

دوره 4، شماره 13، فروردین 2013، صفحه 171-186
Porrandokht Niroomand؛ Reza Zafarian؛ Feridon Ghasemzadeh؛ Abolghasem Delkhosh Kasmaei

5.

Identifying and Classifying Mobile Business Models Based on Meta-Synthesis Approach

دوره 4، شماره 10، تیر 2012، صفحه 181-203
Porrandokht Niroomand؛ Mahboobeh Ranjbar؛ Mohammad Reza Saadi؛ Mirahmad Amirshahi

6.

Web 2.0 Business Models Taxonomy and its Relation with Web 2.0 Features

دوره 5، شماره 3، بهمن 2013، صفحه 169-190
Ali Masoumi Lari؛ Monireh Hosseini

7.

ارائه مدل کسب‌وکار تجارت اجتماعی برای صنعت گردشگری در ایران

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 895-918
عارفه بردبار؛ ندا عبدالوند؛ نسیم غنبر طهرانی؛ سعیده رجائی هرندی

8.

ارائه مدل گزارشگری مالی مبتنی بر مفهوم الگوی کسب‌وکار (BM)

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 976-1005
ساسان مهرانی؛ محمد مرادی؛ مجتبی قنبرزاده

9.

بررسی روابط عناصر مدل کسب‌وکار بانکداری الکترونیک ایران با رویکرد تحلیل عاملی

دوره 14، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 161-180
علی اکبر ارسنجانی؛ علی قلی‌پور سلیمانی؛ نرگس دل‌افروز؛ محمد طالقانی

10.

بررسی مؤلفه های کسب و کار در موبایل اپ‌های حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن

دوره 14، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 657-676
بابک سهرابی؛ امیر مانیان؛ ایمان رئیسی وانانی؛ سعیده پورموسی آبکنار

11.

طراحی مدل کسب و کار با رویکرد لارج

دوره 12، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 221-239
ابوالفضل صادقی؛ سعید صفری؛ رضا عباسی

12.

طراحی مدل کسب‌وکار برای تولید کتاب‌های الکترونیکی در واحد انتشاراتی «سوره مهر الکترونیک»

دوره 51، شماره 3، مهر 1396، صفحه 37-61
المیرا صابرنعیمی؛ محمد ابویی اردکان

13.

طراحی مدل کسب‌وکار برای چابکی سازمان (مطالعة موردی: شرکت خودروسازی سایپا)

دوره 8، شماره 2، تیر 1394، صفحه 273-292
آصف کریمی؛ سوما رحمانی

14.

طراحی مدل کسب‌وکار رسانه‌های دیجیتال مبتنی بر ایجاد برند متمایز

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 769-790
محسن محسنی؛ فرشاد فائزی رازی؛ مریم خوشنویس

15.

مدل کسب‌‌‌وکار نوآورانة B2C برای شرکت‌های پخش (مطالعة موردی: شرکت گلرنگ‌پخش)

دوره 7، شماره 3، آبان 1393، صفحه 569-588
علی مبینی دهکردی؛ مهران رضوانی؛ علی داوری؛ فاطمه فروزان

16.

مطالعۀ تطبیقی محیط کسب‌وکار شرکت‌های نفتی بین‌المللی و ملی و ارائۀ پیشنهادهای سیاستی جهت ارتقای مزیت‌های رقابتی این شرکت‌ها

دوره 6، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 39-58
رضا بندریان؛ علی بنیادی نایینی؛ سیروس امیرقدسی

17.

مقایسۀ ابعاد مدل کسب‌وکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88
صادق سپندارند؛ مهدی حقیقی کفاش؛ وحید ناصحی فر؛ وحید خاشعی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.