1.

رسانه و سقف شیشه‎ای: تبیین نقش تلویزیون در ارتقاء زنان به سطوح مدیریتی جامعه

صفحه 1-18
حبیب ابراهیم پور؛ امیر حسین مکبری؛ داوود ریواز؛ طاهر روشندل اربطانی

2.

بررسی شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب مدیریت دانش در صنعت خودروی ایران

صفحه 19-52
مهدی ابزری؛ علی شائمی؛ هوشنگ طالبی؛ سعید عبدالمنافی

3.

بررسی ارتقاء سرمایه اجتماعی بر بهبود عملکرد سازمان (نمونه‎ی موردی: سازمان‎های ستادی شهرداری تهران)

صفحه 35-88
سید علی اکبر احمدی؛ حوریه فیض‎آبادی

4.

ارتقای ظرفیت خط‎مشی‎گذاری کشور: گونه‎شناسی نقش کانون‎های تفکر

صفحه 55-132
حسن دانایی فرد؛ اسدالله کرد نائیج؛ سمانه لاجوردی

5.

مطالعه‎‎ی تطبیقی گونه‎شناسی‎های فرهنگ سازمانی مطالعه‎ی موردی شرکت‎های پگاه فارس و شام شام

صفحه 79-170
حمیدرضا رضوانی؛ مازیار سهام خدم

6.

بررسی تأثیر ارزش‌های مقدس اخلاقی بر تصمیم‌گیری، دشواری تصمیم و احساسات ناشی از تصمیم‏گیری (مطالعه‌ی موردی: در دانشکده علوم انسانی دانشگاه گیلان)

صفحه 93-202
محمد رحیم رمضانیان؛ عباس صادقی؛ رضا پورجهانی

7.

تعارض کار و خانواده: نقش ادراک حمایت های سازمانی در قصد ترک خدمت (مورد کاوی پرستاران بیمارستان‎های شهر تهران)

صفحه 111-236
مهدی سبک رو؛ رضا کلهریان؛ زین‎العابدین کامجو؛ غلامرضا طالقانی

8.

ترسیم نقشه علم اداره امور عمومی (مدیریت دولتی) بر مبنای مقالات موجود در ISI

صفحه 127-274
حسن عابدی جعفری؛ علی اصغر پورعزّت؛ مجتبی امیری؛ فاطمه دلبری راغب

9.

بررسی و تحلیل شبکه روابط رسمی و غیررسمی میان سازمانی با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه‌ای (مطالعه‌ی موردی: استان کهگیلویه و بویراحمد)

صفحه 149-312
حنانه محمدی کنگرانی؛ تقی شامخی؛ مهناز حسین زاده

10.

ارایه الگوی مناسب مدیریت خبرتلویزیون از دیدگاه کارشناسان (مطالعه‎ی موردی سیمای جمهوری اسلامی ایران )

صفحه 165-350
داود نعمتی انارکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب