1.

واکاوی نقش مزیت‌های منطقه‌ای در ایجاد کسب‌وکارهای جدید

صفحه 601-619
محمود احمدپور داریانی؛ محمدرضا دهقانی اشکذری؛ نرگس ایمانی پور؛ بابک ضیاء

2.

واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب‌وکار

صفحه 621-640
عبدالله احمدی کافشانی؛ مهران رضوانی؛ هستی چیت سازان؛ رضا محمدکاظمی

3.

تحلیلِ محتوای وضع موجودِ روش‌شناسی پژوهش‌های منتشرشده در مجله‌های برتر حوزه‌ی فرصت‌های کارآفرینانه

صفحه 641-660
جمال صوفیه؛ غلامحسین حسینی نیا؛ علی مبینی دهکردی

4.

چارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی در ایران

صفحه 661-679
ریحانه گودرزی؛ سید رسول حسینی؛ سید کمال طبائیان

5.

ارایه الگوی آموزش مهارت محور جهت توسعه کارآفرینی رسانه ای

صفحه 681-700
سیدمحمد مقیمی؛ حسین خنیفر؛ محمدمهدی اردی بهشت؛ سیدمهدی شریفی

6.

شناسایی ابعاد رهبری سازمانی شرکت‌های دانش‌بنیانِ ایرانی در گذار موفق به مرحله رشد سریع- مطالعه چند موردی

صفحه 701-718
سید محمد حسین غفوری؛ مهدی الیاسی؛ مقصود امیری؛ میرعلی سیدنقوی

7.

عوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال

صفحه 719-737
شقایق سخته؛ آصف کریمی

8.

تأثیر رهبری کارآفرینی بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی محرک‌های نوآورانه در آموزش عالی (دانشگاه سیستان‌وبلوچستان)

صفحه 739-758
روح اله باقری مجد؛ یوسف مهدی پور؛ عادل باقری مجد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب