1.

ارزیابی کتاب درسی انگلیسی "پراسپکت 2" بر اساس نیازهای دانش آموزان و دیدگاه معلمان

صفحه 659-690
توران آهور؛ پریچهر عمرانی

2.

سواد دیجیتالی معلمان زبان انگلیسی در محیط های آموزشی ایران: ضرورت حرفه ای سازی معلمان در دنیای دیجیتال

صفحه 691-720
رجب اسفندیاری

3.

رابطه بین روان رنجوری و بیان شفاهی زبان آموزان ایرانی با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری

صفحه 721-740
محمد ایمانیان؛ فاطمه همتی

4.

تحقیقی بر تفاوت عملکرد مترجمان دانشگاهی و تجربی ایرانی بر پایه‌ی ترجمه‌ی جملات مرکب وابستگیِ انگلیسی

صفحه 741-762
آناهیتا پارسی کیا؛ محمدتقی حسنی

5.

بررسی پیشرفت تدریجی در یادگیری دستور زبان انگلیسی میان زبان‌آموزان ایرانی سطح مبتدی با استفاده از بازی های رایانه‌ای مختص یادگیری زبان انگلیسی

صفحه 763-788
روح اله ترکی؛ محمود نبی لو؛ پونه مرادی

6.

بررسی تأثیر ارزشیابی پویا بر یادگیری ترکیب‌های لغوی متجانس و غیر متجانس در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به‌ عنوان زبان خارجی

صفحه 789-814
علی اکبر خمیجانی فراهانی؛ غلامرضا میرزایی

7.

بررسی مهارت های فنی، آموزشی و ارزیابی معلمان ایرانی در دوره های آنلاین زبان انگلیسی

صفحه 815-830
سید رضا دشتستانی؛ حسین کرمی

8.

مبانی فلسفی پژوهش در سنجش زبان انگلیسی در ایران: بررسی مقالات چاپ شده در نشریات علمی پژوهشی از 2008 تاکنون

صفحه 831-860
کیومرث رضوی پور

9.

ارزشیابی درک شنیداری زبان آموزان از طریق مداخله های رایانه ای و چند وجهی زمانبندی شده

صفحه 861-878
کریم شعبانی؛ ایمان باخدا

10.

بررسی تاثیر فعالیت‌های پیش تکلیف پادکست، برنامه های کوتاه ویدیویی و آمادگی موضوعی بر عملکرد زبان آموزان در انواع تکلیف درک شنیداری

صفحه 879-910
پویان طاهری؛ محمد عبداللهی

11.

پژوهشی در ‌نظریه میدان‌های کاربردی - معنایی و کاربرد آن در مطالعات مقایسه‌ای و مقابله‌ای زبانی

صفحه 911-926
فریال طیبیان پور؛ علیرضا ولی پور

12.

مقایسۀ کیفی و کمی نوازه های دریافتی مدرسان زبان انگلیسی از سوی زبان آموزان براساس عامل جنسیت

صفحه 927-958
آیدا فیروزیان پوراصفهانی؛ رضا پیش قدم؛ سمانه نادری

13.

تأثیر تدریس صریح دسته‌های واژگانی بر کیفیّت کاربرد واژگان و صحّت دستوری در نگارش زبان انگلیسی: یک رویکرد کاربردی

صفحه 959-990
مجید نعمتی؛ ابوالفضل مسگرشهر

14.

تحلیل مدیر مدرسه آل‌احمد بر مبنای سبک شناسی انتقادی

صفحه 991-1030
علیرضا نبی لو؛ فرشته دادخواه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب