1.

ارائۀ مدلی برای تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونۀ ایران

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 455-474
علی حیدری؛ هاشم آقازاده؛ علیرضا والی پور

2.

بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: ‌مؤلفه‌های تشکیل دهنده

دوره 2، شماره 1، بهار 1389
سید رضا سید جوادین؛ هاشم آقازاده؛ مهرداد استیری؛ بهاره اصانلو

3.

بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-720
هاشم آقازاده؛ احسان آقامیری حسین آبادی؛ فرینام شهرامی

4.

بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره‌بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی)

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616
آیدا شیوا؛ هاشم آقازاده؛ علی حیدری

5.

بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 761-782
هاشم آقازاده؛ امیر خانلری؛ هاله اکبرپور

6.

تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761
محمد حقیقی؛ هاشم آقازاده؛ سید حمید خداداد حسینی؛ معین غریبی

7.

راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب‌وکار

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-182
آیدا شیوا؛ هاشم آقازاده؛ علی حیدری

8.

سنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران

دوره 4، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 129-146
عباس منوریان؛ هاشم آقازاده؛ مینا شهامت نژاد

9.

شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113
علی دیواندری؛ محمدصادق هاشمی؛ هاشم آقازاده؛ سید محمود حسینی

10.

شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546
سعید عربلوی مقدم؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ هاشم آقازاده؛ طیبه زندی پور

11.

نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284
محمدعلی فلاح؛ علی حیدری؛ هاشم آقازاده؛ سیدمحمد اعرابی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.