1.

The Trajectory of Thought through Khwārizmī, Ibn al-Haitham, Fārābī, and Suhrawardī

دوره 1، شماره 2، مهر 2019، صفحه 245-260
Nādiyā Maftūnī

2.

اثربخشی روش بازی‌وارسازی به‌صورت انفرادی و مشارکتی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پسر پایۀ سوم دبستان

دوره 16، شماره 2، تیر 1404، صفحه 133-146
مرضیه عباس پور؛ مرضیه دهقانی؛ محمد جوادی پور؛ ابراهیم خدایی

3.

تـأثیر یادگیری‌ مشارکتی‌ بر رشد مهارت های‌ اجتماعی‌ و پیشرفت تحصیلی ریاضی

دوره 37، شماره 1، فروردین 1386
محمدرضا کرامتی

4.

ریاضیات در ارتباطات اقناعی

دوره 2، شماره 2، مهر 1386
فیلیپ یافه

5.

مروری بر آثار قاسم‌علی قائنی ریاضی‌دان و منجم سدۀ یازدهم هجری و بررسی محتوای رساله‌های اسطرلاب او

دوره 21، شماره 2، بهمن 1402، صفحه 1-22
نرگس عصارزادگان

6.

مطالعه ترکیبی رابطه خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان در زبان انگلیسی با محوریت نقش رشته تحصیلی

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 135-151
جمیله راحمی

7.

مکانیک مطلوبیت و نفع شخصی نگرشی دوباره به دکترین فایده گری جیونز

دوره 39، شماره 1، فروردین 1383
دکتر کریم اسلاملوئیان





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب