1.

Investigating the impact of organizational structure and organizational atmosphere on knowledge management (the mediator role of social interaction)

دوره 4، شماره 11، مهر 2012، صفحه 92-69
Mahdi Mahmoudsalehi؛ Behrooz Dorri؛ Khalil Safari

2.

The Effect of Leadership Style and Organizational Climate on the Knowledge Management; The Role of Organizational Structure and Social Reaction (Survey about the Mellat Bank Headquarters)

دوره 7، شماره 1، تیر 2015، صفحه 199-216
Hamidreza Yazdani؛ Ali Hamidizadeh؛ Alireza kameli

3.

اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی بر پذیرش و تعامل اجتماعی نوجوانان دختر شهرستان سرپل ذهاب

دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 305-317
جلال مولایی؛ مریم چرامی؛ طیبه شریفی؛ رضا احمدی

4.

اعتباریابی مقیاس سازۀ حق‌به‌شهر (مورد مطالعه: شهروندان بالای 20 سال شهر ماکو)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 دی 1402
محمد عباس زاده؛ محمدباقر علی زاده اقدم؛ صفر حیاتی؛ ابراهیم حسین پور رندی

5.

بازپژوهی در انگیزه و شیوه اجرای آداب اجتماعی زورخانه با تفحص در تناسب کارکرد و ساختار کالبدی فضایی

دوره 11، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 227-252
حسنا ورمقانی

6.

بررسی انگیزه های شرکت کنندگان در ورزش های همگانی در فضاهای روباز

دوره 1، شماره 2، مهر 1388، صفحه 5-23
رحیم رمضانی نژاد؛ فرهاد رحمانی نیا؛ سید امیر تقوی تکیار

7.

بررسی انگیزه های مرتبط با انجام بازی های ورزشی رایانه ای در بین دانشجویان دانشگاه یزد

دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 99-115
مهربان پارسامهر؛ الهه حدت

8.

پیکره‌بندی فضایی، ادراک تراکم و تعاملات اجتماعی در محیط‌های مسکونی: ارائۀ یک مدل علّی (نمونه موردی: مجتمع‌های مسکونی شهر مشهد)

دوره 22، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 41-52
رامین مدنی؛ شهرام پوردیهیمی؛ سیده فاطمه موسوی نیا؛ بهرام صالح صدق پور

9.

تأثیر خشکسالی زاینده‌رود در تعاملات اجتماعی و فضاهای جمعی در اصفهان

دوره 40، شماره 2، تیر 1393، صفحه 481-498
بهنام قاسم زاده؛ موسی پژوهان؛ حسین حاتمی نژاد؛ حسن سجادزاده

10.

تحلیل جایگاه شبکه روابط اجتماعی و عوامل مؤثر بر آن در اندیشه تمدنی مالک بن نبی

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 63-82
محمدعلی کاظم بیگی؛ سعید سالاری

11.

دوسودایی فضا در زیمل

دوره 21، شماره 2، آذر 1393، صفحه 9-30
ابراهیم توفیق؛ امیر خراسانی

12.

شناسایی ابعاد سرمایة اجتماعی اجتماعات برندی آنلاین با تأکید بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در شرکت‌های مخابراتی کشور عراق

دوره 10، شماره 4، دی 1402، صفحه 327-339
اسامه العیدانی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ منوچهر انصاری

13.

طراحی مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر شیوه‌های ارزش‌آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند

دوره 8، شماره 6، اسفند 1395، صفحه 907-921
الهه حسینی؛ معصومه کلاته سیفری

14.

فضاهای عمومی شهری بازنگری و ارزیابی کیفی

دوره 23، شماره 23، مهر 1384
مجتبی رفیعیان؛ مهسا سیفایی

15.

مقایسه اثر حضور تماشاگران مرد و زن بر نتایج پرتاب آزاد بسکتبال و کشش بارفیکس پسران دانشجو

دوره 17، شماره 17، مهر 1382
دکتر فرهاد رحمانی نیا؛ دکتر رحیم رمضانی نژاد؛ مصطفی سلطانی

16.

نظام روابط اجتماعی و فرهنگ کار در بین مکانیکی‌های همدان: مطالعه موردی خیابان چَپَرخانه

دوره 5، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 49-70
اسداله اسداله نقدی؛ علی‌رضا طاهری‌نیا

17.

نقش محیط ساخته شده در تعاملات دانشجویان در فضاهای غیر رسمی مدارس معماری نمونه موردی: دانشکده هنر و معماری دانشگاه بوعلی و پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران

دوره 21، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 79-90
سعید علیتاجر؛ فاطمه زارعی حاجی آبادی

18.

نگرش ایرانیان نسبت به غرب: بررسی تجربی در ایران

دوره 12، شماره 12، مهر 1377
تقی آزاد ارمکی

19.

هماوایی نور و رنگ در فضای شهری ایرانی

دوره 27، شماره 27، آذر 1385
دکتر فرح حبیب



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب