1.

Eating Choices and Planet's Sustainability; How Far Consumers Are Willing to Pay for Sustainable Food Consumption in Middle-Income Countries?

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1403
Fazlul Hoque؛ Asma Akter

2.

Evaluation of Effective Factors on e-Loyalty in Organizations Providing Electronic Services using Fuzzy AHP Method

دوره 4، شماره 13، فروردین 2013، صفحه 135-156
Fatemeh Mohammadi؛ Amir Afsar؛ Javad Taghizadeh؛ Malihe Bagheri Dehnavi

3.

Presenting a Conceptual Model of Customer Feed back Process in Customer Knowledge Management (C.K.M) Approach

دوره 3، شماره 9، فروردین 2012، صفحه 107-138
Ali Akbar Farhangi؛ Seyed Abolghasem Mira

4.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایت‌مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)

دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 31-51
احمد محمودی؛ سیدنصراله سجادی؛ محمود گودرزی

5.

بررسی رابطه و مقایسۀ مهارت‌های ارتباطی مدیران و چرخۀ عمر مشتری در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی

دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 783-796
افشار نوری روش؛ محمود گودرزی؛ امین دهقان قهفرخی

6.

تبیین مدل رفتار هم آفرینی ارزش مشتری در توسعه صنعت گردشگری پزشکی استان گیلان

دوره 8، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 141-159
مریم حسن زاده؛ نرگس دل افروز؛ علی قلی پور سلیمانی؛ کامبیز شاهرودی

7.

رویکرد هشت گانه به مدیریت فرآیند

دوره 59، شماره 0، دی 1381
مهدی بشیری؛ دکتر وحید محمودی

8.

طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 359-372
یزدان سبحانی؛ سردار محمدی؛ سعید حاتمی

9.

مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب‌وکارهای ورزش‌های الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1093-1105
حسین عبدالملکی؛ عباس خدایاری؛ جمال الدین شریعتی

10.

مقایسة رضایتمندی مشتریان باشگاه های بدنسازی خصوصی و دولتی مردان شهر تهران

دوره 1، شماره 1، تیر 1388، صفحه 37-49
هاشم کوزه چیان؛ حمیدرضا گوهر رستمی؛ محمد احسانی