1.

Evaluation of Effective Factors on e-Loyalty in Organizations Providing Electronic Services using Fuzzy AHP Method

دوره 4، شماره 13، فروردین 2013، صفحه 135-156
Fatemeh Mohammadi؛ Amir Afsar؛ Javad Taghizadeh؛ Malihe Bagheri Dehnavi

2.

اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند

دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 134-152
سونیا سیدطاهری

3.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایت‌مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)

دوره 7، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 31-51
احمد محمودی؛ سیدنصراله سجادی؛ محمود گودرزی

4.

بررسی رابطه و مقایسۀ مهارت‌های ارتباطی مدیران و چرخۀ عمر مشتری در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی

دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 783-796
افشار نوری روش؛ محمود گودرزی؛ امین دهقان قهفرخی

5.

بررسی نظرهای مشتریان سالن های بدنسازی بانوان شهر اصفهان

دوره 25، شماره 25، مهر 1384
دکتر محمد احسانی؛ سمانه شمسی پور

6.

بسته بندی کالا وبازاریابی

دوره 44، شماره 0، فروردین 1378
دکتر بهرام رنجبریان

7.

تأثیر تفکر طراحی بر عملکرد شرکت ها با میانجیگری نوآوری مدل کسب‌وکار

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 شهریور 1403
ترانه فرخ منش؛ فرناز خدایی؛ علی داوری

8.

تبیین ابعاد و مدلسازی روابط میان عوامل ملموس کیفیت خدمات و نیات رفتاری مشتریان مطالعه موردی: مشتریان مجموعه‌های بدنسازی شهرداری تهران

دوره 10، شماره 2، تیر 1397، صفحه 337-313
ژاله معماری

9.

تبیین مدل رفتار هم آفرینی ارزش مشتری در توسعه صنعت گردشگری پزشکی استان گیلان

دوره 8، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 141-159
مریم حسن زاده؛ نرگس دل افروز؛ علی قلی پور سلیمانی؛ کامبیز شاهرودی

10.

تحلیلی روانشناختی از نقش درختان در محیط‌های خرید شهری مطالعه موردی: کلانشهر مشهد

دوره 5، شماره 4، بهمن 1393، صفحه 89-102

11.

رویکرد هشت گانه به مدیریت فرآیند

دوره 59، شماره 0، دی 1381
مهدی بشیری؛ دکتر وحید محمودی

12.

سوءاستفاده از حق در قراردادهای بانکی

دوره 19، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 1-24
مصطفی السان؛ سجاد مظلومی؛ محمدرضا فتحی

13.

طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 359-372
یزدان سبحانی؛ سردار محمدی؛ سعید حاتمی

14.

مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب‌وکارهای ورزش‌های الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1093-1105
حسین عبدالملکی؛ عباس خدایاری؛ جمال الدین شریعتی

15.

مقایسة رضایتمندی مشتریان باشگاه های بدنسازی خصوصی و دولتی مردان شهر تهران

دوره 1، شماره 1، تیر 1388، صفحه 37-49
هاشم کوزه چیان؛ حمیدرضا گوهر رستمی؛ محمد احسانی






سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب