1.

Activity– level as a link between customer retention and consumer lifetime value

دوره 8، شماره 4، دی 2015، صفحه 567-587
Neda Abdolvand؛ Vahid Baradaran؛ Amir Albadvi

2.

Developing a framework for studying and evaluating the types of psychological contracts in the context of relationship marketing

دوره 9، شماره 1، فروردین 2016، صفحه 43-61
Alireza Rajabipoor Meybodi؛ Saeed Mortazavi؛ Azar KafashPoor؛ Mohammad Lagzian

3.

Investigating the Impact of Information Quality on Relationship Marketing with Mediating Role of Salespeople’ Relational Competency: Survey about Iranian ISP

دوره 10، شماره 3، 2018، صفحه 61-80
Elmira Salari؛ Hamid Reza Yazdani؛ Abouzar Arab Sorkhi

4.

ارائه مدل تبیین‌کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین)

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 94-113
علی لطفی؛ علی اکبر فرهنگی؛ الهام فریدچهر؛ نادر غریب نواز

5.

بررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتری به برند گوشی‌های تلفن همراه

دوره 3، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 149-172
مرحوم داور ونوس؛ بهاره ظهوری

6.

بررسی رابطه بین تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیره‌ای و رفتار خرید مشتریان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
منصور صمدی؛ علی حسین حسین‌زاده؛ محمد نورانی کوتنایی

7.

بررسی وضعیت استفاده از بازاریابی رابطهای برای ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری( مطالعه‌ی موردی: هتل پرشین پالاس)

دوره 3، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 23-40
عباس احمدی؛ محمد یحیی زاده فر

8.

پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303
سید محمد جواد رجالی؛ علی صنایعی؛ مجید محمدشفیعی

9.

تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 587-606
طاهر روشندل اربطانی

10.

تاثیر بنیان‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک‌ دولتی و خصوصی

دوره 1، شماره 2، 1388
بهرام رنجبران؛ مجتبی براری

11.

سنجش ارزش دوره زندگی مشتری (CLV) بر اساس مدل RFM

دوره 14، شماره 1، شهریور 1386
بابک سهرابی؛ امیر خانلری

12.

طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 20-1
احمد نصرالهی قدیم؛ حمید قاسمی؛ ابوالفضل فراهانی

13.

طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 15-29
بهزاد ایزدی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ فرشاد تجاری

14.

نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 763-776
سید مرتضی عظیم زاده؛ کیانوش شجیع؛ فریده افروزی

15.

نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1006-1029
علیرضا تورچیان؛ صمد عالی؛ ناصر صنوبر؛ علیرضا بافنده زنده



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب