1.

Activity– level as a link between customer retention and consumer lifetime value

دوره 8، شماره 4، زمستان 2015، صفحه 567-587
Neda Abdolvand؛ Vahid Baradaran؛ Amir Albadvi

2.

Developing a framework for studying and evaluating the types of psychological contracts in the context of relationship marketing

دوره 9، شماره 1، بهار 2016، صفحه 43-61
Alireza Rajabipoor Meybodi؛ Saeed Mortazavi؛ Azar KafashPoor؛ Mohammad Lagzian

3.

Investigating the Impact of Information Quality on Relationship Marketing with Mediating Role of Salespeople’ Relational Competency: Survey about Iranian ISP

دوره 10، شماره 3، 2018، صفحه 61-80
Elmira Salari؛ Hamid Reza Yazdani؛ Abouzar Arab Sorkhi

4.

بررسی تأثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتری به برند گوشی‌های تلفن همراه

دوره 3، شماره 2، تابستان 1390، صفحه 149-172
مرحوم داور ونوس؛ بهاره ظهوری

5.

بررسی رابطه بین تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی فروشگاه های زنجیره‌ای و رفتار خرید مشتریان

دوره 2، شماره 1، بهار 1389
منصور صمدی؛ علی حسین حسین‌زاده؛ محمد نورانی کوتنایی

6.

بررسی وضعیت استفاده از بازاریابی رابطهای برای ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری( مطالعه‌ی موردی: هتل پرشین پالاس)

دوره 3، شماره 2، تابستان 1390، صفحه 23-40
عباس احمدی؛ محمد یحیی زاده فر

7.

پژوهشی آمیخته در زمینه روابط فروشنده-خریدار در بازارهای صنعتی (B2B) مورد مطالعه زنجیره تامین صنعت نفت ایران

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 273-303
سید محمد جواد رجالی؛ علی صنایعی؛ مجید محمدشفیعی

8.

تاثیر بنیان‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک‌ دولتی و خصوصی

دوره 1، شماره 2، 1388
بهرام رنجبران؛ مجتبی براری

9.

تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 587-606
طاهر روشندل اربطانی

10.

سنجش ارزش دوره زندگی مشتری (CLV) بر اساس مدل RFM

دوره 14، شماره 1، تابستان 1386
بابک سهرابی؛ امیر خانلری

11.

طراحی الگوی ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) در ورزش کشتی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 خرداد 1400
احمد نصرالهی قدیم؛ حمید قاسمی؛ ابوالفضل فراهانی

12.

طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 11، شماره 1، بهار 1398، صفحه 15-29
بهزاد ایزدی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ فرشاد تجاری

13.

نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 763-776
سید مرتضی عظیم زاده؛ کیانوش شجیع؛ فریده افروزی

14.

نقش رابطه گرایی مشتری در ادراک منافع رابطه

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1006-1029
علیرضا تورچیان؛ صمد عالی؛ ناصر صنوبر؛ علیرضا بافنده زنده



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.