1.

Cooperative Advertising and Pricing in a Competitive Market with Customers’ Excitations Effects

دوره 51، شماره 3، دی 2017، صفحه 351-361
Ataallah Taleizadeh؛ Alireza Sarokhani

2.

Developing an Integrated Approach for Inventory Control, Pricing and Advertisement of Deteriorating Items

دوره 50، شماره 3، اسفند 2016، صفحه 407-4016
Masoud Rabbani؛ Nadia Pourmohammad-Zia؛ Hamed Rafiei

3.

Developing an Optimized Pricing Mechanism for Super Fresh Products Considering Product Shelf-Life

دوره 59، شماره 1، شهریور 2025، صفحه 79-98
Elaheh Talebzadeh؛ Mir Saman Pishvaee؛ Ashkan Hafezalkotob؛ Roya ‎ Soltani

4.

Developing several pricing models in green supply chain under risk by Game Theory Approach

دوره 6، شماره 4، فروردین 2015، صفحه 767-789
Ghazaleh Allameh؛ Maryam Esmaeili؛ Taraneh Tajvidi

5.

Development of pricing model for deteriorating items with constant deterioration rate considering replacement

دوره 49، شماره 1، تیر 2015، صفحه 1-9
Ebrahim Teimoury؛ Seyed Mohamad Mahdi Kazemi

6.

Evaluating a Pricing Model in a Two-level Supply Chain by Integrating Traditional and Modern Channels with the Return Policy

دوره 15، شماره 1، 2023، صفحه 92-111
Ghazaleh Saboori؛ Gholam Reza Nasiri؛ Hossein Salehi

7.

Intervention of Government in the Competition between Green and Non-Green Supply Chains

دوره 10، شماره 2، 2018، صفحه 297-314
Maryam Esmaeili؛ shahla zandi

8.

Joint Optimization of Multiple Products Positioning and Pricing

دوره 50، شماره 1، تیر 2016، صفحه 23-35
Masoud Rabbani؛ Hamed Rafiei؛ Emad Sane zerang

9.

Optimal Pricing, Warranty, and Quality Level Decisions in a Competing Dual-channel Supply Chain

دوره 15، شماره 1، 2023، صفحه 65-91
Ali Husseinzadeh Kashan؛ Tina Sardashti

10.

Optimal Selling Price, Marketing Expenditure and Order Quantity with Backordering

دوره 45، Special Issue، اسفند 2011، صفحه 103-112
Samira Mohabbatdar؛ Maryam Esmaeili

11.

Optimizing Wholesale and Retail Prices, Quality and Marketing Improvement Efforts in a Closed-Loop Supply Chain Using a Game Theory

دوره 50، شماره 1، تیر 2016، صفحه 121-131
Ataollah Taleizadeh؛ shaghaiegh Vedadi-Moghaddam

12.

Presenting a Supplier Selection, Order Allocation, and Pricing Model in Multi-item, Single-Period, and Multi-Supplier Supply Chain Management with Surface Response Methodology and Genetic Algorithm Approach

دوره 12، شماره 1، 2020، صفحه 1-23
Ehsan Teymouri؛ Maghsoud Amiri؛ Laya Olfat؛ Mostafa Zandieh

13.

Pricing and Inventory Decisions of Deteriorating Complementary Products

دوره 48، شماره 1، تیر 2014، صفحه 83-94
A. Taleizadeh؛ M. S. Babaei

14.

Pricing and Inventory for a Supply Chain with Perishable and Substitutable Products

دوره 49، شماره 2، دی 2015، صفحه 185-197
Seyed Hesameddin Zegordi؛ Maryam Mokhlesian

15.

Product Pricing Model in Industrial Clusters Using Game Theory Approach ((Case Study: Stone Cluster in Tehran))

دوره 8، شماره 2، مهر 2016، صفحه 263-286
Fatemeh Mojibian؛ Ameneh Khadivar

16.

Providing a Robust Dynamic Pricing Model and Comparing It with Static Pricing in Multi-level Supply Chains Using a Game Theory Approach

دوره 15، شماره 4، 2023، صفحه 534-565
Sara Mehrjoo؛ Hanan Amoozad Mahdirji؛ Jalil Heidary Dahoei؛ Seyyed Hossein Razavi Haji Agha؛ Mahnaz Hosseinzadeh

17.

Robust Estimation in Nonlinear Modeling of Volatility Transmission in Stock Market

دوره 50، شماره 2، دی 2016، صفحه 165-176
Seyed Babak Ebrahimi

18.

Sustainable Supply Chain Network Design with Price-Based Demand Considering Sound and Dust Pollutions: A Case Study

دوره 55، شماره 3، مهر 2021، صفحه 285-306
Mahsa Arabi؛ Mohammad Reza Gholamian

19.

The dual-channel green supply chain performance under government monitoring: A Game theoretic approach

دوره 54، شماره 4، دی 2020، صفحه 423-446
Ali Mahmoudi؛ Mohammad Abedian؛ Davood Shishebori

20.

بررسی اثرات بازار اشتراک ظرفیت از طریق روش خود جیره‎بندی بر هزینه‎ی برق صنایع سیمان ایران

دوره 45، شماره 3، آبان 1389
علیمراد شریفی؛ زین العابدین صادقی؛ رحمان خوش اخلاق؛ محمد اسماعیل همدانی گلشن

21.

تاثیر انصاف قیمتی ادراک‌شده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافی‌جویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 967-984
محسن نظری؛ مهدی اشکانی؛ بابک هزاوه حصار مسکن

22.

تحلیل روش‎های قیمت‎گذاری شرکت ام‎تی‎ان ایرانسل

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389
محسن نظری؛ سید وحید طباطبائی کلجاهی؛ امید محمودیان

23.

تصمیم گیری برای تولید و قیمت گذاری محصول جدید با استفاده از نظریه‌ بازی ها مطالعه‎ موردی: خودروی سواری تولید داخل کشور

دوره 47، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 23-50
محمد حسین پورکاظمی؛ مریم صدری

24.

سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروه‌های مختلف جمعیتی

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333
فاطمه عابدینی؛ منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل پور

25.

شرط بازنگری قیمت در قراردادهای گازی «دریافت یا پرداخت» و حل‌وفصل اختلافات ناشی از آن

دوره 49، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 141-157
جعفر نوری یوشانلوئی؛ نسیم برخی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب