1.

Cooperative Advertising and Pricing in a Competitive Market with Customers’ Excitations Effects

دوره 51، شماره 3، زمستان 2017، صفحه 351-361
Ataallah Taleizadeh؛ Alireza Sarokhani

2.

Developing an Integrated Approach for Inventory Control, Pricing and Advertisement of Deteriorating Items

دوره 50، شماره 3، زمستان 2016، صفحه 407-4016
Masoud Rabbani؛ Nadia Pourmohammad-Zia؛ Hamed Rafiei

3.

Development of pricing model for deteriorating items with constant deterioration rate considering replacement

دوره 49، شماره 1، تابستان 2015، صفحه 1-9
Ebrahim Teimoury؛ Seyed Mohamad Mahdi Kazemi

4.

Joint Optimization of Multiple Products Positioning and Pricing

دوره 50، شماره 1، تابستان 2016، صفحه 23-35
Masoud Rabbani؛ Hamed Rafiei؛ Emad Sane zerang

5.

Optimal Selling Price, Marketing Expenditure and Order Quantity with Backordering

دوره 45، Special Issue، زمستان 2011، صفحه 103-112
Samira Mohabbatdar؛ Maryam Esmaeili

6.

Optimizing Wholesale and Retail Prices, Quality and Marketing Improvement Efforts in a Closed-Loop Supply Chain Using a Game Theory

دوره 50، شماره 1، تابستان 2016، صفحه 121-131
Ataollah Taleizadeh؛ shaghaiegh Vedadi-Moghaddam

7.

Pricing and Inventory Decisions of Deteriorating Complementary Products

دوره 48، شماره 1، تابستان 2014، صفحه 83-94
A. Taleizadeh؛ M. S. Babaei

8.

Pricing and Inventory for a Supply Chain with Perishable and Substitutable Products

دوره 49، شماره 2، زمستان 2015، صفحه 185-197
Seyed Hesameddin Zegordi؛ Maryam Mokhlesian

9.

Robust Estimation in Nonlinear Modeling of Volatility Transmission in Stock Market

دوره 50، شماره 2، زمستان 2016، صفحه 165-176
Seyed Babak Ebrahimi

10.

The dual-channel green supply chain performance under government monitoring: A Game theoretic approach

دوره 54، شماره 4، زمستان 2020، صفحه 423-446
Ali Mahmoudi؛ Mohammad Abedian؛ Davood Shishebori

11.

بررسی اثرات بازار اشتراک ظرفیت از طریق روش خود جیره‎بندی بر هزینه‎ی برق صنایع سیمان ایران

دوره 45، شماره 3، پاییز 1389
علیمراد شریفی؛ زین العابدین صادقی؛ رحمان خوش اخلاق؛ محمد اسماعیل همدانی گلشن

12.

تاثیر انصاف قیمتی ادراک‌شده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافی‌جویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 967-984
محسن نظری؛ مهدی اشکانی؛ بابک هزاوه حصار مسکن

13.

تحلیل روش‎های قیمت‎گذاری شرکت ام‎تی‎ان ایرانسل

دوره 2، شماره 4، زمستان 1389
محسن نظری؛ سید وحید طباطبائی کلجاهی؛ امید محمودیان

14.

تصمیم گیری برای تولید و قیمت گذاری محصول جدید با استفاده از نظریه‌ بازی ها مطالعه‎ موردی: خودروی سواری تولید داخل کشور

دوره 47، شماره 1، بهار 1391، صفحه 23-50
محمد حسین پورکاظمی؛ مریم صدری

15.

توسعة چندین مدل قیمتگذاری در زنجیرة تأمین سبز تحت ریسک با رویکرد نظریة بازی ها

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 767-789
غزاله علامه؛ مریم اسمعیلی؛ ترانه تجویدی

16.

شرط بازنگری قیمت در قراردادهای گازی «دریافت یا پرداخت» و حل‌وفصل اختلافات ناشی از آن

دوره 49، شماره 1، بهار 1398، صفحه 141-157
جعفر نوری یوشانلوئی؛ نسیم برخی

17.

طراحی مدل قیمت‎گذاری محصول در خوشه‎های صنعتی با استفاده از مفهوم نظریه بازی‎ها (مطالعۀ موردی: خوشۀ ‎سنگ استان تهران)

دوره 8، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 263-286
فاطمه مجیبیان؛ آمنه خدیور

18.

عوامل تعیین‌کننده آستانه تخفیف قیمت: رهیافت فراترکیب

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 44-63
حمید رضا بیرانوند؛ محسن نظری

19.

قیمت‌گذاری عرضه‌های عمومی اولیه: ترکیب شبکه‌های عصبی مصنوعی و الگوریتم ژنتیک

دوره 16، شماره 4، زمستان 1388
محمد عرب‌مازار یزدی؛ مهسا قاسمی

20.

مداخله دولت در رقابت بین زنجیره‎های تأمین سبز و غیرسبز

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 297-314
مریم اسمعیلی؛ شهلا زندی

21.

مدل انتخاب تأمین‌کننده، تخصیص سفارش و قیمت‌گذاری در مدیریت زنجیره تأمین‌ چند کالایی تک‌دوره‌ای و چند تأمین‌کننده با رویکرد روش‌های سطح پاسخ و الگوریتم ژنتیک

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-23
احسان تیموری؛ مقصود امیری؛ لعیا الفت؛ مصطفی زندیه



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.