1.

بررسی دانش محتوایی تربیتی فناوری مدرسان زبان در آموزش مجازی در ایران: مورد مدرسان زبان فرانسه و انگلیسی

صفحه 355-374
سوده اقتصاد؛ مرضیه مهرابی

2.

نقش موسیقی در یادگیری زبان آلمانی به عنوان زبان خارجی: پژوهشی برپایه تحلیل کتب آموزشی

صفحه 375-392
کاوه بهرامی

3.

آمادگی معلمان برای آموزش آنلاین زبان

صفحه 393-416
دارا تفضلی

4.

سواددیجیتالی اساتید زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک: چالش ها، فرصت ها و وضعیت کنونی

صفحه 417-433
سید رضا دشتستانی؛ شمیمه حجت پناه

5.

بررسی تأثیر کلاس درس معکوس بر پیشرفت خواندن و خودکارآمدی زبان‌آموزان

صفحه 435-452
جلیل فتحی؛ سید جمال بارخدا

6.

انواع بازخورد، انتقال معنا و انتقال ساختار در نگارش مشارکتی زبان انگلیسی در بستر تعاملات رایانه ای چند رسانه ای و متن-محور

صفحه 453-471
ناتاشا پوردانا؛ زهره محمدی زنوزق

7.

بررسی نگرش و چالش های پیش روی مدرسان زبان انگلیسی دانشگاهها نسبت به تدریس آنلاین زبان انگلیسی در دوران قبل و بعد از مواجهه با بحران کرونا

صفحه 473-490
وحیدرضا میرزائیان؛ سید حسن طالبی؛ علی امجدی

8.

کاربرد یادداشت های بازاندیشی در افزایش دانش معلمان زبان برای آموزش به کمک فناوری: مطالعه موردی یک دوره برخط آموزش معلمان

صفحه 491-510
فاطمه نامی

9.

شیوه‌های تدریس معلمان و باورهای آنها در مورد به‌کارگیری فناوری در آموزش زبان دوم: مطالعه موردی زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی در ایران

صفحه 511-539
موسی نوشی؛ فرشته قاسمی

10.

داده های بنیادین استراتژیک زبانشناسی، کلید اکمال متقابل تکنولوژی و هوش مصنوعی در حیطه ترجمه ماشینی

صفحه 541-555
علیرضا ولی پور

11.

بررسی اثر بخشی بازخورد همسالان در یادگیری زبان انگلیسی در محیط وب2.0 (بازخورد همسالان2.0)

صفحه 556-570
الهام اکبری

12.

استفاده از گروه‌‌‌‌های مجازی آموزشی (VLT) جهت بهبود سواد ارزشیابی زبان (LAL) برای مدرسان انگلیسی به‌‌‌‌‌عنوان زبان خارجی

صفحه 571-604
سیده سوسن مرندی؛ میترا حنتی فر؛ زهره نقیسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب