1.

پدیدارشناسی تجربه‌ی زنان کارآفرین از نابرابری اجتماعی (مورد مطالعه؛ زنان کارآفرین شهر سنندج)

صفحه 1-22
حسین دانش مهر؛ سمیره امینی

2.

چارچوب حکمرانی تحول دیجیتال برای بانکداری باز در بانک‌های تجاری ایران

صفحه 23-55
حسین خسروپور؛ مهدی الیاسی؛ سید سروش قاضی نوری؛ محمدرضا تقوا

3.

طراحی مدل خط مشی گذاری کارآفرینانه برای تامین مالی پایدار نظام سلامت ایران (مطالعه مورد; نظام سلامت استان کردستان)

صفحه 56-84
سیدمحمد مقیمی؛ فردین وکیلی؛ عباس منوریان

4.

تدوین و اعتبارسنجی مدل کارآفرینی اجتماعی دیجیتال

صفحه 85-105
ایمان جعفری نسب؛ علیرضا شیروانی؛ سید محمدرضا داوودی

5.

ارائه چارچوب کارآفرینی مبتنی بر طراحی در آموزش مهندسی

صفحه 106-130
یسری دائی چیان؛ سیدرضا حجازی؛ علی فرجی؛ جهانگیر ید اللهی فارسی

6.

مشروعیت شناختی و سرمایه گذاری موفق در عرضه اولیه بهامهر؛ رویکرد شخصیت محور

صفحه 131-156
امیرحسین تیمورزاده؛ احسان چیت ساز؛ نرگس ایمانی پور

7.

تأثیر اقتصاد سایه‌ای بر کارآفرینی ضرورت گرا و فرصت گرا

صفحه 157-187
ابوالفضل شاه آبادی؛ لیلا گلشنی؛ ثمینه قاسمی فر

8.

معادله نوآوری: درک ارتباط بین انسجام تیمی، انگیزه و ذهنیت تفکر طراحی در تقویت عملکرد نوآورانه کارکنان

صفحه 188-210
ستاره شیرعلیان؛ فراز قدرتی‌زاده؛ کامبیز طالبی؛ احسان چیت ساز

9.

واکاوی کارآفرینی رسانه‌ای در بستر شبکه‌های اجتماعی با رویکرد فراترکیب

صفحه 211-239
پروا مجد؛ داود نعمتی انارکی؛ علی فائض

10.

خلق مشترک ارزش در پلتفرم‌های خرده فروشی: با نقش میانجی تئوری کیفیت رابطه

صفحه 240-263
محمد فتوت شاهمرس؛ علی مبینی دهکردی؛ نادر سیدامیری؛ نیلوفر نوبری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب