1.

ارائه یک مدل جامع از مسیر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی (مطالعه موردی: مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز)

Pages 1-20
بابک اخگر; سید محمد رضا ناصرزداه; فهیمه طباطبایی

2.

سنجش روابط بین عوامل مؤثر بر ریسک پروژه‌های فناوری اطلاعات در بانک ملت استان بوشهربا استفاده از تکنیک دیمتل فازی

Pages 21-40
غلامرضا جمالی; مهدی هاشمی

3.

تأثیر توانایی جذب و فرهنگ سازمانی بر موفقیت اجرای IS در شرکت‌های تولیدی قطعات خودروی استان گیلان

Pages 41-68
محمد رحیم رمضانیان; نرجس بساق زاده

4.

بررسی تأثیر استفاده از فناوری اطلاعات بر عملکرد عملیاتی و عملکرد استراتژیک واحد مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های خودروساز و قطعه‌ساز تهران

Pages 69-88
حسن عابدی جعفری; مهدی اسدنژاد رکنی; حمید رضا یزدانی

5.

مقایسه میا ن فرهنگی میزان تعامل در وب‌گاه‌های شرکت‌های تأمین‌کننده اینترنت (ISPs) در دو کشور ایران و مالزی

Pages 89-106
شهریار عزیزی; مرضیه نصیری

6.

ارائه الگوی مفهومی فرایند کسب بازخور مشتریان در رویکرد مدیریت دانش مشتری

Pages 107-138
علی اکبر فرهنگی; سیدابوالقاسم میرا

7.

ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش براساس کارت امتیازی متوازن و با‌ استفاده از روش ارزیابی جامع فازی (مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری)

Pages 139-162
محمد موسی‌خانی; فرانک نادی

8.

ارائه چارچوبی مفهومی برای نوع‌شناسی دانش مشتری: یک مطالعه موردی

Pages 163-189
مهدی شامی زنجانی; فاطمه نجف لو


Journal Management System. Powered by Sinaweb