تعداد نشریات | 161 |
تعداد شمارهها | 6,555 |
تعداد مقالات | 70,746 |
تعداد مشاهده مقاله | 124,735,387 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 97,937,955 |
1. | اثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلالهای رفتاری | |||
دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 1-14 | ||||
علی اکبری زاده؛ سعید حسن زاده؛ کامبیز کامکاری؛ مسعود لواسانی | ||||
2. | اثربخشی برنامۀ ارتقای دانش، نگرش و عملکرد با رویکرد مثبتنگری به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی بر تعامل والد-کودک، استرس فرزندپروری و خودکارآمدی | |||
دوره 13، شماره 3، آذر 1401، صفحه 73-93 | ||||
خدیجه قندیانی آرانی؛ سعید حسن زاده؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ محمدپارسا عزیزی | ||||
3. | اثربخشی پروتکل یکپارچة درمان فراتشخیصی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان مضطرب و خودکارآمدی مادران آنها | |||
دوره 13، شماره 3، آذر 1401، صفحه 225-241 | ||||
زهرا علوی؛ سوگند قاسم زاده؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ مسعود لواسانی؛ سمیرا وکیلی | ||||
4. | الگوی ساختاری رابطه دلبستگی به معلم، درگیری تحصیلی و اضطراب امتحان | |||
دوره 8، شماره 3، آبان 1396، صفحه 69-88 | ||||
مسعود غلامعلی لواسانی؛ فرناز مهدی پور مارالانی؛ الهه حجازی | ||||
5. | الگوی ساختاری نقش میانجی درگیری تحصیلی و امید به تحصیل در رابطه بین سرمایه تحولی بیرونی و پایستگی تحصیلی در دانش آموزان دختر پایه ششم | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 دی 1403 | ||||
سمانه دیلمی؛ زهرا نقش؛ مسعود غلامعلی لواسانی | ||||
6. | بررسی اثربخشی برنامۀ توانبخشی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر انعطافپذیری شناختی و تعامل اجتماعی دانشآموزان مبتلا به طیف اوتیسم | |||
دوره 15، شماره 4، دی 1403، صفحه 51-68 | ||||
الهام شفیعی؛ سوگند قاسم زاده؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ سعید حسن زاده؛ مسعود غلامعلی لواسانی | ||||
7. | بررسی رابطۀ عوامل روانشناختی (افسردگی، ویژگیهای شخصیتی، حمایت عاطفی) با عملکرد حافظۀ رویدادی و معنایی در سالمندی: نقش واسطهای کارکردهای اجرایی | |||
دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 17-36 | ||||
عطیه سادات متقی قمصری؛ جواد حاتمی؛ هادی بهرامی احسان؛ مسعود لواسانی | ||||
8. | تأثیر سبک پردازش عینی در مقابل سبک پردازش انتزاعی بر ظرفیت حافظة کاری در نشخوار فکری شدید | |||
دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 271-291 | ||||
بهرام سهیلی فرد؛ مریم عباسی سورشجانی؛ مسعود غلامعلی لواسانی | ||||
9. | دیدگاه معلمان،والدین، مشاوران مدارس و دانش آموزان نسبت به مؤلفه های مدرسه تاب آور: یک مطالعه کیفی | |||
دوره 10، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 19-33 | ||||
لیلا افضلی؛ الهه حجازی؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ جواد اژهای؛ غلامعلی افروز | ||||
10. | رابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تابآوری تحصیلی: کاربرد مدلیابی دو سطحی دانشآموز و کلاس | |||
دوره 10، شماره 3، آذر 1398، صفحه 119-132 | ||||
سمانه سمیعیان؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ زهرا نقش | ||||
11. | شناسایی فرایند یاددهی-یادگیری در بستر الکترونیک دانشگاه تهران: مطالعهای پدیدارشناختی | |||
دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-134 | ||||
راضیه صفاری فرد؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ الهه حجازی؛ فاطمه نارنجی ثانی | ||||
12. | طراحی و تدوین برنامه مداخله روانشناختی خانوادهمحور: ارزیابی اثربخشی در رضامندی زوجیت والدین شاغل دارای نوجوان | |||
دوره 11، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 23-41 | ||||
نرگس زینعلی؛ غلامعلی افروز؛ مسعود لواسانی؛ سوگند قاسم زاده | ||||
13. | مدل ساختاری روابط بین طرحوارههای ناسازگار اولیه با کمالطلبی نوجوانان تیزهوش: نقش واسطة باورهای فراشناختی و میزان محبوبیت والدین | |||
دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 65-81 | ||||
سیده عاطفه مهدوی؛ غلامعلی افروز؛ مسعود لواسانی؛ زهرا نقش | ||||
14. | مکانیسمهای دفاعی و جسمانیسازی: سلسله مراتب دفاعی موثر بر جسمانیسازی | |||
دوره 9، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 25-37 | ||||
فاطمه نوربالا؛ نیما قربانی؛ مسعود لواسانی | ||||
15. | ویژگیهای روانسنجی مقیاس هزینه؛ مؤلفهای از نظریۀ انتظار - ارزش | |||
دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 107-126 | ||||
مطهره فتاحی؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ زهرا نقش | ||||
16. | ویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان با اختلال تحولی هوش | |||
دوره 9، شماره 3، مهر 1397، صفحه 161-179 | ||||
لیدا تبیانی نیان؛ کامبیز کامکاری؛ مسعود لواسانی | ||||
|