1.

اثربخشی آموزش ترکیبی برنامه حضوری- مجازی درمان تعامل والد- کودک بر اساس رویکرد آیبرگ بر رابطه مادر و کودک مبتلا به اختلال‌های رفتاری

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 1-14
علی اکبری زاده؛ سعید حسن زاده؛ کامبیز کامکاری؛ مسعود لواسانی

2.

اثربخشی برنامۀ ارتقای دانش، نگرش و عملکرد با رویکرد مثبت‌نگری به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی بر تعامل والد-کودک، استرس فرزندپروری و خودکارآمدی

دوره 13، شماره 3، آذر 1401، صفحه 73-93
خدیجه قندیانی آرانی؛ سعید حسن زاده؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ محمدپارسا عزیزی

3.

اثربخشی پروتکل یکپارچة درمان فراتشخیصی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان مضطرب و خودکارآمدی مادران آن‌ها

دوره 13، شماره 3، آذر 1401، صفحه 225-241
زهرا علوی؛ سوگند قاسم زاده؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ مسعود لواسانی؛ سمیرا وکیلی

4.

الگوی ساختاری رابطه دلبستگی به معلم، درگیری تحصیلی و اضطراب امتحان

دوره 8، شماره 3، آبان 1396، صفحه 69-88
مسعود غلامعلی لواسانی؛ فرناز مهدی پور مارالانی؛ الهه حجازی

5.

بررسی رابطۀ عوامل روان‌شناختی (افسردگی، ویژگی‌های شخصیتی، حمایت عاطفی) با عملکرد حافظۀ رویدادی و معنایی در سالمندی: نقش واسطه‌ای کارکردهای اجرایی

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 17-36
عطیه سادات متقی قمصری؛ جواد حاتمی؛ هادی بهرامی احسان؛ مسعود لواسانی

6.

تأثیر سبک پردازش عینی در مقابل سبک پردازش انتزاعی بر ظرفیت حافظة ‌کاری در نشخوار فکری شدید

دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 271-291
بهرام سهیلی فرد؛ مریم عباسی سورشجانی؛ مسعود غلامعلی لواسانی

7.

دیدگاه معلمان،والدین، مشاوران مدارس و دانش آموزان نسبت به مؤلفه های مدرسه تاب آور: یک مطالعه کیفی

دوره 10، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 19-33
لیلا افضلی؛ الهه حجازی؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ جواد اژه‌ای؛ غلامعلی افروز

8.

رابطه بین خودتنظیمی هیجانی، ادراک از محیط یادگیری و تاب‌آوری تحصیلی: کاربرد مدل‌یابی دو سطحی دانش‌آموز و کلاس

دوره 10، شماره 3، آذر 1398، صفحه 119-132
سمانه سمیعیان؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ زهرا نقش

9.

شناسایی فرآیند یاددهی-یادگیری در بستر الکترونیک دانشگاه تهران: یک مطالعه پدیدارشناختی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 خرداد 1403
راضیه صفاری فرد؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ الهه حجازی؛ فاطمه نارنجی ثانی

10.

طراحی و تدوین برنامه مداخله روان‌شناختی خانواده‌محور: ارزیابی اثربخشی در رضامندی زوجیت والدین شاغل دارای نوجوان

دوره 11، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 23-41
نرگس زینعلی؛ غلامعلی افروز؛ مسعود لواسانی؛ سوگند قاسم زاده

11.

مدل ساختاری روابط بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با کمال‌طلبی نوجوانان تیزهوش: نقش واسطة باورهای فراشناختی و میزان محبوبیت والدین

دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 65-81
سیده عاطفه مهدوی؛ غلامعلی افروز؛ مسعود لواسانی؛ زهرا نقش

12.

مکانیسم‌های دفاعی و جسمانی‌سازی: سلسله مراتب دفاعی موثر بر جسمانی‌سازی

دوره 9، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 25-37
فاطمه نوربالا؛ نیما قربانی؛ مسعود لواسانی

13.

ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هزینه؛ مؤلفه‌ای از نظریۀ انتظار - ارزش

دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 107-126
مطهره فتاحی؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ زهرا نقش

14.

ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان با اختلال تحولی هوش

دوره 9، شماره 3، مهر 1397، صفحه 161-179
لیدا تبیانی نیان؛ کامبیز کامکاری؛ مسعود لواسانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب