1.

A AHP Methodology for Ranking the Factors Influencing Trust in the Internet

دوره 3، شماره 7، مهر 2011، صفحه 1-18
Mehdi Abzari؛ Hassan Ghorbani؛ khajeh Zadeh؛ Elmira Makinian

2.

A Novel Fraud Detection Scheme for Credit Card Usage Employing Random Forest Algorithm Combined with Feedback Mechanism

دوره 13، Special Issue: Big Data Analytics and Management in Internet of Things، 2021، صفحه 21-35
S. KanagaSuba Raja

3.

Extracting the Quality Factors of Business to Business Electronic Commerce Applications

دوره 1، شماره 2، تیر 2009
Behshid Behkamal؛ Mohsen Mohsen؛ Mehran Sepehri

4.

Study of the Effects of Customers’ Perceptions of Security and Trust on their Use of the Agriculture Bank of Iran’s e-Payment System

دوره 4، شماره 11، مهر 2012، صفحه 135-154
Mohammad Reza Karimi؛ Sadegh Sepandarand؛ Farzaneh Haghshenas

5.

Systematic Mapping on Research Methodology in the Field of E-commerce

دوره 8، شماره 3، آذر 2016، صفحه 435-455
Elham Asadamraji؛ Hasanali Nemati؛ Ayoub Mohamadian

6.

ارائه مدل زیر ساختارهای چهارگانه در جهت پیاده سازی و توسعه تجارت الکترونیک در صنایع غذایی تهران

دوره 3، شماره 2، تیر 1384
دکتر جمشید صالحی صدقیانی؛ نبی اله دهقان

7.

اعتبارات اسنادی الکترونیک در تجارت بین‌الملل؛ چالش‌ها و راهکارها

دوره 10، شماره 2، مهر 1398، صفحه 527-546
امیر صادقی‌‌نشاط؛ حسین باقری‌نیا

8.

اعتبار و نفوذ قراردادهای الکترونیک

دوره 42، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 37-52
بتول آهنی

9.

بررسی عوامل موثر بر استقبال خرید از فروشگاههای الکترونیکی شهروند

دوره 58، شماره 0، مهر 1381
محسن اکبری؛ دکتر طهمورث حسنقلی پور

10.

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیکی در بخش کشاورزی

دوره 14، شماره 2، تیر 1395، صفحه 541-565
علی نقی امیری؛ سید محمدباقر جعفری؛ معصومه حسینی ابوعلی

11.

بررسی عوامل مؤثر بر قصد‏ خرید در تجارت الکترونیک

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 207-226
محمد منتظری؛ علیرضا ابراهیمی؛ پرویز احمدی؛ آمنه راهنما

12.

بررسی مفهوم و ماهیت قرارداد الکترونیکی در فقه امامیه و حقوق ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 مهر 1400
سیده صدیقه شفیعی نسب لنگرودی؛ محمد علی قربانی؛ کاظم رحمن ستایش

13.

ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با استفاده از تکنیک استخراج استعاره‌ای زالتمن (زیمت)

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72
کبری بخشی زاده؛ علی حاجی جعفر؛ حامد نصیری

14.

چک الکترونیکی

دوره 10، شماره 1، خرداد 1392، صفحه 87-112
محمد ساردوئی نسب؛ احد طاهری

15.

دلیل الکترونیک در نظام ادله اثبات دعوا

دوره 40، شماره 4، دی 1389، صفحه 193-205
مرتضی شهبازی نیا؛ محبوبه عبدالهی

16.

شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویت‌بندی آن‎ها با استفاده از ANP فازی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 19-54
لعیا الفت؛ فرزانه خسروانی؛ رضا جلالی

17.

مصرف‌گرایی در آمریکا در بستر فضای مجازی: کارت‌های اعتباری و نظام اطلاع‌رسانی

دوره 4، شماره 1، فروردین 1388
سید محمد علی موسوی؛ نجمه محمدخانی؛ زهره خوارزمی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.