1.

Identifying Functions of Online Community of Practice

دوره 10، شماره 1، 2018، صفحه 1-22
Ali Hamidizadeh؛ Reza Tahmasebi؛ Atefeh zarean Shirvan Deh

2.

IRAN E-GOVERNMENT MODEL IN 2025

دوره 7، شماره 1، تابستان 2015، صفحه 125-142
Mahdi Faghihi؛ Gholamreza Memar-Zadeh

3.

ارائه مدل ارتباطی مدیران بازرگانی با افراد زیر مجموعه در فرهنگ اسلامی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 خرداد 1400
محمد ایدی؛ زهرا حیدرنژاد؛ فاطمه فاضل پور

4.

الگوی مسئولیت اجتماعی شرکت‌های پالایش نفت، به روش پژوهش آمیختة اکتشافی

دوره 18، شماره 1، بهار 1399، صفحه 1-26
محمد جواد قربانی؛ ابوالحسن فقیهی؛ شهریار عزیزی

5.

شناسایی شاخص‌های بازار نقل و انتقالات بین‌المللی فوتبالیست‌های ایرانی با استفاده از تحلیل تم

دوره 13، شماره 2، تابستان 1400، صفحه 405-428
سید اسفندیار موسوی؛ محمد خبیری

6.

شناسایی موانع توسعه کشت گیاهان دارویی در نواحی روستایی شهرستان نهاوند با رویکرد تحلیل مضمون

دوره 11، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 592-603
حمید بلالی؛ فاطمه سپهوند؛ کریم نادری مهدیی

7.

شناسایی مؤلفه‌های سیستم تأمین منابع انسانی در راستای ارتقای‌ سلامت نظام اداری

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 251-284
حسین ایمانی؛ آرین قلی پور؛ عادل آذر؛ علی اصغر پورعزت

8.

شناسایی مؤلفه‌های ناظر بر رعایت عدالت بین‌نسلی در خط‌مشی بودجه‌ای ایران

دوره 5، شماره 2، تابستان 1398، صفحه 143-161
علی‌اصغر پورعزت؛ حیدر احمدی؛ افسانه عباسی؛ طیبه عباسی

9.

طراحی مدل ارزیابی تاب‌آوری زنجیره تأمین صنعت برق با استفاده از رویکرد آمیخته: تحلیل تم ـ تحلیل عاملی

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62
عادل آذر؛ میثم شهبازی؛ حمید رضا یزدانی؛ امید محمودیان

10.

طراحی مدل توسعه سرمایه اجتماعی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی

دوره 1، شماره 2، زمستان 1393، صفحه 161-182
معصومه مصطفی‌زاده؛ محمدرضا صادقی

11.

طراحی و تبیین مدل بودجه‎بندی بر اساس شاخص‎های حکمرانی خوب در ایران

دوره 8، شماره 4، زمستان 1395، صفحه 645-664
سید محمد مقیمی؛ علی اصغر پور عزت؛ حسن دانایی فرد؛ حیدر احمدی

12.

کاوشی بر الگوی پیشایندهای راست کرداری مدیران در سازمان‌های دولتی: مطالعۀ کیفی

دوره 8، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 277-298
مژگان ضرغامی فرد؛ حسن دانایی فرد؛ حسن زارعی متین

13.

مدیریت استعدادهای سازمانی: شناسایی شاخص‌ها و ویژگی‌های کارکنان کلیدی

دوره 12، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 149-171
ابراهیم جواهری زاده؛ سید محمد مقیمی؛ آرین قلی پور؛ رضا طهماسبی

14.

مدل مفهومی قدرت گفتمان‎پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318
امیر خانلری؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ علی مشایخ نیا

15.

مقایسه سرمایه اجتماعی داوطلبان و غیرداوطلبان شاغل در سازمان‌های ورزشی

دوره 1، شماره 2، زمستان 1393، صفحه 183-201
احسان محمدی ترکمانی؛ قدرت‌الله باقری؛ حسن زارعی‌متین

16.

نوع‌شناسی اخبار جعلیِ شبکه‌های اجتماعی در بافت مصرف ایران، رویکردی مردم‌نگارانه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 شهریور 1400
عماد رحمانیان



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.