1.

Investigating the relationship between Instagram and Telegram on the security and social trust of the fourth generation (A case study of users aged 16 to 19 years old in District 12 of Tehran)

دوره 5، شماره 17، آذر 2023، صفحه 47-80
Morteza Moradi؛ Mohammad Javad Hossein Nia؛ Meisam Belbasi

2.

اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 257-275
هاشم کوزه چیان؛ مرجان صفاری؛ مریم خلیلی

3.

ارائه مدل میان‌برهای ذهنی کاربران بازاریابی تأثیرگذار در انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در بستر اینستاگرام

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 602-624
رضا رستگاری؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ علیرضا امینی

4.

بررسی تاثیر ویژگی های محتوای منتشر شده بر مشارکت مشتری در شبکه های اجتماعی با رویکرد داده کاوی : مورد مطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403
محمدمهدی پورسعید؛ آزاده شکاری؛ سعید ده یادگاری

5.

پروبلماتیک خودرهابخشی در فضای مجازی؛ کاوشی کیفی از چگونگی ابراز خود در میان میکرواینفلوئنسرهای اینستاگرامی شهر یزد

دوره 8، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 115-143
سیدعلیرضا افشانی؛ ندا جواهرچیان؛ منصور حقیقتیان

6.

تجربه‌های شناختی و احساسی نوجوانان در استفاده از شبکة اجتماعی اینستاگرام

دوره 13، شماره 3، آذر 1401، صفحه 139-160
عباس جواهری محمدی؛ ثمین بهارشانجانی؛ مطهره وکیلی

7.

تحلیل استعاری مفهوم‌سازی فعالان زن ایرانی از «زن‌بودگی» در اینستاگرام

دوره 11، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 9-31
عبداله بیچرانلو؛ زهره بوالی

8.

تحلیل گفتمان کیفی سوژگی زن ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

دوره 15، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 229-258
حیران پورنجف؛ منصور حقیقتیان؛ اسماعیل جهانبخش

9.

تصویرسازی زنان عامه از «زن بودگی» در اینستاگرام فارسی از طریق استعاره‌های مفهومی

دوره 13، شماره 3، مهر 1400، صفحه 341-364
عبدالله بیچرانلو؛ زهره بوالی

10.

تفاوت‏های شکلی و معنایی در پوشش زنان مجری شبکه‏ های سیما در تلویزیون و اینستاگرام

دوره 15، شماره 3، آذر 1402، صفحه 353-380
عبدالله بیچرانلو؛ سیده راضیه یاسینی؛ بهناز جلالی‌پور

11.

رسانه‌های‌اجتماعی و هویّت جهانی، مطالعه‌ی پلتفرم اینستاگرام

دوره 14، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 53-76
مهری بهار؛ محمدجواد بیژنی

12.

زنان تأثیرگذار اینستاگرامی؛ زنانگی بازنمایی‌شده در صفحات زنان اینفلوئنسر ایرانی

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 65-90
زهرا اردکانی فرد؛ سید نورالدین رضوی زاده

13.

سنخ‌شناسی فعالیت روحانیون شیعۀ ایرانی در اینستاگرام

دوره 12، شماره 3، مهر 1402، صفحه 409-427
عبدالله بیچرانلو؛ علی مومنی

14.

سوپرمام‌ها و مفهوم مادری در فضای اینستاگرام

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 139-163
مینا بیگوند؛ عباس کاظمی؛ حسین بصیریان جهرمی

15.

شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546
سعید عربلوی مقدم؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ هاشم آقازاده؛ طیبه زندی پور

16.

شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340
سید مهدی شریفی؛ سمیه لبافی؛ محمد حسن یادگاری

17.

عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام)

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501
محمدمهدی پورسعید؛ فرزانه شجاعی؛ علی اکبر نیک نفس

18.

عوامل موثر بر برندسازی شخصی موزیسین های فعال با رویکرد داده کاوی (مورد مطالعه :شبکه اجتماعی اینستاگرام)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403
محمدمهدی پورسعید؛ محمد علی رحمانی کوهبنانی؛ سعید ده یادگاری

19.

کاوشی کیفی از چگونگی خوانش جوانان از ایران در اینستاگرام

دوره 16، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 29-51
ندا جواهرچیان؛ سید علیرضا افشانی

20.

گفتمان ‏های دین رسانه‏ ای‌شدة زنانه در اینستاگرام فارسی

دوره 14، شماره 3، مهر 1401، صفحه 397-418
زهرا اردکانی فرد؛ محمد جواد غلامرضا کاشی

21.

مردم نگاری شبکه‌ای کنش‌ها و چالش‌های حجاب استایل‌های اینستاگرامی

دوره 14، شماره 1، شهریور 1403
محمدرضا جلیلوند؛ محمد معین ضیادوست

22.

مطالعه فرایند هویت‌یابی زنان در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: زنان کاربر اینستاگرام)

دوره 10، شماره 4، دی 1400، صفحه 1029-1059
شهلا باقری میاب؛ مرجان ربیعی؛ الهام اکبری؛ عاصمه قاسمی

23.

نشانه‌های اقناعی زنان تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات شفاهی الکترونیک و تاثیر بر قصد خرید کاربران

دوره 14، شماره 4، دی 1401، صفحه 489-518
علیرضا حاتمی؛ سید مهدی شریفی؛ سمیه لبافی

24.

نوع شناسی استعارة بصری در تبلیغات تجاری (مطالعه منتخبی ازتبلیغات تجاری در شبکه اینستاگرام)

دوره 27، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 103-113
میترا معنوی راد؛ شادی مددی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب