1.

Blockchain Implications for Marketing; A Review and an Empirical Analysis

دوره 14، Special Issue: The business value of Blockchain, challenges, and perspectives.، 2022، صفحه 83-106
Taher M. Al-Ahwal؛ Dušan Mladenović؛ Ahad ZareRavasan

2.

Explaining and Testing the Aboriginal Model of Shopping Malls’ Success: (Case Study: Shopping Malls in Tehran)

دوره 10، شماره 1، خرداد 2017، صفحه 259-282
Alireza Bakhshizadeh؛ Asadollah Kordnaeij؛ Seyed Hamid Khodadad Hosseini؛ Parviz Ahmadi

3.

Investigating the impact of social media on the development of sports businesses

دوره 6، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 31-46
Mohammad saeid Kiani؛ Leila Nazari

4.

Optimizing Wholesale and Retail Prices, Quality and Marketing Improvement Efforts in a Closed-Loop Supply Chain Using a Game Theory

دوره 50، شماره 1، تیر 2016، صفحه 121-131
Ataollah Taleizadeh؛ shaghaiegh Vedadi-Moghaddam

5.

Segmenting Costumers Based on Their Reactions to Social Networks Marketing on Instagram

دوره 9، شماره 3، 2017، صفحه 571-586
Rashin Ghahreman؛ Masoud Keimasi؛ Ali Heidari

6.

The Effect of Marketing Tactical Capabilities on the Financial Performance of the Firms: Meta-Analysis Approach

دوره 8، شماره 1، فروردین 2015، صفحه 73-96
Bagher Asgarnezhad Nouri؛ Ali Sanayei؛ Saeed Fathi؛ Ali Kazemi

7.

The Effect of Online Marketing through Social Media Platforms on Saudi Public Libraries

دوره 13، Special Issue: Advanced Innovation Topics in Business and Management، 2021، صفحه 238-262
Magdah Ezat Gharieb

8.

The Role of Opinion Leaders in Marketing Based On Social Networks: A Literature Review and Analysis (Technical note)

دوره 46، شماره 1، تیر 2012، صفحه 27-38
N. Jafari Momtaz؛ Abdollah Aghaie

9.

Towards an Enhancement of Knowledge Generation in Marketing by Contributions from Non-Western Contexts

دوره 7، شماره 2، مهر 2014، صفحه 189-202
Aliakbar Jafari

10.

اخلاقیات و بازاریابی ،بررسی تطبیقی نظرات روحانیون،مدیران شرکت های دولتی و مدیران شرکت های خصوصی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1384
دکتر داور ونوس؛ دکتر جمال خانی جزنی

11.

ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی گردشگری روستایی با استفاده از مدل آمیختۀ بازاریابی (7p) (مورد مطالعه: دهستان جوزان، شهرستان ملایر)

دوره 8، شماره 3، آبان 1396، صفحه 488-501
داود شیخی؛ معصومه پازکی

12.

استاندارد سازی پرسشنامه بازاریابی عصبی در ورزش

دوره 10، شماره 4، دی 1397، صفحه 613-626
کاظم دانش ثانی؛ علی محمد صفانیا؛ حسین پورسلطانی زرندی

13.

استراتژی توسعه محصول جدید رویکرد ها و یافته ها

دوره 17، شماره 1، فروردین 1383
سید محمد سید حسینی؛ دکتر سید جواد ایرانبان

14.

آمیخته بازاریابی دروب سایت کتابخانه‏ های مرکزی دانشگاه‏های ایران

دوره 45، شماره 2، تیر 1390، صفحه 77-96
فاطمه نوشین فرد؛ ثریا ضیایی

15.

بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: ‌مؤلفه‌های تشکیل دهنده

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
سید رضا سید جوادین؛ هاشم آقازاده؛ مهرداد استیری؛ بهاره اصانلو

16.

بازاریابی سیاسی و فرآیند تصمیم گیری رأی دهندگان؛ مطالعه موردی: جوانان رأی دهنده اصفهانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

دوره 3، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 177-202
محمد عابدی اردکانی؛ علیرضا جاوری

17.

بازاریابی قابلیت‌های فرهنگی ـ تاریخی، گردشگری شهری مطالعه موردی: استان گیلان

دوره 7، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 21-33
عادل روستایی حسین ابادی؛ علی قلی پور سلیمانی؛ محمود شبگو منصف؛ نرگس دل افروز

18.

بررسی ابعاد سرمایۀ اجتماعی و رابطۀ آن با بازاریابی اخلاقی (مورد مطالعه: شعب بانک سپه استان قم)

دوره 4، شماره 3، مهر 1396، صفحه 309-332
غلامرضا جندقی؛ سیدمهدی قریشی؛ سیدمجید احدی شعار

19.

بررسی بازاریابی محصولات گلخانه ای در استان کرمان

دوره 8، شماره 2، مهر 1385، صفحه 23-34
لادن شفیعی؛ زهرا پورجوپاری

20.

بررسی تجارت داخلی چوب‌های صنوبر ایران

دوره 61، شماره 1، فروردین 1388
علی بیات‌کشکولی؛ سعید امیری؛ آرزو سلطانی؛ مهدی فائزی‌پور؛ کاظم دوست‌حسینی

21.

بررسی تولید و بازاررسانی پسته استان کرمان (مطالعه موردی: شهرستان رفسنجان)

دوره 6، شماره 1، فروردین 1383، صفحه 39-48
لادن شفیعى؛ امیر حسین چیذرى؛ زهرا پورجوپارى

22.

بررسی حاشیه و کارآیی بازار مرکبات در استان فارس (مطالعه موردی: شهرستان جهرم)

دوره 10، شماره 2، مهر 1387، صفحه 161-172
یاسر محمدی؛ حامد رفیعی؛ هوشنگ ایروانی؛ نوید لقمانی؛ مهدی رحیمیان

23.

بررسی حاشیۀ بازار ماهیان خاویاری پرورشی در ایران

دوره 68، شماره 2، تیر 1394، صفحه 199-207
محبوبه جامع بزرگی؛ حسن صالحی؛ سید ولی حسینی؛ رضا فیض بخش؛ سهیلا رمضانی

24.

بررسی دیدگاه مدیران شرکت های خصوصی دربارة حمایت مالی از ورزش به عنوان ابزار بازاریابی

دوره 4، شماره 12، فروردین 1391، صفحه 23-36
محمد سلطان حسینی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ مالک رجبی

25.

بررسی عوامل موثر بر اثر بخشی و ب بعنوان ابزاری در واحد بازاریابی شرکت های تجاری ایران

دوره 16، شماره 2، مهر 1382
دکتر امیر مانیان؛ حمید گل محمدی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.