1.

ارائه چارچوبی برای شایستگی‌های متخصصین سئو در اکوسیستم بازاریابی دیجیتال کسب‌و‌کارهای اینترنتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 دی 1402
سعید زمانپور؛ آرین قلی پور؛ هاشم آقازاده؛ سید محسن علامه

2.

برنامه راهبردی بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکارهای کتاب الکترونیکی

دوره 57، شماره 3، مهر 1402، صفحه 17-38
سمیه زمانی؛ مهدی شقاقی؛ مهدی علیپور حافظی؛ محسن حاجی زین العابدینی

3.

تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 فروردین 1402
مجید کاوند؛ فرناز فخری؛ فریبا عسکریان

4.

شناسایی راهکارهای توسعه بازاریابی دیجیتال در فدراسیون فوتبال ایران

دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 340-323
هدایت ممبینی؛ شهرام علم؛ زهرا هژبرنیا؛ مهدی رسولی

5.

شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741
ایوب محمدیان؛ فاطمه میرباقری؛ امیر خانلری

6.

طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال

دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 354-376
حسین زمانی؛ عبدالله نعامی؛ کریم حمدی

7.

طراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران

دوره 16، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 109-120
نسیم رحمانی؛ شادان وهاب زاده منشی؛ هرمز مهرانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب