1.

ارائه چارچوبی برای شایستگی‌های متخصصان سئو در اکوسیستم بازاریابی دیجیتال کسب‌و‌کارهای اینترنتی

دوره 17، شماره 2، 1404، صفحه 301-334
سعید زمانپور؛ آرین قلی پور؛ هاشم آقازاده؛ سید محسن علامه

2.

ارائه مدل بازاریابی درون‌گرا با رویکرد فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403
فرینوش لازار؛ فرانک خدایاری؛ حمید رضا یزدانی

3.

ارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانه‌های اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان

دوره 3، شماره 4، 1403، صفحه 546-569
سیدوحید حسینی‌پور؛ محمدرضا باقرزاده؛ مسعود یوسف‌زاده؛ مهرداد متانی

4.

برنامه راهبردی بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکارهای کتاب الکترونیکی

دوره 57، شماره 3، مهر 1402، صفحه 17-38
سمیه زمانی؛ مهدی شقاقی؛ مهدی علیپور حافظی؛ محسن حاجی زین العابدینی

5.

شناسایی راهکارهای توسعه بازاریابی دیجیتال در فدراسیون فوتبال ایران

دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 340-323
هدایت ممبینی؛ شهرام علم؛ زهرا هژبرنیا؛ مهدی رسولی

6.

شناسایی عوامل اثرگذار بر برندسازی کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد توسعه بازاریابی دیجیتال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 اسفند 1403
شقایق نعمتی؛ احمد محمودی؛ حسین رجبی نوش آبادی

7.

شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741
ایوب محمدیان؛ فاطمه میرباقری؛ امیر خانلری

8.

طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال

دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 354-376
حسین زمانی؛ عبدالله نعامی؛ کریم حمدی

9.

طراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران

دوره 16، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 109-120
نسیم رحمانی؛ شادان وهاب زاده منشی؛ هرمز مهرانی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب