1.

A AHP Methodology for Ranking the Factors Influencing Trust in the Internet

دوره 3، شماره 7، پاییز 2011، صفحه 1-18
Mehdi Abzari؛ Hassan Ghorbani؛ khajeh Zadeh؛ Elmira Makinian

2.

A Comparative Study of Regulating the Filtering of Cyberspace in the US, the EU and China; Proposals for Policymaking in Iran

دوره 2، شماره 1، بهار و تابستان 2018، صفحه 1-28
Hassan Bashir؛ Mohammad Sadegh Nasrollahi

3.

A Comparative Study of the Five Large Universities' Websites in Iran

دوره 3، شماره 6، تابستان 2011
Shamsosadat Zahedi

4.

Customer’s Satisfaction via Online Shopping Environment: The Case of China

دوره 13، شماره 3، 2021، صفحه 16-32
GholamReza Zandi؛ Rezvan Torabi؛ Mohammad Amin Mohammad؛ Xu Yi Dan

5.

Cyberloafing Management in Organizations

دوره 8، شماره 3، پاییز 2015، صفحه 335-349
Gholamreza Jandaghi؛ Seyed Mehdi Alvani؛ Hasan Zarei Matin؛ Samira Fakheri Kozekanan

6.

Estimation of Monetary Value of Information on the Internet

دوره 7، شماره 1، تابستان 2015، صفحه 185-198
Mohsen Nazari؛ Seyed Vahid Tabatabaie Kalejahi

7.

Evaluation of Challenge between Internet and Mass Media in News Diffusion with the Use of Stochastic Process

دوره 3، شماره 7، پاییز 2011، صفحه 19-36
Seyed Golamreza Jalali Naeeni؛ Saeed Yaghoubi؛ Fateme Pourdadashi Komachali

8.

Online Buying Behavior among University Students: A Cross Cultural Empirical Analysis

دوره 12، شماره 2، 2020، صفحه 26-39
Maqsood Hussain Junaidi؛ Mohammad Saleh Miralam

9.

Social Media as a New Communication Platform in the Context of the Information Eco Strategy

دوره 13، Special Issue: Role of ICT in Advancing Business and Management، 2021، صفحه 128-142
Halyna Bryikhanova؛ Veronika Zaitseva؛ Iryna Gamova؛ Diana Fayvishenko

10.

The Fourth Wave of Feminism and the Lack of Social Realism in Cyberspace

دوره 3، شماره 2، پاییز و زمستان 2019، صفحه 129-146
Negar Shiva؛ Zohreh Nosrat Kharazmi

11.

Towards flectronhc Customer Relationship Management: An e-CRM Solutions Development Methodolo

دوره 1، شماره 1، بهار 2007، صفحه 73-89
Ahmad Jafarnejad؛ Caro Look؛ Asif Monshi

12.

آثار فناوری‌های نوین بر شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر نوجوانان

دوره 2، شماره 2، تابستان 1392، صفحه 315-338
اسماعیل سعدی پور

13.

ارائه مدل زیر ساختارهای چهارگانه در جهت پیاده سازی و توسعه تجارت الکترونیک در صنایع غذایی تهران

دوره 3، شماره 2، تابستان 1384
دکتر جمشید صالحی صدقیانی؛ نبی اله دهقان

14.

ارائه مدل عوامل مؤثر بر استفاده از وب‌سایت‌های ورزشی

دوره 11، شماره 2، تابستان 1398، صفحه 321-337
سردار محمدی؛ علی قائدی

15.

ارزیابی خدمات گردشگری اینترنتی در ایران: مطالعه‌ی هشت وبگاه معرف

دوره 7، شماره 2، پاییز 1391
پویا علاء الدینی؛ نعیمه لشکری

16.

استفاده ی کاربردی از فناوری اینترنت به عنوان ابزار تحقیق

دوره 35، شماره 37، بهار 1380
دکتر محمود امید

17.

الإنترنت وتهدیداته للغة العربیة

دوره 6، شماره 11، زمستان 2010، صفحه 71-88
سید ابوالفضل سجادی؛ أحمد امیدوار

18.

الگوی استفاده از اینترنت توسط دانشجویان دانشکده های کشاورزی ایران

دوره 33، شماره 4، تابستان 1381
حمید موحد محمدی؛ هوشنگ ایروانی

19.

اینترنت، جوانان و پیوندهای اجتماعی: مطالعه رابطه اینترنت، شبکه گفتگوی مرکزی و پیوندهای اجتماعی جوانان دانشجو

دوره 11، شماره 1، تابستان 1395، صفحه 80-94
محمدتقی عباسی شوازی؛ پوریا همایون

20.

اینترنت و هویت اجتماعی

دوره 3، شماره 1، بهار 1387
علی شکوری؛ مریم رفعت جاه

21.

اینترنت و هویت در پنج هویت قومی ایرانی

دوره 4، شماره 1، بهار 1388
ناصر فکوهی؛ آذرنوش عیاری

22.

اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی

دوره 9، شماره 1، بهار 1393
علی مروتی شریف‌آبادی؛ فائزه اسدیان اردکانی

23.

بررسی بهره گیری پژوهش گران دانشگاه تربیت مدرس از وب جهانگستر ‹World Wide Web›

دوره 35، شماره 37، بهار 1380
عبدالرضا نوروزی چاکلی

24.

بررسی پیشایندهای مؤثر بر سایبرلوفینگ

دوره 16، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 503-519
علی رزمی؛ آرین قلی‌پور؛ علی پیران‌نژاد

25.

بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان دکتری دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران در استفاده از اینترنت و منابع الکترونیکی

دوره 40، شماره 46، پاییز 1387
عباس اسلامی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.