1.

Ability Mediation Effects in the Relationships between Human Resource Practices and Service Quality

دوره 8، شماره 1، فروردین 2015، صفحه 5-25
Davood Babaei؛ Hmid Rahimian؛ Aminah Ahmad؛ Zoharah Omar؛ Khairuddin Idris

2.

A Framework for Firm Performance Under the Influence of Knowledge Management and Dynamic Capabilities: Examining the Mediating Role of Sustainable Competitive Advantage

دوره 16، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 205-227
Shahrokh Beigi؛ Esmaeil Malekakhlagh؛ Rasoul Nosratpanah؛ Mohammad Safari

3.

Brand Intelligence: Its Conceptualization, Measurement, and Impact on Firm Performance

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 شهریور 1402
Maryam Varmaghani؛ Azim Zarei؛ Davood Feiz؛ Morteza -- Maleki MinBashRazgah

4.

Developing a Local Model to Evaluate the Impact of Information Technology Capabilities on the Performance of Pharmaceutical Firms Using the Mediating Role of Supply Chain Approach (Case Study: Pharmaceutical Firms in Iran)

دوره 9، شماره 4، اسفند 2017، صفحه 829-850
parvaneh zeraati foulolaei؛ mehrdad madhoshi؛ hasanali aghajani؛ mahmod yahyazadeh far

5.

Exploring the Co-Effect of Market-Orientation and Ambidextrous Innovation in Service Innovation of SMEs

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 663-682
Morteza Akbari؛ Niloofar Nobari؛ Hossein Mokhtari؛ Hamid Padash؛ Afsaneh Moradi

6.

The effects of information technology based retail channels integration on retail stores performance: mediating role of organizational Ambidexterity (case study: Rasht stores)

دوره 7، شماره 4، دی 2015، صفحه 741-768
Mohamadrahim Ramazanian؛ yaghoob mombiniy؛ Mahmoud Moradi

7.

The impact of information technology capability on firm performance; a focus on employeecustomer profit chain

دوره 7، شماره 1، فروردین 2014، صفحه 95-120
Ahmad Reza Karimi Mazidi؛ Alireza Amini؛ Meisam Latifi

8.

The Moderating Role of Country-specific Characteristics on Pay-performance Relationship in Asian Markets: A Meta-Analysis Approach

دوره 11، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 37-69
Farzan Yahya؛ Zahiruddin Ghazali

9.

The Relationship Between COVID-19 Pandemic, Healthcare System, Corporate Governance and Firm Performance in Developing Countries : An Empirical Analysis

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 دی 1401
Jamel Eddine Mkadmi؛ Wissem Ben Ali؛ Ahmed E. Alouani

10.

ارزیابی تأثیر عناصر ساختاری بر عملکرد صنعت بانکداری ایران

دوره 47، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 69-90
فرهاد خداداد کاشی؛ پری جعفری

11.

بررسی تأثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره‌بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی)

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 595-616
آیدا شیوا؛ هاشم آقازاده؛ علی حیدری

12.

بررسی تأثیر رهبری استراتژیک بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکت های تکنولوژی- محورِ پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)

دوره 13، شماره 4، بهمن 1394، صفحه 1065-1090
سعید صحت؛ محسن یاراحمدی

13.

پژوهشی دربارة جهت‌گیری تأثیر ساختار سازمانی و راهبردهای رقابتی بر عملکرد سازمان (مورد مطالعه: شرکت‌های مهندسی مشاور)

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 665-679
هادی تیموری؛ رضا عباچیان قاسمی؛ سعید اکبریانی؛ ارغوان طاهرخانچی تبریزی

14.

تأثیر ارتباطات سیاسی بر سرمایه‌گذاری بیشتر از حد و عملکرد شرکت

دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 181-198
یونس بادآور نهندی؛ وحید تقی زاده خانقاه

15.

تأثیر الگوهای تصمیم‌گیری احساسی سرمایه‌گذاران بر عملکرد شرکت

دوره 25، شماره 2، 1402، صفحه 205-227
سیدعباس هاشمی؛ علیرضا رهروی دستجردی؛ محمد حیدریان دولت آبادی

16.

تأثیر تأمین مالی از طریق ابزارهای بدهی بر عملکرد بنگاه‌های تولیدی در ایران

دوره 52، شماره 2، تیر 1396، صفحه 287-312
ایوب خزائی؛ امیرمنصور طهرانچیان؛ احمد جعفری صمیمی؛ رضا طالبلو

17.

تأثیر نوآوری خدمات بر عملکرد آژانس‌های مسافرتی در شهر تهران: نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتری

دوره 6، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 99-116
حسین مختاری؛ مرتضی اکبری؛ محمد علی مرادی

18.

خصوصی‎سازی کنترل، نظام راهبری شرکتی و عملکرد شرکت

دوره 21، شماره 3، آذر 1393، صفحه 349-370
کیهان مهام؛ فرید تنها

19.

کاوشی بر تأثیر سکون سازمانی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط با تأکید بر نقش نوآوری مدل کسب و کار و نوآوری باز

دوره 14، شماره 4، دی 1395، صفحه 1111-1136
وحید خاشعی؛ علی محمدی نسب؛ الهه مهدی زاده

20.

مدل سیاست مالیاتی با تأکید بر ارزش‌های فرهنگی

دوره 18، شماره 3، آذر 1395، صفحه 541-562
غلامرضا کرمی؛ علیرضا شهابی

21.

مدیریت دانش مشتری و نقش آن در نوآوری مستمر و عملکرد برتر (مطالعۀ موردی: بانک‌های خصوصی سطح استان گیلان)

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-28
رضا اسماعیل پور؛ محمد دوستار؛ نسترن طاهرپرور



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب