1.

کاهش اضطراب نوشتن به زبان ژاپنی، به عنوان زبان دوم، از طریق بازخورد برخط همتایان.

صفحه 525-540
زینب شکرآبی

2.

. بازنگری نظریه منطقه تقریبی رشد ویگوتسکی: بازتعریف نقش مشارکت والدین در یادگیری زبان انگلیسی کودکان

صفحه 541-560
الهام اکبری

3.

بررسی اهمیت بکارگیری طرح درس‌آموزشی، در ارائۀ متون ادبی، به‌منظور تکوین و بهبود مهارت خواندن و درک مطلب زبان‌آموزان زبان آلمانی

صفحه 561-578
مرضیه رحمتعلی زاده؛ پرستو پنجه شاهی؛ الهام رحمانی مفرد

4.

بررسی مؤلفه های برنامه درسی «ترجمه رسانه ای» در رشته زبان و ادبیات آلمانی در مقطع کارشناسی

صفحه 579-595
محمدرضا دوستی زاده؛ فریدون ناعمی

5.

بررسی رابطه بین دانش ارزیابی و دانش آموزشی معلمان ایرانی زبان انگلیسی با در نظر گرفتن تجربه تدریس

صفحه 597-610
علی اکبر خمیجانی فراهانی؛ داود برزآبادی فراهانی؛ مهری جلالی؛ میترا خلیل زاد

6.

مروری نظام‌مند بر تاثیر مدل‌های هوش مصنوعی مولد(ChatGPT و Gemini)، در آموزش زبان انگلیسی(ELT): فرصت‌ها و چالش‌ها

صفحه 611-641
شهرام اسفندیاری؛ پرهام قمری

7.

تحلیل تعادل معنایی در ترجمۀ خدیوجم از کتاب الأیام بر اساس الگوی رایس و بیکر

صفحه 643-660
موسی‌الرضا سلیمانی‌وند؛ مرتضی زارع برمی

8.

نگرش، ادراک و انگیزۀ زبان‌آموزان ایرانی با عملکرد بالا و پایین، نسبت به نگارش مشارکتی.

صفحه 661-680
رسول محمد حسین پور؛ فرزانه باقری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب