1.

آسیب‌شناسی استراتژی‌های تحقیق در پژوهش‌های کسب و کار و بازاریابی در ایران

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-2
محسن نظری

2.

ارائه چارچوب استراتژی قیمت‌گذاری در شرکت‏های چندکاناله

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26
محسن نظری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ عاطفه حصارکی

3.

ارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاه‌های همواره تخفیف

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 132-152
مصطفی نصری؛ محسن نظری

4.

ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542
محسن نظری؛ محمود کمره ای؛ علی حیدری؛ امیر حسین قادری عابد

5.

ارائه مدل هم‏رقابتی در شرکت‌‏های هواپیمایی داخلی

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 646-668
ساعده غیوری ثالث؛ محسن نظری؛ محمدعلی شاه حسینی

6.

بررسی تأثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرایند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو 206)

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 121-140
محسن نظری؛ ثریا ادیب حاج باقری

7.

بررسی تاثیر دستکاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرف‌کننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403
رزا هندیجانی؛ محسن نظری؛ الناز جعفری؛ صبا رحیمیان

8.

بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت)

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 673-694
علی دیواندری؛ محسن نظری؛ سید رضا سید جوادین؛ عباسعلی حاجی کریمی؛ حمزه رایج

9.

بررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژی‎های رقابتی مناسب

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 641-660
فاطمه عباسی؛ محسن نظری

10.

تأثیر عدم قطعیت تخفیف بر تصمیم به خرید

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 791-813
کیان نوروزی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ توماس زوئگا رمزوی؛ محسن نظری؛ عبدالحسین وهابی

11.

تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 647-664
محسن نطری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ سیدوحید طباطبائی کلجاهی

12.

تاثیر انصاف قیمتی ادراک‌شده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافی‌جویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 967-984
محسن نظری؛ مهدی اشکانی؛ بابک هزاوه حصار مسکن

13.

تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72
علی دیواندری؛ امیر حسین داودیان؛ محسن نظری؛ عزیز الله معماریانی

14.

تحلیل روش‎های قیمت‎گذاری شرکت ام‎تی‎ان ایرانسل

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389
محسن نظری؛ سید وحید طباطبائی کلجاهی؛ امید محمودیان

15.

تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 529-548
عبدالرحمن احسان؛ محسن نظری؛ طهمورث حسنقلی پور؛ منصور صمدی

16.

تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 721-736
رحیم محترم؛ طهمورث حسنقلی پور؛ محسن نظری؛ احمد روستا

17.

سخن سردبیر: اعتبار پژوهش کیفی

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 304-305
محسن نظری

18.

سخن سردبیر : تحلیل محتوای نظرهای داوران نشریه مدیریت بازرگانی

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 833-837
محسن نظری

19.

سخن سردبیر :سکوت پژوهشگر

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 609-610
محسن نظری

20.

سی سال پژوهش در حوزۀ شخصیت برند: ترسیم نقشه دانش و تحلیل ساختار موضوعی با استفاده از رویکرد علم‌سنجی

دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 262-283
محمد رحیم اسفیدانی؛ محسن نظری؛ شهریار غریب زاده؛ نکیسا رضایی

21.

عوامل تعیین‌کننده آستانه تخفیف قیمت: رهیافت فراترکیب

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 44-63
حمید رضا بیرانوند؛ محسن نظری

22.

فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252
محسن نظری؛ علی حیدری؛ منیژه حقیقی نسب؛ مهدی سمیع زاده

23.

مدل‌سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62
محسن نظری؛ مسعود کیماسی؛ احمد قدس الهی

24.

مدل هم‌آفرینی ارزش در طراحی داخلی ساختمان

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 4-36
محسن نظری؛ الهام مهرجو

25.

نوع شناسی و رتبه بندی قالب های تخفیف قیمت: یک پژوهش ترکیبی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403
محسن نظری؛ الهام ظفریان پور



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب