1.

A Model for Investigation of the Intensity of Trust Relationships' Strength among Users in Social Media

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 191-216
Rojiar Pir Mohammadiani؛ Shahriar Mohammadi

2.

ارائه الگوی مفهومی پوشش رسانه‌ای ورزش قهرمانی بانوان در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 آذر 1400
مهرداد احمدی؛ یاسمین مولانا

3.

ارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری تصویر ذهنی مقصد با بهره‌گیری از نظریه مجموعه‌های راف

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476
پری احدی؛ الهام حقدادی؛ فاطمه صابریان

4.

از ستاره به سلبریتی؛ نقش رسانه‌های اجتماعی در تطور شهرت و هواداری تتلو

دوره 13، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 179-205
عبدالله بیچرانلو؛ سندوس محمدی

5.

امکان‌مندی‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران

دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29
فاطمه میرزانورعلی؛ داتیس خواجه ئیان؛ نسترن حاجی حیدری

6.

بررسی رابطه خصوصیات ارتباطاتی ادراک‌شده از صفحه سازمان در رسانه‌های اجتماعی با قصد پیگیری شغل کارجویان: نقش میانجی شخصیت برند کارفرما

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 119-148
محسن کمندی؛ ندا محمداسمعیلی؛ آرین قلی‌پور

7.

بررسی نقش رسانه‌های اجتماعی بر مشارکت شهروندان در فرایند بودجه‌بندی مشارکتی

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 355-376
سمیه پورحسن؛ اسفندیار فرجوند

8.

تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 169-174
الهه حسینی؛ معصومه کلاته سیفری

9.

تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 587-606
طاهر روشندل اربطانی

10.

تأثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام)

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 173-192
حسین معینی؛ مونا جامی پور؛ فاطمه ابراهیمی دلاور

11.

تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران)

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294
نرگس دل افروز؛ علیرضا فرخ بخت فومنی؛ محمدرضا خسروی

12.

تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو

دوره 9، شماره 2، مهر 1393
علی اکبر فرهنگی؛ عباس عباس پور؛ سهیلا بورقانی فراهانی؛ رضا عباچیان قاسمی

13.

تحلیل صدای عمومی سیاسی با تاکید بر نقش رسانه های اجتماعی: بررسی پویش #مادرم_ایرانی_است_من_کجایی_ام

دوره 7، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 129-151
محمد سعید ذکایی؛ وحید شالچی؛ محمد جواد ایمانی

14.

تحلیل مصرف فرهنگی و رسانه‌ای نسل‌های رسانه‌ای در رسانه‌های اجتماعی؛ مطالعه کاربران فضای مجازی در شهر تهران

دوره 27، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 325-359
مجید سلیمانی ساسانی؛ الهام اکبری

15.

روایت راهبردی دیپلماسی دیجیتال آمریکا علیه چین در پاندمی کرونا

دوره 51، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 362-335
علی امیدی؛ سعیده مرادی فر

16.

زنان و کنش‌گری در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: صفحۀ فیس‌بوکی «آزادی یواشکی زنان»)

دوره 15، شماره 2، تیر 1396، صفحه 205-222
حامد طالبیان؛ سارا طالبیان

17.

سیاستگذاری اینترنت: مرور سیستماتیک رویکردهای حکمرانی پلتفرم‌های آنلاین و رسانه‌های اجتماعی

دوره 6، شماره 3، آذر 1399، صفحه 59-79
حسین حسنی؛ عبدالحسین کلانتری

18.

شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسب‌وکارهای بنگاه‌به‌بنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 625-646
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ سیما علیپور؛ مریم اصغری نجیب

19.

شناسایی قابلیت‌های رسانه‌های اجتماعی در جمع‌سپاری مدیریت مخاطرۀ زلزله

دوره 4، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 9-25
سیاوش صلواتیان؛ علی سوری

20.

طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM)

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676
مونا جامی پور؛ الهام رحمتی؛ مهناز حسین زاده؛ غزاله طاهری

21.

طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 193-173
زهره شجاع؛ حسین پیمانی زاد؛ محمد کشتی دار؛ حسن فهیم

22.

عوامل مؤثر بر ورود شرکت‌های رسانه‌ای ایرانی به بازار پیام‌رسان‌های اجتماعی

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 524-545
سیاوش صلواتیان؛ سیدمحسن عسگرزاده

23.

کاربرد تلفن‌های همراه هوشمند و رسانه های اجتماعی در شرایط بحران: تجارب جهانی و درسهایی برای ایران

دوره 28، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 185-209
مهدی منتظرقائم؛ سندوس محمدی نوسودی

24.

نظریه‌سازی برای اینفودمی کووید 19 در شبکه‌های اجتماعی ایران

دوره 11، شماره 4، دی 1401، صفحه 933-950
هادی خانیکی؛ حبیب راثی تهرانی

25.

نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973
مریم الف‌پور‌تراکمه؛ منوچهر انصاری؛ سپیده نصیری؛ سینا محمدی فام

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب