1.

Explaining and Testing the Aboriginal Model of Shopping Malls’ Success: (Case Study: Shopping Malls in Tehran)

دوره 10، شماره 1، بهار 2017، صفحه 259-282
Alireza Bakhshizadeh؛ Asadollah Kordnaeij؛ Seyed Hamid Khodadad Hosseini؛ Parviz Ahmadi

2.

Optimal Selling Price, Marketing Expenditure and Order Quantity with Backordering

دوره 45، Special Issue، زمستان 2011، صفحه 103-112
Samira Mohabbatdar؛ Maryam Esmaeili

3.

Optimizing Wholesale and Retail Prices, Quality and Marketing Improvement Efforts in a Closed-Loop Supply Chain Using a Game Theory

دوره 50، شماره 1، تابستان 2016، صفحه 121-131
Ataollah Taleizadeh؛ shaghaiegh Vedadi-Moghaddam

4.

Segmenting Costumers Based on Their Reactions to Social Networks Marketing on Instagram

دوره 9، شماره 3، 2017، صفحه 571-586
Rashin Ghahreman؛ Masoud Keimasi؛ Ali Heidari

5.

The Effect of Marketing Tactical Capabilities on the Financial Performance of the Firms: Meta-Analysis Approach

دوره 8، شماره 1، بهار 2015، صفحه 73-96
Bagher Asgarnezhad Nouri؛ Ali Sanayei؛ Saeed Fathi؛ Ali Kazemi

6.

The Role of Opinion Leaders in Marketing Based On Social Networks: A Literature Review and Analysis (Technical note)

دوره 46، شماره 1، تابستان 2012، صفحه 27-38
N. Jafari Momtaz؛ Abdollah Aghaie

7.

Towards an Enhancement of Knowledge Generation in Marketing by Contributions from Non-Western Contexts

دوره 7، شماره 2، پاییز 2014، صفحه 189-202
Aliakbar Jafari

8.

اخلاقیات و بازاریابی ،بررسی تطبیقی نظرات روحانیون،مدیران شرکت های دولتی و مدیران شرکت های خصوصی

دوره 3، شماره 1، بهار 1384
دکتر داور ونوس؛ دکتر جمال خانی جزنی

9.

ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی گردشگری روستایی با استفاده از مدل آمیختۀ بازاریابی (7p) (مورد مطالعه: دهستان جوزان، شهرستان ملایر)

دوره 8، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 488-501
داود شیخی؛ معصومه پازکی

10.

آمیخته بازاریابی دروب سایت کتابخانه‏ های مرکزی دانشگاه‏های ایران

دوره 45، شماره 2، تابستان 1390، صفحه 77-96
فاطمه نوشین فرد؛ ثریا ضیایی

11.

بازاریابی برای افزایش صادرات فولاد ایران

دوره 50، شماره 0، پاییز 1379
دکتر سید محمد مهدوی نیا

12.

بازاریابی بنگاه در فضای کسب و کار ایران: ‌مؤلفه‌های تشکیل دهنده

دوره 2، شماره 1، بهار 1389
سید رضا سید جوادین؛ هاشم آقازاده؛ مهرداد استیری؛ بهاره اصانلو

13.

بازاریابی سیاسی و فرآیند تصمیم گیری رأی دهندگان؛ مطالعه موردی: جوانان رأی دهنده اصفهانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

دوره 3، شماره 1، بهار 1396، صفحه 177-202
محمد عابدی اردکانی؛ علیرضا جاوری

14.

بررسی ابعاد سرمایۀ اجتماعی و رابطۀ آن با بازاریابی اخلاقی (مورد مطالعه: شعب بانک سپه استان قم)

دوره 4، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 309-332
غلامرضا جندقی؛ سیدمهدی قریشی؛ سیدمجید احدی شعار

15.

بررسی بازاریابی محصولات گلخانه ای در استان کرمان

دوره 8، شماره 2، پاییز 1385، صفحه 23-34
لادن شفیعی؛ زهرا پورجوپاری

16.

بررسی تولید و بازاررسانی پسته استان کرمان (مطالعه موردی: شهرستان رفسنجان)

دوره 6، شماره 1، بهار 1383، صفحه 39-48
لادن شفیعى؛ امیر حسین چیذرى؛ زهرا پورجوپارى

17.

بررسی حاشیه و کارآیی بازار مرکبات در استان فارس (مطالعه موردی: شهرستان جهرم)

دوره 10، شماره 2، پاییز 1387، صفحه 161-172
یاسر محمدی؛ حامد رفیعی؛ هوشنگ ایروانی؛ نوید لقمانی؛ مهدی رحیمیان

18.

بررسی حاشیۀ بازار ماهیان خاویاری پرورشی در ایران

دوره 68، شماره 2، تابستان 1394، صفحه 199-207
محبوبه جامع بزرگی؛ حسن صالحی؛ سید ولی حسینی؛ رضا فیض بخش؛ سهیلا رمضانی

19.

بررسی دیدگاه مدیران شرکت های خصوصی دربارة حمایت مالی از ورزش به عنوان ابزار بازاریابی

دوره 4، شماره 12، بهار 1391، صفحه 23-36
محمد سلطان حسینی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ مالک رجبی

20.

بررسی راهکارهای بازاریابی برای ترویج و توسعة رشته های ورزشی در ایران

دوره 39، شماره 0، زمستان 1387
امیر قیامی راد؛ مهرداد محرم زاده

21.

بررسی عوامل موثر بر اثر بخشی و ب بعنوان ابزاری در واحد بازاریابی شرکت های تجاری ایران

دوره 16، شماره 2، پاییز 1382
دکتر امیر مانیان؛ حمید گل محمدی

22.

بررسی کاربرد اصول بازاریابی در ارائه خدمات اطلاعاتی در کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران

دوره 44، شماره 2، تابستان 1389، صفحه 93-111
یعقوب نوروزی؛ حمید عربلو

23.

بررسی مسیرهای بازاریابی و تحلیل اقتصادی حاشیه بازاریابی ذرت دانه ای در ایران

دوره 10، شماره 2، پاییز 1387، صفحه 43-52
معصومه حاجی حیدری؛ امیرحسین چیذری

24.

بررسی موانع درون سازمانی بازاریابی مؤسسه های ورزشی ایران

دوره 36، شماره 0، تابستان 1387
هاشم آقازاده؛ مهرداد استیری؛ علی محمدی

25.

بررسی موانع و مشکلات تعاونی‌های روستایی در بازاریابی محصولات کشاورزی (مورد مطالعه: شرکت تعاونی روستایی روستای کوشک‌ هزار بیضا)

دوره 3، شماره 1، تابستان 1390، صفحه 131-148
سید احمد فیروزآبادی؛ سید رسول حسینی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.