1.

A Data Envelopment Analysis Method for Evaluating Performance of Customer Relationship Management

دوره 11، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 743-767
Samaneh Karimi-Ghartemani؛ Ahmadreza Shekarchizadeh؛ Naser Khani

2.

A Multi-objective Supply Chain Network Design Regarding Customer Relationship Management

دوره 50، شماره 3، اسفند 2016، صفحه 393-405
Ebrahim Teymouri؛ Mohammad Mahdi Paydar؛ Maedeh Yadollahiniya

3.

A new hybrid method based on fuzzy Shannon’s Entropy and fuzzy COPRAS for CRM performance evaluation (Case: Mellat Bank)

دوره 9، شماره 2، تیر 2016، صفحه 333-358
Elham Ebrahimi؛ Mohammad Reza Fathi؛ Hamid Reza Irani

4.

Customer Relationship Management from the Viewpoint of the Qur’ān and Nahj al-Balāgha

دوره 3، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 39-51
Muḥammad Muzīrī Qīrī؛ Alī Shāhnazarī Durcha

5.

Does Implementation of Customer Relationship Management (CRM) Enhance the Customer Loyalty? An Empirical Research in Banking Sector

دوره 14، شماره 2، تیر 2021، صفحه 401-417
Selvalakshmi Gopalsamy؛ Suganthi Gokulapadmanaban

6.

Identifying and selecting the most appropriate social media for the development of SCRM systems

دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 2015، صفحه 607-628
Masoud Khoshheykal؛ Navid Nezafati

7.

Introducing Busy Customer Portfolio Using Hidden Markov Model

دوره 4، شماره 2، آذر 2011، صفحه 99-119
Sepideh Sepideh؛ Abdollah Aaghaie

8.

New Approach for Customer Clustering by Integrating the LRFM Model and Fuzzy Inference System

دوره 11، شماره 2، تیر 2018، صفحه 351-378
Ali Alizadeh Zoeram؛ Ahmad Reza Karimi Mazidi

9.

Presenting a Conceptual Framework for Identifying the Typology of Customer Knowledge: A Case Study

دوره 3، شماره 9، فروردین 2012، صفحه 163-189
Mahdi Shami Zanjani؛ Fatemeh Najafloo

10.

Providing a Model for Setting Priorities in KM for Improving Customer Relationship Management (Case study: Sepah Bank)

دوره 5، شماره 3، بهمن 2013، صفحه 63-82
Narges Rezaei-Malek؛ Reza Radfar

11.

The Impact of Business Intelligence (BI) Competence on Customer Relationship Management (CRM) Process: An Empirical Investigation of the Banking Industry

دوره 10، شماره 1، 2018، صفحه 209-234
Ali Mortezaei؛ Mohamad Sadegh Sangari؛ Salman Nazari-Shirkouhi؛ Jafar Razmi

12.

Towards flectronhc Customer Relationship Management: An e-CRM Solutions Development Methodolo

دوره 1، شماره 1، اردیبهشت 2007، صفحه 73-89
Ahmad Jafarnejad؛ Caro Look؛ Asif Monshi

13.

ارائه چارچوبی برای یکپارچه‌سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 572-608
صبا حیدری؛ فریز طاهری کیا؛ نیلوفر ایمان خان

14.

بررسی رابطه بین سبک‎های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزش‎های الکترونیکی دانشگاه تهران)

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 47-68
محمد حقیقی؛ امیر خانلری؛ وحید مقصودی

15.

بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران

دوره 51، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 4-6
معصومه کربلا آقایی کامران؛ لیلا کریمی صوفلو

16.

پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دسته‎بندی گروهی داده‎ها (GMDH) در شبکۀ عصبی

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 833-860
امیر خانلری؛ مهدی احراری؛ سمیه میرپور

17.

شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم)

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ زاهده حاجیلو

18.

مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه

دوره 2، شماره 2، تیر 1394، صفحه 371-396
محمد موزیری قیری؛ علی شاه نظری درچه

19.

نقش عوامل موثر برموفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری درنمایندگی‌های فروش خودرو استان گیلان

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 125-144
صفر فضلی؛ متین رشیدی آستانه



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب