1.

ارائه مدل امضای برند در شرکت‌های دانش‌بنیان

دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 531-553
محمد باشکوه آجیرلو؛ نوید شفیعی؛ مهرداد ناصرپور

2.

ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 1015-1034
علی ناظمی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ مجتبی امیری

3.

الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 175-189
وجیهه جوانی

4.

اولویت‌بندی پیشران‌های توسعه کشت محصولات گرمسیری در روستاهای جنوب شرق کشور با رویکرد آینده‌پژوهی

دوره 14، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 694-711
سهیلا جشاری؛ سید مهدی حسینی؛ امیر دادرس مقدم؛ ابراهیم مرادی

5.

بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین‌المللی تهران)

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 71-90
محمد حقیقی؛ ابراهیم قارلقی؛ فاطمه نیکبخت

6.

بررسی عوامل موثر در شکل گیری تصویر شهر در راستای برندسازی موثر شهری

دوره 3، شماره 45، فروردین 1390، صفحه 39-48
آرین قلی پور؛ محمد ابویی اردکان؛ الهه پیدایش

7.

بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53
هاشم آقازاده؛ محمد حقیقی؛ محمدصالح ترکستانی؛ محمدصادق زارع

8.

بررسی مقایسه‎ای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 441-454
طهمورث حسنقلی پور؛ علی دیواندری؛ فاطمه عباسی بنی

9.

برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران)

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64
سجاد خانی؛ هاشم آقازاده؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی

10.

برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائه الگو

دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 282-265
راضیه گیوی؛ حسین عیدی

11.

تأثیر شاخص های کیفیت محیطی بر برندسازی گردشگری ورزشی دماوند

دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 261-249
فریبا عسکریان؛ نجف آقایی؛ محمد امین بایزیدی

12.

تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 601-620
اکبر جابری؛ سید نصرالله سجادی؛ حسن اسدی دستجردی؛ محمد خبیری

13.

تحلیل راهبردی برندسازی در زنجیره ارزش محصول برنج (مورد مطالعه: استان مازندران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 تیر 1402
میلاد جودی دمیرچی؛ مرتضی نصیری؛ امیر علم بیگی

14.

تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته

دوره 16، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 93-107
محمد امین عصاریان؛ هرمز مهرانی؛ زهرا علی پور درویشی؛ نرگس حسن مرادی

15.

شناسایی پیشران‌های تأثیرگذار بر برندسازی کشاورزی سالم و ارگانیک در شهرستان تبریز

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 مرداد 1402
محسن آقایاری هیر؛ حسین اصغرپور؛ سهیلا باختر

16.

شناسایی و ارزیابی زنجیره ارزش کسب‌وکارهای روستایی با قابلیت برندسازی (موردمطالعه: منطقه ترکمن‌صحرای استان گلستان)

دوره 12، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 218-231
حسین سادین؛ مهدی پورطاهری؛ عبدالرضا رکن الدین افتخاری

17.

شناسایی و اعتبارسنجی عوامل و شاخص‌های کیفیت محیطی مؤثر در برندسازی مقاصد گردشگری روستایی با استفاده از روش تحلیل محتوا (مورد مطالعه: منطقه قومی‌فرهنگی اورامانات در استان‌های کردستان و کرمانشاه)

دوره 8، شماره 2، مرداد 1396، صفحه 318-345
محمد رضا رضوانی؛ حسنعلی فرجی سبکبار؛ علیرضا دربان آستانه؛ سیدهادی کریمی

18.

طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت‌های پویا در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب

دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439
بهروز عطاریان؛ نادر سیدامیری؛ محسن نظری؛ عزت‌اله عباسیان

19.

طراحی مدل بین‌المللی‌سازی برند باشگاه‌های لیگ برتر والیبال با رویکرد ترکیبی

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 296-280
اکبر شیخ محمدی دیزجی؛ آزاده سیدعالی نژاد؛ سیروس احمدی

20.

قابلیت‌های برندسازی مراکز خدمات اطلاعاتی و دانشی با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد

دوره 48، شماره 2، تیر 1393، صفحه 201-241
فرزانه سهلی؛ محمدرضا اسمعیلی گیوی

21.

مدلسازی کمی عوامل مؤثر بر برندسازی ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 106-88
محمود بهره مند؛ محمد کشتی دار؛ مینا مستحفظیان؛ جهانگیر کریمیان



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب