1.

ارائه مدل امضای برند در شرکت‌های دانش بنیان(1)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 فروردین 1402
محمد باشکوه؛ نوید شفیعی؛ مهرداد ناصرپور

2.

ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 1015-1034
علی ناظمی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ مجتبی امیری

3.

الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 175-189
وجیهه جوانی

4.

بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین‌المللی تهران)

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 71-90
محمد حقیقی؛ ابراهیم قارلقی؛ فاطمه نیکبخت

5.

بررسی عوامل موثر در شکل گیری تصویر شهر در راستای برندسازی موثر شهری

دوره 3، شماره 45، فروردین 1390، صفحه 39-48
آرین قلی پور؛ محمد ابویی اردکان؛ الهه پیدایش

6.

بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53
هاشم آقازاده؛ محمد حقیقی؛ محمدصالح ترکستانی؛ محمدصادق زارع

7.

بررسی مقایسه‎ای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 441-454
طهمورث حسنقلی پور؛ علی دیواندری؛ فاطمه عباسی بنی

8.

برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران)

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64
سجاد خانی؛ هاشم آقازاده؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی

9.

برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائه الگو

دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 282-265
راضیه گیوی؛ حسین عیدی

10.

تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 601-620
اکبر جابری؛ سید نصرالله سجادی؛ حسن اسدی دستجردی؛ محمد خبیری

11.

شناسایی و ارزیابی زنجیره ارزش کسب‌وکارهای روستایی با قابلیت برندسازی (موردمطالعه: منطقه ترکمن‌صحرای استان گلستان)

دوره 12، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 218-231
حسین سادین؛ مهدی پورطاهری؛ عبدالرضا رکن الدین افتخاری

12.

شناسایی و اعتبارسنجی عوامل و شاخص‌های کیفیت محیطی مؤثر در برندسازی مقاصد گردشگری روستایی با استفاده از روش تحلیل محتوا (مورد مطالعه: منطقه قومی‌فرهنگی اورامانات در استان‌های کردستان و کرمانشاه)

دوره 8، شماره 2، مرداد 1396، صفحه 318-345
محمد رضا رضوانی؛ حسنعلی فرجی سبکبار؛ علیرضا دربان آستانه؛ سیدهادی کریمی

13.

طراحی مدل بین‌المللی‌سازی برند باشگاه‌های لیگ برتر والیبال با رویکرد ترکیبی

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402
اکبر شیخ محمدی دیزجی؛ آزاده سیدعالی نژاد؛ سیروس احمدی

14.

قابلیت‌های برندسازی مراکز خدمات اطلاعاتی و دانشی با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد

دوره 48، شماره 2، تیر 1393، صفحه 201-241
فرزانه سهلی؛ محمدرضا اسمعیلی گیوی

15.

مدلسازی عوامل موثر بر برندسازی ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 مهر 1400
محمود بهره مند؛ محمد کشتی دار؛ مینا مستحفظیان؛ جهانگیر کریمیان



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب