1.

A Comprehensive Review of International Research on Market Orientation and the Development of an Applied Model

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 683-700
Shiva Savabieh؛ Shahnaz Nayebzadeh؛ Ramin Abghari؛ Seyed Hasan Hataminasab

2.

A Marketing Capability Based Export Performance Model for IRAN Software Market

دوره 3، شماره 6، تیر 2011
Shahriar Azizi؛ Vahid Makizadeh؛ Behtash Jamalieh Bastami

3.

Designing Export Performance Model based on Organizational Orientations

دوره 8، شماره 2، تیر 2015، صفحه 265-285
Elaheh Taghavi Shavazi؛ Asghar Moshabaki؛ Seyyed Hamid Khodadad Hoseini؛ Asadollah Kordnaeij

4.

Market Orientation, Social Entrepreneurial Orientation, and Organizational Performance: The Mediating Role of Learning Orientation

دوره 13، شماره 4، دی 2020، صفحه 673-703
Imran Khan؛ Taqadus Bashir

5.

The Effect of Corporate Culture and Market Orientation on Iranian Industrial SMEs’ Performance

دوره 7، شماره 2، مهر 2014، صفحه 413-436
Mehdi Ghanavati

6.

ارائۀ مدلی برای تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونۀ ایران

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 455-474
علی حیدری؛ هاشم آقازاده؛ علیرضا والی پور

7.

ارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی

دوره 3، شماره 4، دی 1390، صفحه 115-126
شهریار عزیزی؛ منیژه قره¬چه؛ وحید ستار

8.

ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ غلامرضا امینی خیابانی؛ یحیی خوانساری

9.

بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران

دوره 1، شماره 1، 1387
علی دیواندری؛ غلامحسین نیکوکار؛ محمد نهاوندیان؛ هاشم آقازاده

10.

بررسی تأثیر استراتژی‌های رقابتی، ادراک از محیط پویا و جهت‌گیری بازار بر عملکرد با تعدیلگری زیرکی بازار (مورد مطالعه صنعت لبنیات)

دوره 49، شماره 3، مهر 1397، صفحه 473-486
حسین بلوچی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ طهمورث حسنقلی پور یاصوری

11.

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتار‌های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 39-54
طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ منوچهر انصاری؛ اکرم الهی گل

12.

بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680
امیر محمد فکور ثقیه؛ فرشته صادقی

13.

تأثیر آمیخته‌ بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاه‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش تعدیل‌گر بازارگرایی

دوره 13، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 141-160
اسماعیل مزروعی نصرابادی؛ حمیدرضا فتاحی؛ پیمان دولتشاه

14.

تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت‎گیری‎های استراتژیک برون‎گرا

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 739-762
ایمان حکیمی

15.

تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد بانک‌ها با متغیر میانجی بازارگرایی

دوره 7، شماره 2، تیر 1393، صفحه 211-229
سید محمد رضا حسینی مقدم؛ سید رضا حجازی

16.

تأثیر گرایش کارآفرینانه و راهبرد رقابتی بر بازارگرایی در راستای بهبود عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار

دوره 8، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 81-100
حسین رضایی دولت آبادی؛ مژده علیان

17.

تبیین تأثیر بازارگرایی و نوآوری مدیریت بر عملکرد بنگاه با تأکید بر نقش میانجی نوآوری فناورانه

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 463-484
نیما گروسی مختار زاده؛ محمود زمانی

18.

تجارت خارجی بازارمحور، روابط بازرگانی بین‎الملل و عملکرد صادراتی (مطالعه‎ی موردی: شرکت‎های صادراتی شهر مشهد)

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389
سیده منصوره حسینی رباط

19.

تجاری‌سازی حسابرسی و بهزیستی روانی حسابرسان: تحلیلی از محیط حسابرسی ایران

دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-25
حامد آراد؛ سید محمد مشعشعی؛ فاطمه بیان‌فر

20.

رابطه بین مهارت اجتماعی کارآفرینان و کارآفرینی سازمانی در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران

دوره 7، شماره 2، تیر 1393، صفحه 349-367
صبا کاکاپور؛ حسین خنیفر

21.

شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 295-314
مهرداد استیری؛ علی دیواندری؛ سید رضا سیدجوادین؛ سید حمید خداداد حسینی

22.

طراحی و تبیین مدل جهت‏گیری استراتژیک در شرکت‏های دانش بنیان ایران

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622
سعید حبیبی؛ ابوالقاسم میرا

23.

مطالعه نقش بازارگرایی در سودآوری کسب و کار سالن‌های بدن‌سازی شهر کرمانشاه

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 149-162
ناصر بای؛ رضا سلیمانی مقدم؛ جمال‌الدین شریعتی

24.

مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه‌شده در سالن‌های بدنسازی شهر کرمانشاه

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 649-662
ناصر بای؛ زهرا حاجی انزهائی؛ رضا سلیمانی مقدم؛ محمد نور مهیا

25.

نقش بازارگرایی و ابعاد آن در بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط : یک فراتحلیل

دوره 15، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 343-360
زهرا محمدی نژاد؛ قاسم بخشنده



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب