1.

A Marketing Capability Based Export Performance Model for IRAN Software Market

دوره 3، شماره 6، تابستان 2011
Shahriar Azizi؛ Vahid Makizadeh؛ Behtash Jamalieh Bastami

2.

Designing Export Performance Model based on Organizational Orientations

دوره 8، شماره 2، تابستان 2015، صفحه 265-285
Elaheh Taghavi Shavazi؛ Asghar Moshabaki؛ Seyyed Hamid Khodadad Hoseini؛ Asadollah Kordnaeij

3.

Market Orientation, Social Entrepreneurial Orientation, and Organizational Performance: The Mediating Role of Learning Orientation

دوره 13، شماره 4، زمستان 2020، صفحه 673-703
Imran Khan؛ Taqadus Bashir

4.

The Effect of Corporate Culture and Market Orientation on Iranian Industrial SMEs’ Performance

دوره 7، شماره 2، پاییز 2014، صفحه 413-436
Mehdi Ghanavati

5.

ارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی

دوره 3، شماره 4، زمستان 1390، صفحه 115-126
شهریار عزیزی؛ منیژه قره¬چه؛ وحید ستار

6.

ارائۀ مدلی برای تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونۀ ایران

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 455-474
علی حیدری؛ هاشم آقازاده؛ علیرضا والی پور

7.

ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ غلامرضا امینی خیابانی؛ یحیی خوانساری

8.

بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران

دوره 1، شماره 1، 1387
علی دیواندری؛ غلامحسین نیکوکار؛ محمد نهاوندیان؛ هاشم آقازاده

9.

بررسی تأثیر استراتژی‌های رقابتی، ادراک از محیط پویا و جهت‌گیری بازار بر عملکرد با تعدیلگری زیرکی بازار (مورد مطالعه صنعت لبنیات)

دوره 49، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 473-486
حسین بلوچی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ طهمورث حسنقلی پور یاصوری

10.

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتار‌های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران

دوره 4، شماره 1، بهار 1391، صفحه 39-54
طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ منوچهر انصاری؛ اکرم الهی گل

11.

بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680
امیر محمد فکور ثقیه؛ فرشته صادقی

12.

تأثیر آمیخته‌ بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاه‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش تعدیل‌گر بازارگرایی

دوره 13، شماره 1، بهار 1399، صفحه 141-160
اسماعیل مزروعی نصرابادی؛ حمیدرضا فتاحی؛ پیمان دولتشاه

13.

تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت‎گیری‎های استراتژیک برون‎گرا

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 739-762
ایمان حکیمی

14.

تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد بانک‌ها با متغیر میانجی بازارگرایی

دوره 7، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 211-229
سید محمد رضا حسینی مقدم؛ سید رضا حجازی

15.

تأثیر گرایش کارآفرینانه و راهبرد رقابتی بر بازارگرایی در راستای بهبود عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار

دوره 8، شماره 1، بهار 1394، صفحه 81-100
حسین رضایی دولت آبادی؛ مژده علیان

16.

تبیین تأثیر بازارگرایی و نوآوری مدیریت بر عملکرد بنگاه با تأکید بر نقش میانجی نوآوری فناورانه

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 463-484
نیما گروسی مختار زاده؛ محمود زمانی

17.

تجارت خارجی بازارمحور، روابط بازرگانی بین‎الملل و عملکرد صادراتی (مطالعه‎ی موردی: شرکت‎های صادراتی شهر مشهد)

دوره 2، شماره 4، زمستان 1389
سیده منصوره حسینی رباط

18.

رابطه بین مهارت اجتماعی کارآفرینان و کارآفرینی سازمانی در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران

دوره 7، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 349-367
صبا کاکاپور؛ حسین خنیفر

19.

شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 295-314
مهرداد استیری؛ علی دیواندری؛ سید رضا سیدجوادین؛ سید حمید خداداد حسینی

20.

طراحی و تبیین مدل جهت‏گیری استراتژیک در شرکت‏های دانش بنیان ایران

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622
سعید حبیبی؛ ابوالقاسم میرا

21.

مطالعه نقش بازارگرایی در سودآوری کسب و کار سالن‌های بدن‌سازی شهر کرمانشاه

دوره 10، شماره 1، بهار 1397، صفحه 149-162
ناصر بای؛ رضا سلیمانی مقدم؛ جمال‌الدین شریعتی

22.

مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه‌شده در سالن‌های بدنسازی شهر کرمانشاه

دوره 9، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 649-662
ناصر بای؛ زهرا حاجی انزهائی؛ رضا سلیمانی مقدم؛ محمد نور مهیا



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.