1.

A Model for Effectiveness of E-learning at University

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 121-140
Marzieh Aali؛ Fatemeh Narenji Thani؛ Mohammad Reza Keramati؛ Armin Garavand

2.

Designing a Model for Evaluation of Universities System

دوره 1، شماره 1، بهار 2007، صفحه 133-141
Seyed Mostafa Razavi

3.

Explaining the Competitive Advantage of Enterprise Resource Planning Adoption: Insights Egyptian Higher Education Institutions

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 1-21
Mohamed Soliman Mohamed Soliman؛ Karia Noorliza

4.

Identification of Learning Management Systems Functional Areas and Limitations (Case Study: E-Learning Center of University of Tehran)

دوره 10، شماره 2، 2018، صفحه 331-354
Ali Akbar Farhangi؛ Hamidreza Yazdani؛ Maryam Haghshenas

5.

Intrapreneurial Culture through Think Tanks in Higher Education Institutions

دوره 12، شماره 3، 2020، صفحه 61-68
Arabella Bhutto؛ Shabina Shaikh

6.

Study of the Barriers of Development of Information and Communication Technologies (ICTs) in Comprehensive Universities and Their Solutions: the case of University of Tehran

دوره 5، شماره 4، بهار 2014، صفحه 139-160
Hassan Mahjub؛ Seyed Mohammad Mirkamali؛ Sharifa Esmail Mnape؛ Darush Mehri

7.

Surveying eLearning Value Chain Models and offering Optimized Model (A Case Study in an Iranian University)

دوره 5، شماره 3، زمستان 2013، صفحه 191-202
Mansouri Mansouri؛ katrin Riazi

8.

The Mediating Role of Trust and Organizational Commitment in the Relationship between Strategic Human Resource Management and Knowledge Sharing

دوره 13، شماره 4، زمستان 2020، صفحه 565-586
Khaliq Ur Rehman؛ Iqra Hafeez؛ Farhan Aslam؛ Qamaruddin Maitlo؛ Aly Raza Syed

9.

آثار و پیامدهای مشارکت بخش خصوصی در آمورش عالی ایران

دوره 24، شماره 2، پاییز و زمستان 1396، صفحه 593-627
محمد توکل؛ عبدالرحیم نوه ابراهیم؛ مجید رضائیان

10.

ارزیابی درونی در کتابخانه‌های دانشگاهی: مطالعه موردی کتابخانه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تربیت معلم آذربایجان

دوره 42، شماره 48، پاییز 1387
رحیم شهبازی؛ دکتر کامران صداقت

11.

ارزیابی قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریت‌های برنامه‌ی درسی آموزش عالی

دوره 6، شماره 1، بهار 1392، صفحه 145-164
محمد امینی؛ محمدرضا تمنایی‌فر؛ صدیقه غلامی علوی

12.

آسیب‌شناسی حکمرانی در نظام آموزش عالی ایران

دوره 4، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 55-74
ناصر باقری مقدم؛ حسن احمدی

13.

اشتغال زنان فارغ التحصیل آموزش عالی و عوامل جمعیتی و اجتماعی مؤثر بر آن (مطالعه موردی شهر تهران)

دوره 10، شماره 1، بهار 1391، صفحه 83-104
حسین محمودیان؛ مرجان رشوند

14.

اعتبارسنجی مؤلفه‌های توسعه منابع انسانی: مطالعه اعضای هیئت علمی دانشکده‌های کشاورزی

دوره 44، شماره 4، زمستان 1392، صفحه 629-644
مرتضی اکبری؛ سید محمود حسینی؛ سید یوسف حجازی؛ احمد رضوانفر

15.

الزامات و پیامدهای تحول حکمرانی آموزش عالی در اروپا

دوره 5، شماره 2، تابستان 1398، صفحه 229-247
علی صباغیان

16.

الگویی برای تلفیق پایداری در آموزش عالی کشاورزی

2-37، شماره 2، بهار 1385
هوشنگ ایروانی؛ حسین شعبانعلی فمی؛ امیرحسین علی‌بیگی؛ خلیل کلانتری؛ سیدرضا میرایی آشتیانی

17.

الگوهای ذهنی اعضای هیئت علمی درباره پیامدهای سیاست رشد کمی دانشجویان: مطالعه‌ای براساس روش کیو

دوره 6، شماره 1، بهار 1399، صفحه 111-128
حسن دانایی‌فرد؛ زینب مولوی

18.

آموزش عالی و تربیت دینی

دوره 4، شماره 2، تابستان 1392، صفحه 41-68

19.

بررسی انتقادی نظریات ریچارد رورتی و هنری ژیرو در باب پرورش روشنفکر

دوره 1، شماره 1، بهار 1396، صفحه 34-49
حمداله محمدی؛ نجمه احمدآبادی آرانی

20.

بررسی تأثیر رویکردهای منابع انسانی استراتژیک بر عملکرد کارآفرینانه و نوآورانه در آموزش عالی ایران: موردمطالعۀ دانشگاه‌های شهید بهشتی و تهران

دوره 6، شماره 2، زمستان 1394، صفحه 263-280
آیت سعادت طلب؛ علی یاسینی؛ اسماعیل شیرعلی

21.

بررسی رابطه نظام‌های تضمین کیفیت آموزش عالی با زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی «نقشه‌ای شناختی» با تأکید بر مورد ایران

دوره 31، شماره 1، زمستان 1386
مقصود فراستخواه؛ کارو لوکس؛ عباس بازرگان

22.

بررسی عوامل مؤثر برکارآفرینی دانش‌آموختگان کشاورزی از دیدگاه اعضای هیات علمی پردیس کشاورزی و منابع‌طبیعی دانشگاه تهران

دوره 40، شماره 2، تابستان 1388
مهتاب پورآتشی؛ محمد مختارنیا

23.

بررسی کارایی نظام آموزشی رشته حسابداری در سطح دانشگاه‎های ایران با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده‎ها

دوره 19، شماره 67، بهار 1391، صفحه 119-142
بیتا مشایخی؛ سید مجتبی شفیع‎پور

24.

بررسی کیفی مبانی رویکرد میان‌رشته‌ای در برنامه‌درسی با نگاهی بر رشته ترویج و آموزش کشاورزی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 خرداد 1400
زینب موذن کلور؛ سید حمید موحد محمدی؛ یوسف حجازی؛ احمد رضوانفر

25.

بررسی میزان شایستگیهای کانونی در میان دانشجویان

دوره 18، شماره 18، زمستان 1380
محمود شارع پور؛ صادق صالحی؛ محمد فاضلی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.