1.

اثر ادراکات مصرف‌کننده در نگرش وی نسبت به غذای ارگانیک در شهر یزد

دوره 16، شماره 1، بهار 1397، صفحه 195-217
سید مهدی الحسینی المدرسی؛ هوشمند باقری قره‌بلاغ؛ عادله دهقانی قهنویه؛ محمدرضا غلامی؛ ثمین رادفر

2.

بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502
ابوالقاسم ابراهیمی؛ سیدمسلم علوی؛ الهه پورموردینی

3.

بررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامه‌ریزی‌شده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل)

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 415-436
اسماعیل شاه طهماسبی؛ علی رضا باقری روچ

4.

بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفه‎های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف‎کنندۀ نهایی

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-720
هاشم آقازاده؛ احسان آقامیری حسین آبادی؛ فرینام شهرامی

5.

بررسی تاثیر عوامل زمینه ای بر اثربخشی جایگذاری برند در فیلمهای سینمائی

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 679-698
زهرا قلی زاده؛ کامبیز حیدرزاده

6.

بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 193-211
محسن نظری؛ مهسا قزلباش

7.

بررسی تأثیر کیفیت زندگی مصرف‌کنندگان بر قصد خرید خیار ارگانیک در شهر تبریز

دوره 49، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 279-291
حسین راحلی؛ عطیه صندوقی

8.

بررسی تأثیر موسیقی پس‎زمینه بر قصد خرید به‎واسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیل‎کنندگی طبقه محصول

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776
حمیده فیض آبادی؛ مهدی زنگانه؛ سامره شجاعی؛ هرمز مهرانی

9.

بررسی رابطة آموزه‌های اسلامی قابل ادراک با متغیرهای اثربخشی پیام تبلیغاتی در حوزة تبلیغ کالاهای مصرفی

دوره 14، شماره 1، بهار 1395، صفحه 181-201
سیدمحمود حسینی امیری؛ میرزا حسن حسینی؛ اوژن کریمی؛ زین العابدین رحمانی رحمانی

10.

بررسی عوامل مؤثر بر قصد‏ خرید در تجارت الکترونیک

دوره 6، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 207-226
محمد منتظری؛ علیرضا ابراهیمی؛ پرویز احمدی؛ آمنه راهنما

11.

بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی

دوره 9، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 741-762
علیرضا ذاکریان؛ سیدفضل اله قدس میرحیدری؛ همیلا تکلی

12.

تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902
عباس عباسی؛ زهرا منصورآبادی؛ شهرزاد محمودشاهی

13.

تبیین پیشایندهای قصد خرید محصولات کشاورزی ارگانیک با تمرکز بر نقش تصویر فروشگاهی (مورد مطالعه: فروشگاه بیونشان)

دوره 51، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 513-530
مصطفی زندی نسب؛ سید محمدباقر جعفری؛ مهدی فرمانی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.