1.

اثربخشی آموزش به شیوه بحث سقراطی بر گرایش به تفکر انتقادی

دوره 6، شماره 4، بهمن 1394، صفحه 59-78

2.

اثربخشی برنامۀ پرورش مهارت‌های تفکر (الگوی بروکفیلد) بر تفکر انتقادی، تاب‌آوری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 191-211
شهاب افراز؛ منصوره حاج حسینی

3.

ارزیابی توانایی تفکر انتقادی دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نمونه پژوهی: دانشگاه های آزاد شهر تهران

دوره 52، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 35-65
مریم حسینی نظر؛ نرگس نشاط

4.

بررسی تطبیقی تفکر انتقادی از منظر رابرت انیس و هنری ژیرو با نظر به کاربرد آن برای اصلاح نظام تربیت معلم

دوره 5، شماره 3، مهر 1393، صفحه 19-38

5.

بررسی رابطه بین میزان مشارکت در مدیریت دانش با تمایل به تفکر انتقادی کتابداران کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران

دوره 56، شماره 2، تیر 1401، صفحه 47-58
فاطمه حیدرنژاد؛ فاطمه فهیم نیا

6.

بررسی رابطه تفکر انتقادی و ابعاد اصلی دینداری در بین دانشجویان کارشناسی ارشد

دوره 5، شماره 3، مهر 1395، صفحه 457-484
خدیجه سفیری؛ سید محمد میرسندسی؛ فاطمه عموعبدالهی

7.

بررسی رابطه‏ی بین سبک‏های یادگیری و گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان پردیس کشاورزی دانشگاه تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 خرداد 1400
یوسف حجازی؛ عبدالرحیم غیاثی؛ احمد رضوانفر

8.

بررسی رویکرد کلاس درس معکوس در دوره های آموزش زبان انگلیسی برای اهداف خاص: با تمرکز بر تفکر انتقادی و درگیر شدن دانشجویان دوره های انگلیسی با اهداف خاص

دوره 12، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 74-93
زهرا رضایی فرد؛ محسن شاهرخی؛ محمدرضا طالبی نژاد

9.

تفکر انتقادی در فرایند تعلیم و تربیت از منظر علامه طباطبائی

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 131-153
حمید توبک؛ احمد سوری؛ صادق رضایی

10.

رابطة زبان مادری، جنسیت و سن با سطح تفکر انتقادی

دوره 14، شماره 55، دی 1388
توران جمشیدیان قلعه سفیدی؛ علی‌اکبر خمیجانی فراهانی

11.

ساخت و رواسازی آزمون تفکر انتقادی: کاربرد نظریه سؤال-پاسخ

دوره 7، شماره 4، بهمن 1395، صفحه 219-231
حسن تقیان؛ علی مقدم زاده؛ کیوان صالحی

12.

طراحی مدل مفهومی مسئله‌یابی پژوهش با استفاده از روش فراترکیب

دوره 52، شماره 2، تیر 1397، صفحه 109-130
مصطفی باغ میرانی؛ محمدرضا اسمعیلی؛ محمد حسن زاده؛ علیرضا نوروزی

13.

نظریه های زندگی روزمره

دوره 26، شماره 26، دی 1384
هاله لاجوردی

14.

نقش مهارت‌های تفکر انتقادی بر مهارت خواندن زبان انگلیسی زبان‌آموزان با رویکرد کاربردشناسی

دوره 6، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 225-248
زهرا ابوالحسنی چیمه؛ مهتاب عضدانلو؛ وحیده شاه حسینی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب