1.

Affecting Factors of Consumers’ Intent to Buy in the Food Industry by Emphasizing Brand Experience (Case Study: Mashhad TABAROK Company)

دوره 8، شماره 2، تابستان 2015، صفحه 243-263
Fatemeh Motahari Negad؛ Saeid Samadi؛ Yasan Pour Ashraf؛ Zeinab Tolabi

2.

ارزیابی مؤلفه‌های آمیخته بازاریابی (7p) لیگ برتر فوتبال ایران، از دیدگاه مدیران سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال

دوره 2، شماره 5، تابستان 1389، صفحه 5-23
هاشم کوزه چیان؛ محمد احسانی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ سیدعماد حسینی

3.

ارزیابی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های آمیخته بازاریابی تأثیرگذار در توسعه گردشگری روستایی (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان فومن)

دوره 8، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 470-487
مهدی حسام؛ مهدی چراغی؛ زینب اکبری؛ سمیه رهبان

4.

استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف)

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484
حامد وارسته؛ جلیل دلخواه؛ حمید رضا یزدانی

5.

بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال)

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 303-324
ماشااله حسین زاده؛ فرزانه بکتاش

6.

بررسی تطبیقی تصمیمات آمیخته بازاریابی از دیدگاه اسلام و غرب

دوره 15، شماره 1، بهار 1396، صفحه 225-247
میلاد کریمی؛ حسین خنیفر

7.

تأثیر آمیخته‎های بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمه‎ی کارآفرین

دوره 4، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 71-90
سعید صحت؛ حمیده باجمالوی رستمی؛ محبوبه کشکولی

8.

تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاه‌های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه‌ای فوتبال

دوره 10، شماره 1، بهار 1397، صفحه 103-117
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری

9.

تعیین عوامل مهم در کیفیت بسته های گردشگری ورزشی در کشور

دوره 2، شماره 4، بهار 1389، صفحه 5-25
محمد احسانی؛ افشار هنرور؛ عبدالرضا رکن الدین افتخاری؛ حبیب هنری؛ فیونا جردن

10.

تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری

دوره 8، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 359-373
اعظم شادی وند؛ طاهره ازمشا؛ عبدالرحمن مهدی پور

11.

تناسب حوزة نشر کتاب های ورزشی با انتظارات مخاطبان با تأکید بر عناصر آمیختة بازاریابی ورزشی

دوره 5، شماره 2، تابستان 1392، صفحه 5-27
سارا کشکر؛ حمید قاسمی؛ رضا صادقی

12.

رتبه‌بندی تیم‌های لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی

دوره 9، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 191-211
بیان فاتحی؛ سیدنصراله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ بابک زنده دل نوبری

13.

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582
عظیم زارعی؛ محمد اسدی

14.

طراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر وفاداری ذینفعان

دوره 6، شماره 1، بهار 1398، صفحه 47-66
محمد حسن نسیمی؛ علی اکبر رضایی؛ حسین وظیغه دوست؛ سید رضا صالحی امیری؛ فاطمه عزیز آبادی فرهانی

15.

قابلیت‌های برندسازی مراکز خدمات اطلاعاتی و دانشی با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد

دوره 48، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 201-241
فرزانه سهلی؛ محمدرضا اسمعیلی گیوی

16.

مدل سازی آمیختة بازاریابی صنعت ورزش کشور

دوره 35، شماره 35، بهار 1387
ژاله معماری؛ محمد خبیری؛ مهرزاد حمیدی؛ انوشیروان کاظم نژاد؛ جهانگیر یداللهی

17.

مقایسه ی به کار گیری آمیخته ی بازاریابی مشتری مداری در کتابخانه های دانشگاهی شهر کرمانشاه(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه)

دوره 52، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 141-168
افسانه جعفری؛ محمود مرادی؛ امین زارع

18.

ممیزی بازاریابی صنعتی مطالعه‌ی موردی مجموعه شرکت‌های قطعه ساز گروه بهمن

دوره 2، شماره 1، بهار 1389
ابوالفضل معصوم زاده زواره؛ وحید ناصحی‌فر



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.