1.

Factors Influencing Young Entrepreneurial Aspirant’s Insight Towards Sustainable Entrepreneurship

دوره 10، شماره 2، تیر 2017، صفحه 435-466
Gyaneshwar Singh Kushwaha؛ Nagendra Kumar Sharma

2.

Identifying and Prioritizing the Key Factors Influencing Customer Decision Making in Buying Organizational Software (A survey about HAMKARAN Co.)

دوره 5، شماره 2، آبان 2013، صفحه 117-134
Shahryar Azizi؛ Gharecheh Gharecheh؛ Tavangar Tavangar؛ Jamali Kapak Jamali Kapak

3.

ارائة مدلی برای اندازه‌گیری سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 99-117
مهدی فلاحتی؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

4.

الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران

دوره 1، شماره 2، 1388
غلامحسین نیکوکار؛ علی دیواندری؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ محمدرحیم اسفیدانی

5.

بررسی برخی عوامل موقعیتی مؤثر در رفتار مصرف‌کنندگان خانگی ماهی در تهران

دوره 67، شماره 2، تیر 1393، صفحه 251-261
افشین عادلی

6.

بررسی تأثیرگذاری عوامل بسته‌بندی بر فرایندهای مختلف رفتار مصرف‌کنندگان محصولات غذایی

دوره 1، شماره 3، 1388
محمود فیروزیان؛ طهمورث حسنقلی‌پور؛ مهرداد استیری

7.

تأثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف‌کننده باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 405-422
زهرا عموزاده؛ مسعود نادریان جهرمی؛ محمد سلطان حسینی؛ مهدی سلیمی

8.

تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 99-120
لیلا نصرالهی وسطی؛ محمدرضا جلیلوند؛ مهدی فاتح راد

9.

تأثیر درگیری ذهنی و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46
کبری بخشی زاده؛ مرتضی خلیلی رودی؛ سامان رضائیان اکبرزاده

10.

راهبردهای مطلوب تقویت اخلاق سبز در رفتار مصرف خانوارهای روستایی (مورد مطالعه: بخش مرکزی شهرستان خواف)

دوره 9، شماره 3، آذر 1397، صفحه 396-429
مریم قاسمی؛ الهه دلیر

11.

رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی با استفاده از AHP

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 471-488
حسین عبدالملکی؛ زهراسادات میرزازاده؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

12.

طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال

دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 354-376
حسین زمانی؛ عبدالله نعامی؛ کریم حمدی

13.

طراحی مدل اثربخشی کمپین‏های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 149-174
راحیل مروی؛ حسن اسماعیل پور؛ علی رضائیان

14.

فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348
مریم خلیلی مقدم؛ مرتضی سلطانی؛ حمید رضا یزدانی؛ حسین خنیفر

15.

مفهوم‌پردازی مدل رفتار مصرف‌کننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19)

دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 228-253
افشین حشمتی؛ یوسف محمدی‌فر؛ مهدی حسین پور؛ جهانگیر کرمی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.