1.

The study of Relationship between Personality Attributes and Internet Consumer Behaviors in Iran

دوره 2، شماره 4، زمستان 2010
Mohammad Ali Babai؛ Pari Ahadi

2.

طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرف‌کننده جهت پیش‌بینی رفتارهای خرید در آینده

دوره 6، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 291-314
حسین حیدری؛ محمد فاریابی؛ علیرضا فضل زاده

3.

واکاوی رفتار خرید مصرف‌کنندگان در مورد کاهش ضایعات محصولات کشاورزی (مورد مطالعه: میادین میوه و تره‌بار شهر تهران)

دوره 49، شماره 1، بهار 1397، صفحه 75-92
فرهاد خسروانی؛ غلام‌رضا پزشکی راد؛ همایون فرهادیان


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.