1.

A Grounded Theory of Acceptance Nexus: The Story of the Private Sector

دوره 15، شماره 3، مهر 2022، صفحه 495-513
Mohadethe Mohammadyoun؛ Roohalla Samiee؛ Samereh Shojaee؛ Abdolaziz Paghe

2.

An assessment Model for Customer Relationship Management Process in Iranian Private-Commercial Banks

دوره 4، شماره 10، تیر 2012، صفحه 41-64
Tahmoures Hasangholi Pour؛ Seyed Reza Seyed Javadin؛ Ahmad Roosta؛ Amir khanlari

3.

Designing a Conceptual Model for Organizational Stupidity Using a Combination of Grounded Theory and Interpretive Structural Modeling

دوره 15، شماره 3، مهر 2022، صفحه 549-568
Samaneh Karimi-Ghartemani؛ Naser Khani؛ Ali Nasr Isfahani

4.

ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 25-44
محمدعلی شاه حسینی؛ علی حیدری؛ سیدمحمد اعرابی؛ صادق قادری کنگاوری

5.

الزامات، ضرورت‎ها و مکانیزم‎های تجاری‎سازی دانش در دانشکده‎های مدیریت

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389
حکیمه حسنقلی پور؛ آرین قلی‌پور؛ مهدی محمدی قاضی محله؛ طاهر روشندل اربطانی

6.

بررسی سیاست‌های برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران در زمینه جنگل و مرتع

دوره 6، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 154-179
احمد بیرانوند؛ نصرت الله ضرغام؛ تقی شامخی؛ سید محمد سعید نوری نائینی؛ محمد عواطفی همت

7.

تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 59-75
محمد حسن پیمان فر؛ علیرضا الهی؛ سید محمد کاظم سجاد پور؛ مهرزاد حمیدی

8.

تحلیل تطبیقی رویکرد‌های نظریه داده بنیاد

دوره 2021401، شماره 5، اسفند 1400، صفحه 87-113
میلاد دائی نبی؛ مهدی ابراهیمی

9.

ترسیم الگوی ارتقای سرمایۀ اجتماعی در سازمان‌های دولتی ایران: پژوهشی کیفی مبتنی بر نظریۀ داده‌بنیاد

دوره 5، شماره 2، تیر 1397، صفحه 315-336
منصور خیرگو؛ حمیدرضا سهیلی

10.

طراحی الگوی جامع مدیریت جانشین پروری در اداره های ورزش و جوانان با رهیافت نظریه داده بنیاد و مدل ساختاری تفسیری

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402
شیلا فرهنگیان؛ مظفر یکتایار؛ مژگان خدامرادپور؛ رسول نظری

11.

طراحی چارچوب استقرار پرداخت همراه در ایران: رویکردی رفتاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 خرداد 1400
سید محمدباقر جعفری؛ اسداله کردنائیج؛ مرتضی سلطانی؛ مریم صفایی

12.

طراحی و تبیین مدل ارزیابی بازاریابی اینفلوئنسر با تاکید بر مصرف کالاهای ورزشی ایرانی در رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 193-173
زهره شجاع؛ حسین پیمانی زاد؛ محمد کشتی دار؛ حسن فهیم

13.

طراحی و تبیین مدل خط‌مشی‌گذاری توسعه خوشه‌های کسب‌وکار در ایران

دوره 4، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 9-28
عباس منوریان؛ طیبه عباسی؛ غلامرضا سلیمانی؛ علی آقا محسنی فشمی

14.

فساد مشروع؛ چرایی فساد‌خیز بودن نظام‌های سیاسی

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 155-181
مهران مصری؛ اسفندیار فرجوند

15.

مدل‌سازی استراتژی تنوع‌بخشی در شرکت‌های چند کسب‌وکاره خصوصی ایرانی

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65
سید رامین هاشمی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ اسدالله کردنائیج؛ سید حمید خدادادحسینی

16.

مفهوم‌پردازی چالش‌های کسب‌وکارهای خانگی در روستاهای استان کرمانشاه

دوره 10، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 172-185
صبا امیری؛ نادر نادری؛ یوسف محمدی فر

17.

واکاوی چالش‌های برندسازی سیب دماوند: کاربست نظریه داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 فروردین 1402
سیاوش نوری؛ مهرداد نیک نامی؛ حامد رفیعی؛ محمد صادق صبوری

18.

واکاوی علل عدم مشارکت بخش خصوصی در معرفی و تولید بذر ارقام اصلاح شده داخلی سبزی و صیفی

دوره 54، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 89-106
مریم محمودی؛ احمد موسی پورگرجی

19.

واکاوی کیفی عوامل موثر بر شرکت در دوره های آمادگی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (MSRT): با رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 8، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 27-56
محمد رضا امیریان؛ زهرا حشمتی فر؛ غلامرضا زارعیان؛ محمد داوودی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب