1.

ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری

دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444
علی عبدالهی؛ سجاد مزارعی؛ سید محمود حسینی؛ مریم اخوان خرازیان

2.

ارزیابی مؤلفه‌ها و ‌شاخص‌های ارزیابی تاب‌آوری اقتصادی کشاورزان در برابر مخاطرات اقلیمی

دوره 14، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 200-217
عبدالحلیم کُر؛ حمید بلالی؛ رضا موحدی؛ محمد شریف شریف زاده

3.

امکان‌مندی‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران

دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29
فاطمه میرزانورعلی؛ داتیس خواجه ئیان؛ نسترن حاجی حیدری

4.

بررسی چشم‌انداز سیاستگذاری بازاریابی سیاسی در ایران

دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 133-146
مسعود کیماسی؛ ابراهیم متقی؛ سروش سیاری؛ حسن وکیل‌زاده

5.

راهکارهای مقابله با بحران‌های اجتماعی-اقتصادی در باشگاه‌های فوتبال

دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 341-324
ژاله معماری؛ آزاده عمرانی؛ عباس رضایی پندری

6.

شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113
علی دیواندری؛ محمدصادق هاشمی؛ هاشم آقازاده؛ سید محمود حسینی

7.

مرور نظام‌مند ابعاد مطالعات مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 99-112
محمدرضا فرزین؛ علی اصغر شالبافیان؛ سید مجتبی محمودزاده؛ اکبر پورفرج؛ ندا زرندیان

8.

معرفی پژوهش‌های بین‌المللی حوزه سیاستگذاری: مطالعه موردی مجله مطالعات سیاستگذاری

دوره 5، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 281-306
پرویز دلیرپور

9.

هم‌گرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهش‌های ارزیابی عملکرد: مرور نظام‌مند ادبیات B2B فروش

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314
نسرین راضی؛ اصغر مشبکی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسداله کردنائیج

10.

واکاوی سیاست‌های نابرابری‌ آموزشی در شش برنامه توسعه در ایران.

دوره 9، شماره 3، 1402، صفحه 165-181
زهرا خسروی پور؛ یداله مهرعلی‌زاده؛ حجت‌اله درفش؛ غلامحسین رحیمی‌دوست؛ مرتضی کرمی

11.

واکاوی ویژگی‌های دولت به‌مثابه ‌پلتفرم با استفاده از مرور نظام‌مند و فراترکیب

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 204-237
مهدی یخچالی؛ رضا طهماسبی؛ میثم لطیفی؛ امین فرجی ملائی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب