1.

Analyzing the Problems of Ayandeh Bank Branches across the Country Using Data Mining Technique

دوره 6، شماره 2، مهر 2014، صفحه 333-350
Shabnam Mohammadi؛ Somayeh Alizadeh

2.

An analysis of the pro-social behaviors of customers in response to the firms’ service quality

دوره 9، شماره 1، فروردین 2016، صفحه 21-41
Habibollah Ranaei Kordshouli؛ Younes Jafarpour؛ Ahmad Allahyari Bouzanjani

3.

Customer’s Satisfaction via Online Shopping Environment: The Case of China

دوره 13، شماره 3، 2021، صفحه 16-32
GholamReza Zandi؛ Rezvan Torabi؛ Mohammad Amin Mohammad؛ Xu Yi Dan

4.

Effectiveness of AI-Driven Knowledge Management System in Improving the Performance of Banking Sector in Jordan

دوره 16، شماره 1، 2024، صفحه 182-200
Hamdan Hasan Al-Onizat؛ Ayman AbdulHadi Alarabiat؛ Tomader Jamil Bani-Ata؛ Hamzeh Ahmad Alawamleh؛ Mohammad Atwah Al-ma'aitah

5.

Exploring Multi-Dimensional Metrics for Assessing Customer Satisfaction in the Pakistani Cellular Industry

دوره 17، شماره 4، دی 2024، صفحه 1063-1076
Zahid Iqbal؛ Ali Riaz Khan

6.

Factors Influencing Electronic Brand Love and E-Loyalty

دوره 15، شماره 2، 2023، صفحه 138-163
Reza Salehzadeh؛ Arash AdelPanah؛ seyed Mehdi Mirmehdi

7.

Gauging Customer Expectation Over Mobile Cellular Services In Malaysia

دوره 13، شماره 3، 2021، صفحه 82-98
Mohd Farid Mohamad Yazid؛ Mohd Fikri Ishak؛ Anis Abd Razak؛ Aeshah Mohd Ali؛ Sanusi Abdul Manaf

8.

How Entrepreneurial Marketing Leads to Customer Satisfaction (The Mediation Effect of Customer Value)

دوره 17، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 239-257
Vahideh Tabasi Lotfabadi؛ Nasim Karimi؛ Seyedeh Fatemeh Ghasempour Ganji

9.

Investigating the Factors Affecting Customer Satisfaction of Iranian Mobile Operators through Combined Simulation of System Dynamics - Discrete Event

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 672-696
Mohsen Javidmoayed؛ Abbas Toloie Eshlaghy؛ Mohammad Ali Afshar Kazemi

10.

Joint Optimization of Multiple Products Positioning and Pricing

دوره 50، شماره 1، تیر 2016، صفحه 23-35
Masoud Rabbani؛ Hamed Rafiei؛ Emad Sane zerang

11.

Modeling the Role of Elements on Positive Word-of-Mouth in the e-Banking

دوره 4، شماره 13، فروردین 2013، صفحه 157-170
Mohammad Mousakhani؛ Samaneh Torkzadeh

12.

Multi Criteria Satisfaction Analysis: Employing and Weak Points of MUSA in Practice (Case of Banking Industry)

دوره 5، شماره 1، تیر 2013، صفحه 139-163
mohammad reza Mehregan؛ Modares Yazdi Modares Yazdi؛ Hasangholipour Hasangholipour؛ Safary Safary؛ Dehghan Nayeri Dehghan Nayeri

13.

Online Buying Behavior among University Students: A Cross Cultural Empirical Analysis

دوره 12، شماره 2، 2020، صفحه 26-39
Maqsood Hussain Junaidi؛ Mohammad Saleh Miralam

14.

Provide an Econometric Model to Plan the Profits of Automaker Companies through Customer Satisfaction Management, After Sales Services (Case Study: Logan Pars Khodro)

دوره 52، شماره 2، مهر 2018، صفحه 139-148
Mahnaz Ebrahimi Sadrabadi؛ Mir Mahdi Seyed Esfahani؛ Ali Mohammad Kimiagari

15.

Providing a System Dynamics Model to Evaluate Time, Cost, and Customer Satisfaction in Omni-Channel Distribution: A Case Study

دوره 14، شماره 2، تیر 2021، صفحه 291-310
Ahad Hosseinzadeh؛ Hamid Esmaili؛ Roya Soltani

16.

Strategic analysis of Municipality’s service quality using combination of servperf model and BCG matrix by gray relational analysis method

دوره 7، شماره 3، دی 2015، صفحه 587-606
Seyyed Habiballah Mirghafoori؛ Mohammad Ali Sangbor؛ Negar Jalilian

17.

Understanding Customer Satisfaction of Chatbots Service and System Quality in Banking Services

دوره 15، Special Issue، 2023، صفحه 142-152
Suraya Zainol؛ Mohd Farid Shamsudin؛ Sallaudin Hassan؛ Nor Azila Mohd Noor

18.

Unveiling the Nexus: Corporate Social Responsibility and Financial Performance in Developing Economies

دوره 18، شماره 1، فروردین 2025، صفحه 113-128
Zahid Iqbal؛ Muhammad Akram؛ Shehzad Ahmed

19.

ارایه چارچوبی برای ارزیابی کیفیت ارایه خدمات یک شرکت امداد رسانی خودرو ( همراه با مطالعه موردی )

دوره 20، شماره 1، اسفند 1386
محمد رضا معمار جعفری؛ مهدی فاتح راد؛ علی فرقانی

20.

ارزیابی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری و ارزش ادراک‌شدۀ اتومبیل لوکس ایران

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1404، صفحه 281-297
محمدمهدی لطیفی؛ احسان سلطانی فر؛ حسین علی سلطانی؛ سروناز غلامی

21.

ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایه‌گذاران به عنوان مشتریان شرکت‌های کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران ( مطالعه‌ی موردی: بورس‌های منطقه‌ای تهران، اصفهان و یزد)

دوره 3، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 61-80
داریوش دموری؛ داریوش فرید

22.

از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان)

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658
عباسعلی رستگار؛ مهری شهریاری

23.

بررسی الگوی رگرسیونی کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در باشگاه‌های ورزشی

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 1-18
الهام فسنقری؛ محمود گودرزی؛ سید نصرالله سجادی؛ امین دهقان قهفرخی

24.

بررسی تأثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرایند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو 206)

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 121-140
محسن نظری؛ ثریا ادیب حاج باقری

25.

بررسی رابطة بین پیاده‌سازی سیستم‌های الکترونیکی و میزان رضایتمندی مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان مازندران)

دوره 14، شماره 2، تیر 1395، صفحه 475-498
آصف کریمی؛ اسماعیل شعبانی نژاد؛ غلامرضا ادیب فر

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب