1.

A Data Envelopment Analysis Method for Evaluating Performance of Customer Relationship Management

دوره 11، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 743-767
Samaneh Karimi-Ghartemani؛ Ahmadreza Shekarchizadeh؛ Naser Khani

2.

A Multi-objective Supply Chain Network Design Regarding Customer Relationship Management

دوره 50، شماره 3، اسفند 2016، صفحه 393-405
Ebrahim Teymouri؛ Mohammad Mahdi Paydar؛ Maedeh Yadollahiniya

3.

Analyzing the Problems of Ayandeh Bank Branches across the Country Using Data Mining Technique

دوره 6، شماره 2، مهر 2014، صفحه 333-350
Shabnam Mohammadi؛ Somayeh Alizadeh

4.

An assessment Model for Customer Relationship Management Process in Iranian Private-Commercial Banks

دوره 4، شماره 10، تیر 2012، صفحه 41-64
Tahmoures Hasangholi Pour؛ Seyed Reza Seyed Javadin؛ Ahmad Roosta؛ Amir khanlari

5.

A new hybrid method based on fuzzy Shannon’s Entropy and fuzzy COPRAS for CRM performance evaluation (Case: Mellat Bank)

دوره 9، شماره 2، تیر 2016، صفحه 333-358
Elham Ebrahimi؛ Mohammad Reza Fathi؛ Hamid Reza Irani

6.

A Survey of the Implementation Aspects of Enterprise Resource Planning and Customer Relationship Management Systems in Iranian Companies

دوره 4، شماره 11، مهر 2012، صفحه 25-40
Payam Hanafizadeh؛ Shabanm Dadbin؛ Masoud Barati

7.

Customer Relationship Management from the Viewpoint of the Qur’ān and Nahj al-Balāgha

دوره 3، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 39-51
Muḥammad Muzīrī Qīrī؛ Alī Shāhnazarī Durcha

8.

Data mining of Students Withdrawal at University of Tehran, Focusing on Fee Paid Students (to prevent customer churn)

دوره 7، شماره 2، مهر 2015، صفحه 217-238
Saied Ali Akbar Ahmadi؛ Davood Karimzadgan؛ Toraj Khairati Kazerooni

9.

Does Implementation of Customer Relationship Management (CRM) Enhance the Customer Loyalty? An Empirical Research in Banking Sector

دوره 14، شماره 2، تیر 2021، صفحه 401-417
Selvalakshmi Gopalsamy؛ Suganthi Gokulapadmanaban

10.

New Approach for Customer Clustering by Integrating the LRFM Model and Fuzzy Inference System

دوره 11، شماره 2، تیر 2018، صفحه 351-378
Ali Alizadeh Zoeram؛ Ahmad Reza Karimi Mazidi

11.

Providing a Model for Setting Priorities in KM for Improving Customer Relationship Management (Case study: Sepah Bank)

دوره 5، شماره 3، بهمن 2013، صفحه 63-82
Narges Rezaei-Malek؛ Reza Radfar

12.

The Impact of Business Intelligence (BI) Competence on Customer Relationship Management (CRM) Process: An Empirical Investigation of the Banking Industry

دوره 10، شماره 1، 2018، صفحه 209-234
Ali Mortezaei؛ Mohamad Sadegh Sangari؛ Salman Nazari-Shirkouhi؛ Jafar Razmi

13.

ارائه چارچوبی برای یکپارچه‌سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 572-608
صبا حیدری؛ فریز طاهری کیا؛ نیلوفر ایمان خان

14.

بررسی رابطه بین سبک‎های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزش‎های الکترونیکی دانشگاه تهران)

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 47-68
محمد حقیقی؛ امیر خانلری؛ وحید مقصودی

15.

بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطۀ عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران

دوره 8، شماره 6، اسفند 1395، صفحه 923-940
فاطمه عبدوی؛ سجاد پاشایی

16.

بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران

دوره 51، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 4-6
معصومه کربلا آقایی کامران؛ لیلا کریمی صوفلو

17.

بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند

دوره 5، شماره 3، مهر 1392، صفحه 1-18
ابوالقاسم ابراهیمی؛ مجتبی خلیفه؛ مهدی سمیع زاده؛ سید مجتبی حسینی

18.

پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دسته‎بندی گروهی داده‎ها (GMDH) در شبکۀ عصبی

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 833-860
امیر خانلری؛ مهدی احراری؛ سمیه میرپور

19.

شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم)

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ زاهده حاجیلو

20.

مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه

دوره 2، شماره 2، تیر 1394، صفحه 371-396
محمد موزیری قیری؛ علی شاه نظری درچه

21.

نقش عوامل موثر برموفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری درنمایندگی‌های فروش خودرو استان گیلان

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 125-144
صفر فضلی؛ متین رشیدی آستانه



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب