1.

Modeling the diffusion of dexterity among workers in the multi-skilled resource-constrained project scheduling problem

دوره 53، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 561-573
Amir Hossein Hosseinian؛ Vahid Baradaran

2.

آیا تمرین در شرایط بینایی ویژه دقت در اجرای مهارت پرتاب آزاد بسکتبال را بهبود می بخشد؟

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 23-38
حمید صالحی؛ احمدرضا موحدی؛ جلیل مرادی

3.

اثر الگوی برتری جانبی چشم و دست بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال

دوره 8، شماره 3، مهر 1395، صفحه 413-434
طیبه طاهرپوری؛ پروانه شفیع نیا؛ مهدی ضرغامی

4.

یادگیری، مدل‌‌‌‌‌‌‌های ذهنی و عملکرد اقتصادی با نگرش نهادی و علوم شناختی

دوره 49، شماره 2، تیر 1393، صفحه 385-409
محمود متوسلی؛ میثم احقاقی

5.

ارائۀ مدل عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش به‌منظور افزایش خلاقیت و یادگیری سازمانی در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 253-266
سعید حاتمی؛ رضا صابونچی؛ یزدان سبحانی

6.

ارتباط یادگیری تک‌حلقه‌ای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 241-229
غزال خوشنودی؛ سعید صادقی بروجردی؛ مظفر یکتایار

7.

امکان سنجی اجرای رویکرد نظریه یادگیری سازنده گرایی در فعالیت های یاددهی _ یادگیری دانش آموزان از دیدگاه دبیران

دوره 7، شماره 3، مهر 1395، صفحه 183-197

8.

آموزش تکنیک‌های عصبی-شناختی، چندرسانه‌ای، اجتماعی-فرهنگی و فراشناختی بر یادگیری و یادآوری واژگان زبان انگلیسی در یادگیرندگان زبان دوم

دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 1-23
مجتبی واحدیان؛ حسنعلی ویسکرمی؛ فضل اله میردریکوند

9.

انسان گرایی از دیدگاه فلاسفه تعلیم و تربیت

دوره 1، شماره 1، دی 1383
حجه الاسلام و المسلمین یحیی کبیر

10.

بررسی ارتباط بین ابعاد سازمان یادگیرنده با فرسودگی شغلی (مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران)

دوره 45، شماره 2، تیر 1390، صفحه 13-34
فاطمه فهیم نیا؛ محمد موسی خانی؛ مریم آذرگون

11.

بررسی امکان نزدیک سازی یافته های مکاتب تجربه گرایی منطقی و عمل گرایی در زمینه نقش معلم و فراگیر در فرایند یاددهی یادگیری و آثار آن بر تعلیم و تربیت

دوره 35، شماره 1، تیر 1384
معصومه صمدی؛ محمد مزیدی

12.

بررسی انتقال دوطرفه در مهارت دریبل بسکتبال از دست برتر به دست غیر برتر و بالعکس در دانشجویان دختر دانشگاه تهران

دوره 26، شماره 26، شهریور 1386
unknown

13.

بررسی برنامة درسی رشتة مترجمی زبان آلمانی در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران

دوره 2، شماره 2، مهر 1391، صفحه 23-42

14.

بررسی خود تنظیمی یادگیری دانش‌آموزان و والدین: مطالعه نقش جنسیت و عملکرد تحصیلی

دوره 34، شماره 1، تیر 1383
معصومه صمدی

15.

بررسی رابطه بین نگرش به یادگیری و عوامل انگیزاننده یادگیری دانشجویان در دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران

دوره 43، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 585-594

16.

بررسی عوامل فرهنگی مؤثر بر رفتارهای معطوف به حفظ محیط‌زیست مورد مطالعه: ساکنین مناطق 5 و 18 شهر تهران

دوره 7، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 1-26
عبدالرضا ادهمی

17.

بررسی عواملی مرتبط با انگیزش یادگیری دانشجو یان د انشگاه تهران

دوره 15، شماره 0، دی 1381
دکتر سید رضا سید جوادین

18.

بررسی مسائل مرتبط با آموزش اصطلاحات و تعبیرات روسی

دوره 13، شماره 47، اسفند 1387
جمیله بابازاده

19.

پدیده دوزبانگی: عامل بازدارنده یا تقویت کننده؟

دوره 11، شماره 32، مرداد 1385
نسرین بحرینی

20.

تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظۀ فضایی و نقش پیش-گیرندۀ فعالیت بدنی بر آن در موش های صحرایی نر

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 327-345
نفیسه افشاری؛ شهزاد طهماسبی بروجنی؛ ناصر نقدی؛ رسول حمایت طلب

21.

تأثیر اطلاعات افزوده پیشخوراندی به مشاهده الگو بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد پنالتی مینی بسکتبال در کودکان

دوره 10، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 195-212
محمد حسین زمانی؛ ایوب هاشمی؛ رسول عابدان زاده

22.

تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 175-194
حبیب هنری؛ فرزاد غفوری؛ پگاه سرکوهی

23.

تأثیر بازخورد آگاهی از نتیجه با تواتر‌های مختلف بر میزان یادگیری یک مهارت هدف‌گیری در کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم

دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 109-123
محمد حسین زمانی؛ مهدی ضرغامی؛ صدیقه حیدری نژاد

24.

تأثیر بازخورد هنجاری بر یادگیری مهارت هدف‌گیری پرتابی کودکان 9 تا 11ساله

دوره 7، شماره 2، مرداد 1394، صفحه 203-216
حمیده جهانبخش؛ پروانه شفیع نیا؛ سیده ناهید شتاب بوشهری

25.

تاثیر تمرین تناوبی سرعتی بر مقادیر عامل رشد عصبی هیپوکمپ و عملکرد شناختی رت‌های نر ویستار

دوره 14، شماره 3، آذر 1401، صفحه 41-54
الهام عزیزی؛ اسماعیل نصیری؛ مریم خالصی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب