1.

Analyzing Open Innovation Dimensions Based on Information Technology Development in Knowledge-Based Firms: Integration of BSC, FANP and DEMATEL

دوره 8، شماره 3، آذر 2016، صفحه 519-540
Gholamreza Jamali

2.

ANP-based decision support system for selecting ERP systems in oil industry by using balanced scorecard

دوره 4، شماره 10، تیر 2012، صفحه 119-140
Ali Mohaghar؛ Mohammad Reza Mehrgan؛ Seyed Ali Rahmati

3.

A unified performance evaluation model in competitive environmen tby combining of data envelopment analysis, balanced scorecard and game theory-case study: Cement companies

دوره 49، شماره 1، تیر 2015، صفحه 45-54
Mehnush Shokri؛ Mustafa Jahangoshai Rezaee؛ Hamidreza Izadbakhsh

4.

Comprehensive Performance Evaluation Using FAHP-FVIKOR Approach Based on Balanced Scorecard (BSC): A Case of Yazd's Ceramic and Tile Industry

دوره 6، شماره 2، مهر 2013، صفحه 81-104
Saeid Saeida Ardekani؛ Ali Morovati Sharifabadi؛ Maryam Jalaly؛ Mahmoud Eghbali Zarch

5.

Developing a New Approach for Product Performance Evaluation Based on Balanced Scorecard: An empirical study of a Dairy Company

دوره 48، شماره 2، دی 2014، صفحه 177-188
Jafar Razmi؛ Hassan Mina؛ Meisam Nasrollahi

6.

Integration of Balanced Scorecard and Three- stage Data Envelopment Analysis Approaches

دوره 10، شماره 2، تیر 2017، صفحه 527-550
Somayyeh Danesh Asgari؛ Abdorrahman Haeri؛ Mostafa Jafari

7.

Model to Selecting contractors in Software projects

دوره 3، شماره 6، تیر 2011
Amir Hassan Nasseri؛ Amir Afsar

8.

Performance Evaluation of Enterprise Knowledge Management System Based On Balance ScoredCard and FCEM Method (Case Study: Ministry of Roads And Transportation)

دوره 3، شماره 9، فروردین 2012، صفحه 139-162
Mohammad Mousakhani؛ Faranak Nadi

9.

Survey Relationship between IT-business Alignment and Business Performance: Using Structural Equation Model

دوره 1، شماره 3، آبان 2009
Amir Manian؛ Mohammad Mosakhani؛ Mona Jamporazmey

10.

ارائه روشی برای ارزیابی عملکرد شعب بانک با استفاده از تکنیک تصمیم‌گیری چندشاخصه

دوره 7، شماره 2، اسفند 1384
محمد رضا مهرگان؛ حمید شاهبندرزاده

11.

ارزیابی عملکرد سازمان با رویکرد ترکیبی BSC، AHP و TOPSIS

دوره 5، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 81-100
میرفیض فلاح شمس لیالستانی؛ معصومه راجی؛ محمود خواجه‌پور

12.

ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی با استفاده از مدل ترکیبی‌ BSC و FDEA

دوره 1، شماره 3، 1388
منصور مومنی؛ سمیه خدایی؛ مجتبی بشیری

13.

بررسی تأثیر گرایش استراتژیک کسب‌وکار بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 835-854
مونا جامی پور؛ محمد عصاریان؛ حمید رضا یزدانی

14.

بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389
حسن زارعی متین؛ مونا جام پر از می؛ حمید رضا یزدانی؛ هانیه سادات بیریایی

15.

پژوهش کیفی کارت امتیازی منابع انسانی در بخش دولتی با رویکرد ذی‌نفعان کلیدی (نمونه‌پژوهی: سازمان منطقه آزاد کیش)

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 581-607
حسن بودلایی؛ سبیحه شمسی

16.

پیاده‌سازی سیستم بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد بر مبنای کارت امتیازی متوازن در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 263-282
محمد ابویی اردکان؛ حمید کاظمی؛ فردین حسینی

17.

تأثیر مدیریت اثر بر عملکرد شرکت مخابرات بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن در مخابرات اصفهان

دوره 7، شماره 20، بهمن 1388، صفحه 171-190
محمداسماعیل انصاری؛ حسین استادی؛ معصومه مطهری

18.

تحلیل تأثیر رهبــــری معنوی و پیامدهای آن بر عملکرد ســـازمانی با به‌کارگیری کارت امتیازی متوازن در بنگاه‌های کوچک و متوسط شهر اصفهان

دوره 13، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 247-265
علی نصر اصفهانی؛ محمد سبحانی؛ جواد خزائی پول؛ مجتبی امانی

19.

تحلیلی بر یک الگوی ساختاری جدید تلفیقی از الگوهای کارت امتیازی متوازن و بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 747-765
محمد شریفی تهرانی؛ جواد یوسفی

20.

تدوین استراتژی‏های رقابتی با استفاده ترکیبی از استراتژی جودویی و استراتژی اقیانوس آبی در چارچوب کارت امتیازی متوازن

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 607-363
حسین صفری؛ میر محمود سادات؛ علی اصغر سعدآبادی

21.

ترسیم روابط علت و معلولی در خلال زمان در نقشه استراتژی پویا

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 685-707
مجتبی اکبریان؛ سید اسماعیل نجفی؛ فرهاد حسین زاده لطفی؛ رضا توکلی مقدم

22.

طراحی چارچوب ارزیابی عملکرد شتاب‌دهنده‌های شرکتی با رویکرد کارت امتیازی متوازن

دوره 16، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 59-81
آرمین خالقی فرقانی؛ عباس شمس؛ حمزه خواستار

23.

مدل تعیین کننده پیش نیازهای فناوری اطلاعات برای اجرای کارت امتیازی متوازن

دوره 19، شماره 2، مرداد 1385
امیر مانیان؛ افسانه شکوفی

24.

معرفی نظام ارزیابی عملکرد مبتنی بر نقشة راهبردی (مطالعة موردی: روزنامة همشهری)

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 175-200
علی اکبر فرهنگی؛ محمد سلطانی فر؛ علی اصغر محکی؛ ابوالفضل دانایی

25.

همراستا سازی مدل تعالی کیفیت اروپایی و مدیریت استراتژیک برای رسیدن به بهبود عملکرد

دوره 1، شماره 2، 1388
مجتبی اکبریان؛ امیر عباس نجفی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب