کلیدواژه‌ها = وفاداری
تعداد مقالات: 21

1

ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری گردشگران رویدادهای بومی- فرهنگی در مقصد گردشگری رامسر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مرداد 1397
کرامت اله زیاری؛ مصطفی محمدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ مهشید ناسوتی

2

الگوسازی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر گنبد کاووس با تاکید بر رویداد ورزشی

دوره 6، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 0-0
صادق برزگر؛ عبدالحمید زیتونلی

3

بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان

دوره 7، شماره 1، بهار 1394، صفحه 187-208
علی ملاحسینی؛ فریده تاج الدینی

4

بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایت‌مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)

دوره 7، شماره 1، بهار 1394، صفحه 31-51
احمد محمودی؛ سیدنصراله سجادی؛ محمود گودرزی

5

بررسی رابطه بین عوامل مزیت رقابتی پایدار بر رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: گردشگری روستایی استان گلستان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مرداد 1398
هادی دادخواه؛ سعید بقایی

6

بررسی سطوح مشارکت هواداران در تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل پیوستار روان‌شناختی

دوره 6، شماره 1، بهار 1393، صفحه 135-155
محسن بهنام؛ محمد خبیری؛ سیمین حلبیان؛ حمید احمدی؛ حسین بخشنده

7

بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 731-753
منیژه حقیقی نسب؛ حمیدرضا یزدانی؛ انسیه کریمی

8

پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیلۀ مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالعۀ باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان

دوره 8، شماره 4، پاییز 1395، صفحه 605-618
حسین کردلو؛ آتوسا تیموری؛ بهادر حسنی زاده

9

تاثیر انصاف قیمتی ادراک‌شده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافی‌جویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)

دوره 7، شماره 4، زمستان 1394، صفحه 967-984
محسن نظری؛ مهدی اشکانی؛ بابک هزاوه حصار مسکن

10

تاثیر بنیان‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک‌ دولتی و خصوصی

دوره 1، شماره 2، بهار و تابستان 1388
بهرام رنجبران؛ مجتبی براری

11

تدوین الگویی از عوامل مؤثر بر رضایت نمازگزاران از مساجد و رابطۀ آن با وفاداری

دوره 11، شماره 3، پاییز 1392، صفحه 29-49
محسن یازرلو؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ رسول عباسی

12

تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری

دوره 8، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 359-373
اعظم شادی وند؛ طاهره ازمشا؛ عبدالرحمن مهدی پور

13

«حقوق عاشقانه» علیه «حقوق کامجویانه»؛ گفتاری در فلسفه حقوق خانواده

دوره 38، شماره 1، بهار 1387
حسن جعفری تبار

14

رابطة رضایتمندی و وفاداری با ویژگی های پوشاک ورزشی داخلی و خارجی در زنان ورزشکار بدنساز

دوره 5، شماره 3، پاییز 1392، صفحه 117-136
سارا کشکر؛ زهرا سلمان؛ ژاله جباری

15

سنجش کارایی ارزش ویژه‎ی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعه‎ی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان)

دوره 4، شماره 13، پاییز 1391، صفحه 137-154
مهسا قندهاری؛ جواد خزائی پول؛ امید بهارستان؛ هادی بالوئی جام‎خانه؛ جعفر کیالاشکی

16

طراحی مدلی برای اثربخشی بر بینندگان صداوسیما و جلب رضایت و وفاداری آنان با رویکرد پویایی سیستم (مورد مطالعه: شبکة آموزش سیما)

دوره 15، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 709-733
مهدی خجسته؛ یحیی زارع مهرجردی

17

طراحی مدل ساختاری مدیریت منابع انسانی برای دستیابی به وفاداری سازمانی

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 457-480
حسین حیدری؛ فرانک موسوی؛ سید رضا حسنی

18

عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوق‌های اعتبارات خُرد در شهرستان‌های مرودشت و رامهرمز

دوره 7، شماره 4، زمستان 1395، صفحه 732-745
مسعود یزدان پناه؛ عبدالعظیم آجیلی؛ زیبا بختیاری؛ مجتبی دهقان‌پور

19

عوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری مطالعه موردی: شهر قشم

دوره 5، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 87-99
سعیدرضا اکبریان رونیزی؛ سید عباس رجایی

20

معانی متفاوت سوژه در فلسفه ی آلن بدیو

دوره 43، شماره 1، بهار 1394، صفحه 1-20
علیرضا اسمعیل زاده برزی؛ احمد علی حیدری

21

نقش تاکتیک‌های بازار‌یابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 763-776
سید مرتضی عظیم زاده؛ کیانوش شجیع؛ فریده افروزی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.