1.

A New Meta-heuristic Algorithm based on Multi-criteria Decision Making to Solve Community Detection Problem

دوره 10، شماره 2، 2018، صفحه 283-308
Vahid Baradaran؛ Amir Hossein Hosseinian؛ Reza Derakhshani

2.

Exploring and Prioritizing Factors Influencing Viral Marketing in the Context of Mobile Application

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 237-252
Nastaran Hajiheidari؛ Amir Khanlari؛ Hamid Reza Reyhani

3.

Identifying and Ranking the Effective Factors on Successful Implementation of Social Commerce in Iran, Using AHP Fuzzy

دوره 8، شماره 2، مهر 2016، صفحه 295-314
Zahra Rahimi؛ Neda Abdolvand

4.

The Role of Opinion Leaders in Marketing Based On Social Networks: A Literature Review and Analysis (Technical note)

دوره 46، شماره 1، تیر 2012، صفحه 27-38
N. Jafari Momtaz؛ Abdollah Aghaie

5.

آثار فناوری‌های نوین بر شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر نوجوانان

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 315-338
اسماعیل سعدی پور

6.

اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 257-275
هاشم کوزه چیان؛ مرجان صفاری؛ مریم خلیلی

7.

ارزیابی تأثیر رسانه‌های مجازی در توسعه صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکه‌های مجازی

دوره 5، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 53-69
ابوالفضل مشکینی؛ سمیه علیپور؛ مریم حاجی زاده

8.

الگوی ریسک‌های ورود سازمان‌های عمومی به شبکه‌های اجتماعی

دوره 8، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 617-644
سمیه رمضان لواسانی؛ مهدی خیراندیش

9.

بررسی تأثیر جنبه‌های منفی شبکه‌های اجتماعی و روابط آنلاین بر دانش‌آموزان نوجوان با تأکید بر زورگویی سایبری

دوره 3، شماره 4، بهمن 1393، صفحه 585-601
اسماعیل سعدی پور

10.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصت‌های کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب

دوره 2، شماره 1، خرداد 1388، صفحه 103-122
محمود صارمی؛ محمدکاظم علیزاده ثانی

11.

بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی در رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 59-40
مهدی عباسیان؛ سید حسین مرعشیان؛ صدیقه حیدری نژاد؛ امین خطیبی

12.

بررسی نحوة به‌کارگیری ارزش‌ها و توسعة ارزش‌های مشترک جهت افزایش سرمایة اجتماعی افراد تأثیرگذار (مورد مطالعه: اینفلوئنسرها در شبکة اجتماعی اینستاگرام)

دوره 8، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 151-179
مهدی صدرزاده؛ مونا بیات؛ مریم اخوان خرازیان

13.

پیشایندهای جذب توجه کاربران در بستر اقتصاد توجه (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام)

دوره 11، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 143-166
طاهر روشندل اربطانی؛ باقر ساروخانی؛ علیرضا محمدپور

14.

پیش بینی سلامت روان براساس اضطراب و تغییر سبک زندگی ناشی از کرونا در بین خانواده های شهر یاسوج

دوره 2021401، شماره 5، اسفند 1400، صفحه 1-23
ندا خداکرمیان گیلان؛ آزاد امیدوار

15.

تأثیر مصرف فرهنگی بر نگرش دختران به روابط دوستی دختر و پسر

دوره 20، شماره 4، دی 1401، صفحه 633-662
مرجان رشوند سرخکوله؛ فاطمه وجدانی

16.

تبیین آثار شبکه‌های اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیال‌ها یا نسل Y

دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276
محسن سقط فروش

17.

تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761
محمد حقیقی؛ هاشم آقازاده؛ سید حمید خداداد حسینی؛ معین غریبی

18.

تحلیل تأثیر رسانه‌های جمعی بر کاهش اعتماد اجتماعی روستاییان (مورد مطالعه: روستاهای دهستان کنویست شهرستان مشهد)

دوره 9، شماره 3، آذر 1397، صفحه 462-477
طاهره صادقلو؛ فهیمه جعفری؛ حمیده محمودی

19.

تحلیل چند سطحی تاثیر کیفیت شبکه اجتماعی بر رابطه ابعاد شخصیتی مشتریان بر رفتار خرید مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403
مریم اخوان خرازیان؛ سونا شفیعی

20.

ترسیم نقشه تولیدات علمی کاربرد شبکه‌های اجتماعی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی در پایگاه اطلاعاتی وب‌آوساینس

دوره 56، شماره 3، مهر 1401، صفحه 81-98
مهدی محمدی؛ حمیده الماسی راد؛ جعفر عباداله عموقین؛ زینب صیامی

21.

تکنولوژی و تحولات سیاسی در جهان عرب

دوره 43، شماره 4، دی 1392، صفحه 99-115
سید محسن آل سید غفور؛ فرشاد رومی

22.

چالش ها و فرصت های فیس بوک در بازتاب جهانی انقلاب اسلامی با تأکید بر سرمایه اجتماعی پاتنام

دوره 45، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 23-39
سید مهدی ساداتی نژاد؛ سید محمد حسین اکرمیان

23.

راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 1-21
وحید آقا محسنی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ سیدمهدی شریفی؛ عزت اله عباسیان

24.

رسانه‌های خبری در عصر شبکه‌های اجتماعی: قطبی‌شدگی و تغییر ماهیت خبررسانی (تحلیل نشانه‌شناختی صفحۀ اینستاگرام بی‌بی‌سی فارسی)

دوره 29، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 41-76
محمد ملاعباسی؛ صابر جعفری کافی آبادی

25.

رفتارهای پرخطر پیامد عضویت در شبکه‌های مجازی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز گنبد کاووس)

دوره 8، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 149-169
علیرضا قربانی؛ مصطفی خسروی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب