1.

A New Meta-heuristic Algorithm based on Multi-criteria Decision Making to Solve Community Detection Problem

دوره 10، شماره 2، 2018، صفحه 283-308
Vahid Baradaran؛ Amir Hossein Hosseinian؛ Reza Derakhshani

2.

Exploring and Prioritizing Factors Influencing Viral Marketing in the Context of Mobile Application

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 237-252
Nastaran Hajiheidari؛ Amir Khanlari؛ Hamid Reza Reyhani

3.

Identifying and Ranking the Effective Factors on Successful Implementation of Social Commerce in Iran, Using AHP Fuzzy

دوره 8، شماره 2، پاییز 2016، صفحه 295-314
Zahra Rahimi؛ Neda Abdolvand

4.

The Role of Opinion Leaders in Marketing Based On Social Networks: A Literature Review and Analysis (Technical note)

دوره 46، شماره 1، تابستان 2012، صفحه 27-38
N. Jafari Momtaz؛ Abdollah Aghaie

5.

آثار فناوری‌های نوین بر شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر نوجوانان

دوره 2، شماره 2، تابستان 1392، صفحه 315-338
اسماعیل سعدی پور

6.

ارزیابی تأثیر رسانه‌های مجازی در توسعه صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکه‌های مجازی

دوره 5، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 53-69
ابوالفضل مشکینی؛ سمیه علیپور؛ مریم حاجی زاده

7.

الگوی ریسک‌های ورود سازمان‌های عمومی به شبکه‌های اجتماعی

دوره 8، شماره 4، زمستان 1395، صفحه 617-644
سمیه رمضان لواسانی؛ مهدی خیراندیش

8.

بررسی تأثیر جنبه‌های منفی شبکه‌های اجتماعی و روابط آنلاین بر دانش‌آموزان نوجوان با تأکید بر زورگویی سایبری

دوره 3، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 585-601
اسماعیل سعدی پور

9.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصت‌های کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب

دوره 2، شماره 1، بهار 1388، صفحه 103-122
محمود صارمی؛ محمدکاظم علیزاده ثانی

10.

تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761
محمد حقیقی؛ هاشم آقازاده؛ سید حمید خداداد حسینی؛ معین غریبی

11.

تحلیل تأثیر رسانه‌های جمعی بر کاهش اعتماد اجتماعی روستاییان (مورد مطالعه: روستاهای دهستان کنویست شهرستان مشهد)

دوره 9، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 462-477
طاهره صادقلو؛ فهیمه جعفری؛ حمیده محمودی

12.

تکنولوژی و تحولات سیاسی در جهان عرب

دوره 43، شماره 4، زمستان 1392، صفحه 99-115
سید محسن آل سید غفور؛ فرشاد رومی

13.

چالش ها و فرصت های فیس بوک در بازتاب جهانی انقلاب اسلامی با تأکید بر سرمایه اجتماعی پاتنام

دوره 45، شماره 1، بهار 1394، صفحه 23-39
سید مهدی ساداتی نژاد؛ سید محمد حسین اکرمیان

14.

راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 2، پاییز و زمستان 1398، صفحه 1-21
وحید آقا محسنی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ سیدمهدی شریفی؛ عزت اله عباسیان

15.

رفتارهای پرخطر پیامد عضویت در شبکه‌های مجازی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز گنبد کاووس)

دوره 8، شماره 2، زمستان 1396، صفحه 149-169
علیرضا قربانی؛ مصطفی خسروی

16.

شبکه‌های اجتماعی و چالش‌های آن برای نظام خانواده در ایران: مطالعه عضویت زوجین در فیس‌بوک و مسائل و پیامدهای اجتماعی آن بر حریم خانواده

دوره 7، شماره 1، بهار 1395، صفحه 228-203
حمید عبداللهیان؛ حسین حسنی

17.

شبکه‌های مجازی، گزینش عقلانی و مشارکت سیاسی آنلاین

دوره 8، شماره 1، بهار 1398، صفحه 33-57
یعقوب احمدی؛ پروین علی‌پور

18.

شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546
سعید عربلوی مقدم؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ هاشم آقازاده؛ طیبه زندی پور

19.

طراحی مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر شیوه‌های ارزش‌آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند

دوره 8، شماره 6، زمستان 1395، صفحه 907-921
الهه حسینی؛ معصومه کلاته سیفری

20.

فناوری اطلاعات و سرمایه اجتماعی در عرصه بین المللی

دوره 40، شماره 1، پاییز 1389
بهرام مستقیمی؛ نسیم السادات واسعی زاده

21.

کارکرد فضای مجازی در ارتقای سطح فکری و اجتماعی زنان در ایران

دوره 51، شماره 2، تابستان 1398، صفحه 513-530
کیومرث یزدان پناه درو

22.

مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی

دوره 12، شماره 1، بهار 1399، صفحه 161-180
روح الله فتحیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

23.

مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270
طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ امیر خانلری؛ محی الدین غریبی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.