1.

A Model for Effectiveness of E-learning at University

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 121-140
Marzieh Aali؛ Fatemeh Narenji Thani؛ Mohammad Reza Keramati؛ Armin Garavand

2.

Assessment of E-Learning Readiness in the Primary Education Sector in Libya: A Case of Yefren

دوره 15، Special Issue، 2023، صفحه 153-165
GholamReza Zandi؛ Aishah Alshadli Rhoma؛ Alseddig Ruhoma

3.

Continued Usage of E-Learning: A Systematic Literature Review

دوره 14، Special Issue: 5th International Conference of Reliable Information and Communication Technology (IRICT 2020)، 2022، صفحه 245-254
Ken Ditha Tania؛ Norris Syed Abdullah؛ Norasnita Ahmad؛ Samsuryadi Sahmin

4.

Coping Competencies of Iranian Students in E-Learning: A Mixed-Methods Evaluation

دوره 16، شماره 4، 2024، صفحه 122-141
Mahboobeh Moosivand؛ Samaneh Rashtbar؛ Zeinab Zaremohzzabieh

5.

Establishing Criteria for an Optimal Online Learning Environment for Iranian University Students: A Qualitative Research Synthesis

دوره 16، شماره 2، 2024، صفحه 161-180
Mohammad Shahin Taghaddomi؛ Amir Ali Mazandarani

6.

Evaluating the Impact of E-Learning Effectiveness Factors and Self-Regulated Learning on University of Tehran Students, with Personality Traits as Mediators

دوره 18، شماره 1، فروردین 2025، صفحه 71-90
Ezatollah Abbasian؛ Hamidreza Nematollahi

7.

Expaining model of affecting factors on e-learning effectiveness in post graduate courses

دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 2015، صفحه 629-648
Mahdi Kheyrandish

8.

Factors Effecting the Adoption of E-Learning: An Empirical Study of Libyan Universities

دوره 14، شماره 4، 2022، صفحه 95-117
GholamReza Zandi؛ Husam A. E. Lahrash؛ Fadya Ramadan Shakhim

9.

Identification of Learning Management Systems Functional Areas and Limitations (Case Study: E-Learning Center of University of Tehran)

دوره 10، شماره 2، 2018، صفحه 331-354
Ali Akbar Farhangi؛ Hamidreza Yazdani؛ Maryam Haghshenas

10.

Key Factors for Defining the Conceptual Framework for Quality Assurance in E-Learning

دوره 11، شماره 3، 2019، صفحه 16-28
Marwah Khaleel Farhan؛ Hasanien Ali Talib؛ Mazin S. Mohammed

11.

Perception of E-learning during the Health Crisis of COVID-19: Case of Algerian University Teachers

دوره 13، شماره 2، 2021، صفحه 154-172
Arabeche Zina؛ Soudani Ahlem

12.

Proposing a Holistic Model for Formulating the Security Requirements of e-learning based on Stakeholders’ Point of Veiw

دوره 8، شماره 1، تیر 2016، صفحه 141-154
Abouzar Arabsorkhi Mishabi؛ Mohammad Musakhani؛ Amir Manian

13.

Surveying eLearning Value Chain Models and offering Optimized Model (A Case Study in an Iranian University)

دوره 5، شماره 3، بهمن 2013، صفحه 191-202
Mansouri Mansouri؛ katrin Riazi

14.

The Impact of COVID-19 Crisis upon the Effectiveness of E-learning in Higher Education Institution

دوره 13، شماره 3، 2021، صفحه 160-177
Sharina Osman؛ Muna Norkhairunnisak Ustadi؛ Hanna Kamila Zahrol Kamar؛ Nur Hasliza Johari؛ Nur ‘Amirah Ismail

15.

ارزیابی کیفیت خدمات نظام یاددهی - یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی

دوره 49، شماره 2، تیر 1394، صفحه 277-303
محمد علی شاه حسینی؛ فاطمه نارنجی ثانی؛ رحیم عبادی؛ حمید رودباری

16.

الگوی استفاده از اینترنت توسط دانشجویان دانشکده های کشاورزی ایران

دوره 33، شماره 4، تیر 1381
حمید موحد محمدی؛ هوشنگ ایروانی

17.

بررسی صلاحیت‌های مورد نیاز اعضای هیات علمی دانشکده‌های کشاورزی برای تدریس در نظام یادگیری الکترونیکی

2-40، شماره 3، آذر 1388
مسعود رضایی؛ حمید موحدمحمدی؛ علی اسدی؛ خلیل کلانتری

18.

تحلیل مؤلفه‌های کیفیت آموزش های الکترونیکی در آموزش عالی کشاورزی ایران

دوره 44، شماره 4، دی 1392، صفحه 693-707
آزاده خدابخشی؛ حمید موحد محمدی؛ حسین شعبانعلی فمی

19.

تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای آموزش مجازی در دوران پاندمی کرونا (موردمطالعه: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری)

دوره 53، شماره 3، مهر 1401، صفحه 805-823
فاطمه رزاقی؛ طاهر عزیزی خالخیلی؛ مهدیه السادات میرترابی

20.

تحلیل نگرش آموزشگران نسبت به یادگیری الکترونیکی در آموزش‌‌های علمی ـ کاربردی کشاورزی در ایران

دوره 39، شماره 1، بهمن 1387
داوود محمدی؛ سیدمحمود حسینی؛ حسین شعبانعلی فمی؛ مجتبی رجب بیگی؛ محمدتقی عیسایی

21.

تطبیق محتوای درسی زبان انگلیسی با ترجیحات یادگیرنده در نظام‌های آموزش الکترونیکی بر اساس الگوریتم ممتیک

دوره 15، شماره 2، دی 1403، صفحه 125-156
منصوره دلارامی فر؛ طیبه سرگزی مقدم

22.

ساختار سازمانی مناسب برای دانشگاه های مجازی

دوره 16، شماره 1، تیر 1382
علی رضا نصیری؛ دکتر سعید قاضی طباطبایی

23.

شناسایی سیاست‌های لازم برای توسعه یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی کشاورزی

دوره 42، شماره 1، آبان 1390، صفحه 57-66
مسعود رضایی؛ حمید موحد محمدی؛ علی اسدی؛ خلیل کلانتری

24.

شناسایی فرایند یاددهی-یادگیری در بستر الکترونیک دانشگاه تهران: مطالعه‌ای پدیدارشناختی

دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-134
راضیه صفاری فرد؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ الهه حجازی؛ فاطمه نارنجی ثانی

25.

طراحی الگوی سیاستی یادگیری الکترونیکی در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران.

دوره 9، شماره 3، 1402، صفحه 40-60
پویا ذکری اصفهانی؛ علی رضا حیدری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب