
تعداد نشریات | 162 |
تعداد شمارهها | 6,677 |
تعداد مقالات | 71,941 |
تعداد مشاهده مقاله | 128,690,475 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 101,516,610 |
1. | A Model for Effectiveness of E-learning at University | |||
دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 121-140 | ||||
Marzieh Aali؛ Fatemeh Narenji Thani؛ Mohammad Reza Keramati؛ Armin Garavand | ||||
2. | Assessment of E-Learning Readiness in the Primary Education Sector in Libya: A Case of Yefren | |||
دوره 15، Special Issue، 2023، صفحه 153-165 | ||||
GholamReza Zandi؛ Aishah Alshadli Rhoma؛ Alseddig Ruhoma | ||||
3. | Continued Usage of E-Learning: A Systematic Literature Review | |||
دوره 14، Special Issue: 5th International Conference of Reliable Information and Communication Technology (IRICT 2020)، 2022، صفحه 245-254 | ||||
Ken Ditha Tania؛ Norris Syed Abdullah؛ Norasnita Ahmad؛ Samsuryadi Sahmin | ||||
4. | Coping Competencies of Iranian Students in E-Learning: A Mixed-Methods Evaluation | |||
دوره 16، شماره 4، 2024، صفحه 122-141 | ||||
Mahboobeh Moosivand؛ Samaneh Rashtbar؛ Zeinab Zaremohzzabieh | ||||
5. | Establishing Criteria for an Optimal Online Learning Environment for Iranian University Students: A Qualitative Research Synthesis | |||
دوره 16، شماره 2، 2024، صفحه 161-180 | ||||
Mohammad Shahin Taghaddomi؛ Amir Ali Mazandarani | ||||
6. | Evaluating the Impact of E-Learning Effectiveness Factors and Self-Regulated Learning on University of Tehran Students, with Personality Traits as Mediators | |||
دوره 18، شماره 1، فروردین 2025، صفحه 71-90 | ||||
Ezatollah Abbasian؛ Hamidreza Nematollahi | ||||
7. | Expaining model of affecting factors on e-learning effectiveness in post graduate courses | |||
دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 2015، صفحه 629-648 | ||||
Mahdi Kheyrandish | ||||
8. | Factors Effecting the Adoption of E-Learning: An Empirical Study of Libyan Universities | |||
دوره 14، شماره 4، 2022، صفحه 95-117 | ||||
GholamReza Zandi؛ Husam A. E. Lahrash؛ Fadya Ramadan Shakhim | ||||
9. | Identification of Learning Management Systems Functional Areas and Limitations (Case Study: E-Learning Center of University of Tehran) | |||
دوره 10، شماره 2، 2018، صفحه 331-354 | ||||
Ali Akbar Farhangi؛ Hamidreza Yazdani؛ Maryam Haghshenas | ||||
10. | Key Factors for Defining the Conceptual Framework for Quality Assurance in E-Learning | |||
دوره 11، شماره 3، 2019، صفحه 16-28 | ||||
Marwah Khaleel Farhan؛ Hasanien Ali Talib؛ Mazin S. Mohammed | ||||
11. | Perception of E-learning during the Health Crisis of COVID-19: Case of Algerian University Teachers | |||
دوره 13، شماره 2، 2021، صفحه 154-172 | ||||
Arabeche Zina؛ Soudani Ahlem | ||||
12. | Proposing a Holistic Model for Formulating the Security Requirements of e-learning based on Stakeholders’ Point of Veiw | |||
دوره 8، شماره 1، تیر 2016، صفحه 141-154 | ||||
Abouzar Arabsorkhi Mishabi؛ Mohammad Musakhani؛ Amir Manian | ||||
13. | Surveying eLearning Value Chain Models and offering Optimized Model (A Case Study in an Iranian University) | |||
دوره 5، شماره 3، بهمن 2013، صفحه 191-202 | ||||
Mansouri Mansouri؛ katrin Riazi | ||||
14. | The Impact of COVID-19 Crisis upon the Effectiveness of E-learning in Higher Education Institution | |||
دوره 13، شماره 3، 2021، صفحه 160-177 | ||||
Sharina Osman؛ Muna Norkhairunnisak Ustadi؛ Hanna Kamila Zahrol Kamar؛ Nur Hasliza Johari؛ Nur ‘Amirah Ismail | ||||
15. | ارزیابی کیفیت خدمات نظام یاددهی - یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی | |||
دوره 49، شماره 2، تیر 1394، صفحه 277-303 | ||||
محمد علی شاه حسینی؛ فاطمه نارنجی ثانی؛ رحیم عبادی؛ حمید رودباری | ||||
16. | الگوی استفاده از اینترنت توسط دانشجویان دانشکده های کشاورزی ایران | |||
دوره 33، شماره 4، تیر 1381 | ||||
حمید موحد محمدی؛ هوشنگ ایروانی | ||||
17. | بررسی صلاحیتهای مورد نیاز اعضای هیات علمی دانشکدههای کشاورزی برای تدریس در نظام یادگیری الکترونیکی | |||
2-40، شماره 3، آذر 1388 | ||||
مسعود رضایی؛ حمید موحدمحمدی؛ علی اسدی؛ خلیل کلانتری | ||||
18. | تحلیل مؤلفههای کیفیت آموزش های الکترونیکی در آموزش عالی کشاورزی ایران | |||
دوره 44، شماره 4، دی 1392، صفحه 693-707 | ||||
آزاده خدابخشی؛ حمید موحد محمدی؛ حسین شعبانعلی فمی | ||||
19. | تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای آموزش مجازی در دوران پاندمی کرونا (موردمطالعه: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری) | |||
دوره 53، شماره 3، مهر 1401، صفحه 805-823 | ||||
فاطمه رزاقی؛ طاهر عزیزی خالخیلی؛ مهدیه السادات میرترابی | ||||
20. | تحلیل نگرش آموزشگران نسبت به یادگیری الکترونیکی در آموزشهای علمی ـ کاربردی کشاورزی در ایران | |||
دوره 39، شماره 1، بهمن 1387 | ||||
داوود محمدی؛ سیدمحمود حسینی؛ حسین شعبانعلی فمی؛ مجتبی رجب بیگی؛ محمدتقی عیسایی | ||||
21. | تطبیق محتوای درسی زبان انگلیسی با ترجیحات یادگیرنده در نظامهای آموزش الکترونیکی بر اساس الگوریتم ممتیک | |||
دوره 15، شماره 2، دی 1403، صفحه 125-156 | ||||
منصوره دلارامی فر؛ طیبه سرگزی مقدم | ||||
22. | ساختار سازمانی مناسب برای دانشگاه های مجازی | |||
دوره 16، شماره 1، تیر 1382 | ||||
علی رضا نصیری؛ دکتر سعید قاضی طباطبایی | ||||
23. | شناسایی سیاستهای لازم برای توسعه یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی کشاورزی | |||
دوره 42، شماره 1، آبان 1390، صفحه 57-66 | ||||
مسعود رضایی؛ حمید موحد محمدی؛ علی اسدی؛ خلیل کلانتری | ||||
24. | شناسایی فرایند یاددهی-یادگیری در بستر الکترونیک دانشگاه تهران: مطالعهای پدیدارشناختی | |||
دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-134 | ||||
راضیه صفاری فرد؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ الهه حجازی؛ فاطمه نارنجی ثانی | ||||
25. | طراحی الگوی سیاستی یادگیری الکترونیکی در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران. | |||
دوره 9، شماره 3، 1402، صفحه 40-60 | ||||
پویا ذکری اصفهانی؛ علی رضا حیدری | ||||
|